Song Seung Hun neden Türkiye'de?

Sabah sabah bu haberi görünce düşündüğüm ilk şey bu oldu, neden?? lksdjflsdflsdkf Yani hayrı hiç mantıklı değil ne işin var hacı?

Öhöm olay şu ki; Song Seung Hun sabah resmi facebook hesabından 'Song Seung Hun in Turkey' açıklamasıyla beraber bir resim paylaştı. Ben de sabah uyandığında ilk iş telefondan face twitter kontrol eden bir insan olarak, faceye bir girdim, anasayfamdan böyle " şey. Tabi uyku sersemi idrak edemedim, kim, ha, noluyoruz, nerde, cennet mahallesi mi orası, vs düşünedurayım, bir anda DONK! etti ve yataktan fırladım. Yani gelsinler gelsinler de, ulan bir önceden haber versenize, ne gerek var milleti şok etmeye hullllll.... Hayır bir de fanı falan değilim ama heyecan yaptım hacı adam için Shin Se Kyung uyuzuna katlanarak When a Man Loves izlemiş insanım sonuçta şşkkdgşsldkgşsl Ayy nerde olduğuna dair de en ufak bir fikrim yok, ama bence var ya Han Ga In geldiğinde baktı burası güzel memleket, gider gitmez herkese yaydı oraya gidin zaten her çekiği birbirine karıştırıyolar fanlarınızla da karşılaşmadan rahat rahat dinlenirsiniz boğaz turu falan yaparsınız diye, peşinden SuJu, B2st, FT, Seung Ki, hepsi doluştular. Oooooh mis doluşun anam da gezeceğiniz yerleri bi baştan söyleyin şahsen hala Lee Seung Ki'nin 100 metre ötemden geçtiği gerçeğiyle YÜZLEŞEMİYORUM.

Neyse, sakinim, gelin gelin hep gelin, kapımız hep açık...

(ps: evet bu olay beni leonardo dicaprio'nun yine oscar alamamasından daha çok şaşırdı.. bence akademi adamla taşak geçiyo baktılar internette hit oldu dediler uzatalım da uzatalım..)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................