Son Zamanlarda - 13

Youtube yasaklı bir günde, youtube odaklı bir yazıyla karşınızdayım, neden diye sormayın, ben böyle seviyorum şsldkf (bu arada, edit: youtube açıldı ama yazının bu kısmını değiştirmeyeceğim, hayır)

How I Met Your Mother'ın iğğğğğğrenç finali hakkında yazacaktım aslında ama.. Bilmiyorum ya, gerçekten içimden gelmiyor..

Son zamanlarda takıntı gibi inatla uğraşıp durduğum hiçbir şey yok, şey, Swing'i başa sarıp sarıp izlemeye takıntı der misiniz bilemiyorum..

Bildiğiniz gibi hala Emergency Couple'ı takip ediyorum, ve biraz daha aynı dozda devam ederse gidip senaristin kafasına şırınga sokacağım. Chang Min ve Jin Hee istiyorum ama şefin de mutlu olmasın istiyorum anlatabiliyor muyum, YETER BU ADAMIN DEPRESYONU. (Yalnız eve hala bir tane o bebek Gook'tan istiyorum, gece ayıcık olarak sarılıp uyuyacağım.)

Bu arada Bride of the Century beni deli etmeye devam ediyor.. Goong ve Gold Appear karışımı bir dizi olarak başlayıp inanılmaz eğlendirdi beni ama o sonları kaçırdım ben, hayalet napıyo? Yani çok ciddi soruyorum neyin peşinde o? Yaa toparlasınlar şu diziyi artık saçma salak biterse deliririm. En son 11'e biraz bakındım orda da City Hunterımsı bişi yaşandı üzülmem gerekirken kahkaha attım neyse dşlgkdf

Bir de Tayvan yapımı When Love Walked In'e başladım, ama dünyanın en salak dizisi falan tavsiye etmiyorum şlskdfşlksfdgşlk Bu kadar salak bir diziyi neden izliyorum? Oyunculuklar mı çok iyi? Dizi müzikleri mi? Dublajı mı? Veya karakterler mi harika? YOOOO.. Tamamen Zhou Mi ve Victoria için başladım, tamamen onlar için izliyorum, ama kızı Calvin'le shipliyorum çünkü Calvin Chen'in kafası Zhou Mi'ninki gibi uzun değil ve malesef bu yüzden minik kafalı Victoria'yla daha çok yakışıyolar :D Bir de Zhou Mi'nin kardeşini oynayanla 3.sekreter arkadaşı izlemek çok hoşuma gidiyor ve sırf onlar için bile dolu dolu bir post yazabilirim. Öhöm, yazacağım da zaten o yüzden hakkında çok fazla bir  şey demeden kapıyorum bu konuyu. 

Bir de bayağı bereketli bir dönemdeyiz, daha doğrusu öyleydik. Kimler kimler comeback yaptı hatta promosyonlarını bitirdi ama ben yazmaya anca vakit bulabiliyorum, hani alkışım? Her zamanki gibi promosyonu yapılan şarkılar hakkında yazacağımı biliyorsunuz, malumunuz henüz kpopla tüm albümü tek tek dinleyip eleştirecek kadar haşır neşir değilim..


Klip tam oturup üzerine roman yazmalık değil mi? Biraz Matrix'imsi, biraz Vendetta'msı (tamam izlettiğim onca insan arasında bitek bana Vendetta'yı hatırlattı şşş tamam şş) ve en önemlisi harika. Dara'nın arada bir gözüküp duran anlamsız kahkülüyle ilgili bişiler diyecektim ama vazgeçtim kadın napsa yakışıyor. Ama birazcık herkesle aynı dertten muzdaribim: o ortada giriveren saçma elektro - veya her neyse - müzik. Şarkının orijinalini, o kısmı saymazsak unplugged versiyonundan çok çok daha fazla sevdim. Unplugged kötü demiyorum, ama ben dinlerken sıkılıyorum, en azından sınav haftalarımdayken ruh halime uymuyor melodisi...


Can't Stop'u da sevdim ama her yerde Yonghwa her yerde Yonghwa'nın sesi var ve ben artık Yonghwa kusacağım, yeter.. Ayrıca, Yonghwa'nın solo çıkışıyla ilgili bir sürü asparagas olduğuna inanmak istediğim saçma sapan haberler okuyorum. Yonghwa'dan sıkılmakla alakası yok bunun ama, tamamen bir grup olarak kalmalarını tercih ederim. Hiçbir üyenin çıkış yapmaması daha işime gelir yani. Jonghyun Juniel'le Romantic J'yi oluşturduğunda da aynı şekilde içime bir öküz oturmuştu. Arkadaşım daha kaçıncı yılınız bu kadar mı çabuk sıkıldınız birbirinizden? Uslu uslu band olarak takılın tamam mı solo çıkış falan yapmayın? (şom ağzımı açtım bakalım soloya ne kadar var...)


ZUHAHAHAH İŞTE ARADIĞIM MİZAH. Swing, albümü boşverin TEK BAŞINA BİLE Swing, "Çince şarkı sevmem ben içinde çok fazla şağ şuğ var amaan tırt" diye dolanan bana tükürdüğümü yalatmayı başardı. Yalnız az sonra söyleyeceğim şey için taşa tutulabilirim; ilk dinlediğimde nakarat kısmını başa sarıp sarıp bu çok tanıdık yaa dedim ve..


Sizlere bunu yaşatığım için bir kez daha özür diliyor ve konumuza geri dönüyorum.. Aynısı demedim ayrıca sadece bana bunu hatırlatıyor şlskdfşlksd Bunun dışında, MV'de emeği geçen herrrrkesin abv, ayrıca Siwon o bıyıkla sapık gibi olmuş buna rağmen yakışmış senin de ABV!!!!1! Ayrıca Henry'nin 'Uno, Dos, Tres' diyişi neden beni bu kadar etkiliyo mal mıyım? Henry senin de ABV!!!!!!!11!1!!! Bu arada, Zhou Mi'nin Çince versiyonda ebelek ebelek sırıtıp Korece'sinde sakin kalması gözümden kaçmadı, bir derdin mi var yavrum senin? Neyse Shang Lin'i düşünüp bu konuyu kapıyorum. Bir de Sungmin kilo mu almış şsldfşslkşlk Şey gibi olmuş annesiyle günden güne gezen 5 yaşındaki minik erkek çocukları gibi görünüyor klipte, oyy tombik tombik parmakları var sfşlkdfşlgk  Ayrıca klibin başında Kyuhyun'un fotokopi makinesinin nasıl çalıştığını anladığında neden o kadar sevindiğini anlamadım ama sorgulamıyorum...


Şey her ne kadar Korece versiyonunu dinlerken daha kolayıma gelse de, Çince'nin nakaratı daha çekici, zaten bandıra bandıra ye beniye daha çok benziyor bayılıyorum buna sdşfksdşlfk Şaka maka sanırım Korece versiyon çıktığında Çince klibi boku çıkana kadar - günde 5 doz, sabah otobüste, öğle arasında, boş bırakılan ders arasında, akşam otobüste, yatmadan önce, ne eksik ne fazla - izlemiş olduğumdan Korece'si bana pek doyurucu gelmedi. Ay böyle bir şey dediğime inanamıyorum 2 yıl önceki Zeynep olsa tek bir tekmesiyle devirirdi şu an bunları yazanı....

Yalnız, bunun da o arada giren ve sırf dans için konulduğu belli olan anlamsız elektro kısmını sevmedim. Ne gerek varmış ki böyle bir şeye? Klibi izlemiyorsam şarkı rahat rahat dinlenmiyor çünkü cidden rahatsız edici..


Ya Siwon sen çok sevdin galiba Çin'i? Kore'yle alakalı hiçbir şeyin içinde göremiyoruz beyefendiyi, zaten mubanka gelmediği için hala acı çekiyorum, ayrıl ulan artık şu Çin'den vizesi falan yok mu oranın??!1!1!! (Hadi ayrılmadın ve inatla kalıyorsun bari düzgün bir dizi çek ya, Heirs Çin versiyonu nedir Allasen, illa Kim Eun Sook gideceksek Secret Garden Çin versiyonu çek? Hiç mi olmaz? 0q.)


Şey şimdi düşününce şarkı 100 yıl öncesinde kalmış gibi hissediyorum neden böyle oldu? ......... Neyse, sadece yazıda yer vermek istedim zaten. Ama ben klibi baştan baştan izleyemiyorum, başındaki o elekriklenmeler gözümü alıyor. Sunny'nin girdiği kısımdan başlayıp Yoona'nın yatağın başına doğru eğildiği yerde bitiriyorum. Benim durmadan ama cidden durmadan dinlemem kısaca delisi olmam içi azıcık fazla pop bir şarkı gibi sanki ama bilemedim şimdi..

(Bu arada son zamanlarda hayatımın en büyük ekşını bu kızların sevgili dedikodularına yapılan yorumları netizenbuzzdan okumak oldu, dediğim gibi koreliler zaten işsiz millet, de netizenleri daha bir işsiz sldşldkg En çok Yoona-Seungki'ye sevindim ve Nichkhun-Tiffany'ye şaşırdım. Galiba hala içten içte bir yerlerde Khuntoria shipliyorum farkında olmadan... Yine de, yürüyün be koçlarım!)


Şey asla anlayamadığım tek bir şey var; 4MINUTE'de neden 5 üye var? Benim mi düşünce yapım fazla mal acaba?



YAAA RESMEN ADAM OLMUŞLAR DA TAKIM ELBİSELERLE SAKİN KLİP ÇEKMİŞLER. Özellikle Mir'in saçları ve gözlükleri beni her gördüğümde şaşırtıyorşlfşlskfgşdlf Ve Cheondung ya nolursun bi kilo ver hani demiyim demiyim diyorum ama resmen ayı gibi olmuşsun sesin bile şişko. Ve aralarından en çok Joon'dan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Zaten yakışıklısın karizmatiksin, niye bir de takım elbise giyip beni can damarımdan vuruyorsun? Zaten Rough Play'den sinirliyim sana, şimdi bir de yine sosyopat rolünde oynayacağın belli olan bir dizi çekiyorsun, pff beni çok yoruyorsun çok...

Yalnız, Be A Man'in özellikle nakaratında şarkıyı çok çok sevmemi sağlayan ve bana biraz Türkçe şarkıları hatırlatan bir şey var. Nalet olsun bu da çok iyi ya..................................x.x


Ayy işte en favorim şldkfşsld Orange Caramel'i After School'dan daha çok sevdiğimi söylemek zorundayım, şarkıları daha bir benlik, ayrıca bu alaycı, eğlenceli, salla dertleri salla kalçayı tarzı sınav haftamda dinlemekten en zevk aldığım şeylerden biriydi. Şey pek verimli bir sınav haftası geçirmedim, evet, neyse.. Şarkıda favori kısmım Hoi Hoi Hoi diyerek üçünün ardarda eğildiği kısım, yaa çok eğlenceli şdlfgşdlfk


Mükemmel olan şarkı mı, klip mi, yoksa şarkı bittikten sonra iki maloşkonun tıraş olmak için harcadığı o tonlarca efor mu karar veremedim şimdi. Zaten çevirdiğim ilk şarkı olduğu için, elimde değil bayılıyorum buna... Zaten 100 saatlik klip çekmişler izle izle bitmiyor harika dfşlkdfşlkg

Şey, bahsetmek istediklerim bu kadardı, yani, bitti, bu kadar.. Öhöm..

He bir de, nihayet Shada'yı alabilmiş bulunuyorum! Dünyanın en güzel kitabı olması bir yana, dünyanın en güzel fanfictionunu okurmuş gibi de hissediyorum kendimi. Yaa resmen hafif kitaplar okumayı özlemişim, ağır ağır nereye kadar! (ağırdan kasıt madam bovary ama bence siz olayı anladınız şldkfgşlkdf)

Şey, kaçtım o zaman ben..

Yorumlar

  1. Yaa, sen hep yazsana böyle. Hergün dershnaneden gelince bloguna bakıyorum. Çok tatlı bir insansın. Yazılarını okumak çok hoşuma gidiyor. Yeni yazılarını bekliyorum. öptüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha bana ne kadar tatlısın diyen ilk insan sensin sşlksdşlkg şey bana kalsa yüzyıllarımı burada geçirebilirim ama malumunuz okul.. dersane.. sınavlar... sayarken bile yoruldum bak xs

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................