2 yıllık ara da biraz şov sanki

Bloga ara verdiğim çok olmuştu ama, hiç 2 yıl ara verdiğim olmamıştı ne yalan söyleyeyim.. Bugün tesadüfen rastladım buraya (evet kendi bloguma tesadüfen ?) ve dedim ki niye uğramıyorum, her şeyi çok mu fazla saldım acaba, listelerim bile tam değil artık. - Diye düşünürken kendimi dizi listelerimi yine güncellemiş olarak buldum gerçi..

Sanırım, buraları salmamın sebeplerinden biri ifade yeteneğimi birazcık kaybetmiş olmam. Her cümlemin sonunda bir emoji arıyor, o emoji olmadan eksik hissediyorum. Ne diyeyim, köpeği olmuşum iletişim çağının köpeği. Blog tutmak yerine instagram hesabı, facebook, twitter kullanmak o kadar kolay geliyor ki şurası aklıma azıcık bile gelmiyordu inanır mısınız.

Ama köpeği olduğum iletişim çağına çok da hayran değilim, her şeyin ışık hızında ilerlediği bir devirde, o hıza yetişemediğim an kendimi depresyonun pençelerinde buluyor, kalabalıklar içinde yalnız kalmış hissediyorum. Neyse ya, böyle şeylerden bahsetmeye gelmedim. Ne için geldiğimi de bilmiyorum. Kendimi klavyeye bıraktım şu an, yazı nereye giderse buradan gidecek.

Buralarda değilken neler yaptığımdan bahsedebilirim biraz. Bildiğiniz üzere sadece kdrama ile değil, kpop ile de hep yakından ilgilendim, hala da ilgileniyorum. Super Junior ve SHINee en yakından takip ettiğim gruplarken, SHINee'nin en ilgili olduğum fandom olduğunu da biliyorsunuz. Son dönem yaşadığımız olaya girmeyeceğim, hiçbir girişimde çıkış bulamıyor, günlerce acı çekiyorum çünkü. Ama dediğim gibi, bu fan hayatım devam ediyor işte.

Bunun dışında hala okuyorum, kazasız belasız 3.sınıfa gelebildim. Her okul dönemini "bu defa farklı olacak" diye açıyor, çok kısa bir sürede ilhamım bitti diye sızlanmalara başlıyor, yine karanlık tavırlarla bitiriyorum. Şimdiye kadar sürüklene sürüklene geldim anlayacağınız. Tasarım gerçekten benim alanım mı diye sorgulamaya devam da ediyorum ama, bindik işte bir alamete, gidiyoruz kim bilir nerelere..

Gerçekten 2 yıldır hayatımda değişen hiçbir şey olmadığına inanamıyorum. Ama olmadı işte. Ben de bu kadar düz bir insanım, hala ailemle yaşıyorum, hala okuyorum, hala dizi izliyorum, hala kore kore diye uğraşıyorum, hala nefes alıyorum, ve hala nefes alıyorum..


Yorumlar

  1. Merhaba. Blogunuza az önce bir göz attım. Blog okuyan mı kaldı demeyin, ben de bunu sorguluyorum kendi kendime aslında. Blog bizim neslimiz için bir zamanlar fikirlerimizi paylaşabileceğimiz, tartışabileceğimiz ve ilham dolu yerlerdi. Sizin de bu ortamı fazlasıyla sağladığınızı fark edip bu yorumu yazmaya karar verdim. Umarım hayatınızda her şey yolunda gidiyordur. Bu yorumum size bir şekilde ulaşırsa içinde bulunduğumuz iletişim çağının negatif yönlerinden ziyade bu blogu heyecanla doldurduğunuz günleri hatırlarsınız. Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................

Liar Game / Japonya