Dizilerden..

Öhöm, içimden sürekli bir şeyler yazmanın geldiği, ama hiç dizi yazasım olmadığı bu yüzden blogtan mlogtan uzak durduğu iğğğğrenç bir dönemdeyim. Zaten zamanın nasıl hem bu kadar hızlı geçip hem kaplumbağa hızında ilerlediğine bir türlü akıl sır erdiremiyorum. Okul ilerlemiyor ama bir bakmışım 11 bitmek üzere, hadi bakalım gelsin YGS LYS stresi, ki daha çalışmaya başlamadığım da bir araya sıkıştırayım. Öhöm, hayır buraya dert yanmaya gelmedim, son zamanlarda izlediklerimden bahsetmeye geldim. PS: Bahsettiklerimin hepsini teeeeek teeek anlatacağım ama bu şu anda spoiler vermeyeceğim anlamına gelmiyor

Öncelikle şunla başlayıp çabucak geçmek istiyorum çünkü, çok next next next 1 dizi x( ;

1.Boys Before Friends


Bildiğimiz BOF, HDY vs Amerikan versiyonu, ki bunu çoook önceden söylemiştim. Yani tamam başlarken çok aşşırı bir beklentim yoktu ama en azından herhangi bir Amerikan gençlik dizisi gibi olur diye tahmin ediyorum, karşıma telefon kamerasıyla çekilmiş 1 şey çıktı. Yazarın da BOF'u izlediğini sanmıyorum. Aslına bakarsanız, dizi için resmen ÇA BA LA DIM.  Önce biraz diziyi açıklayayım, hani Jandi/Makino'nun Jun Pyo/Tsukasa tarafından kaçırılıp güzelleştirildiği bölümü hatırlarsınız, burada da esas oğlanımız Liam, esas kızımız Zoey'i adamlarına kaçırtıyor, aynı şekilde bir güzel saçını makyajını yaptırıyor. Orjinalinden farkıysa, kaçırılan kız buyken, güzelleştikten sonra ortaya çıkan kız bu  Ay hayır gülmicem bi sn. İşin aslı şöyle; Zoey kızımızı ilk canlandıran Claude Racine'yle yapımcılar arasında bir anlaşmazlık çıkıyor, 2.bölümün çekimleri tamamlanmadan kız ayrılıyor, yerine başka bir Zoey bulunuyor ama fark ettiğiniz üzere prodüksiyon fakir, bölümü baştan çekmiyorlar ve bölümün ilk yarısında başka, diğer yarısında başka bir kız Zoey'i canlandırmış oluyor. Hadi gülmeyeyim gülmeyeyim diyorum da, yeni başrol Dawn Morrow'un ilk sahnesinde Liam'ın çıkıp, vay canına bu kadar makyajdan sonra resmen başka bir insan olmuşsun demesi sşdlkfsdlşkgşsldkgşsldkgşlk

Yine de tüm bunlara rağmen yeni başrolle beraber izliyordum ki izlemenin kolay olduğunu sanmıyorum, zira youtube hesaplarına bile geç yüklüyorlar ve izlemenin en kolay yolu viki. 

Dediğim gibi, iyi güzel izliyorum da, 5.bölümde bir baktık... BAŞROLLER YİNE DEĞİŞMİŞ PUHASHUIAHUASHDUAH. Ama bu defa sadece kız değil, Liam'ı oynayan Joseph Almani'nin de yine yapımcılarla anlaşmazlıklarından ikisi birden şutlanmışlar. Ya hadi onları kovun da, yerine neden saçma sapan tipler getiriyorsunuz? Yeni Liam'dan Jun Pyo falan olmaz, olsa olsa Yi Jung falan olur, veya joker Woo Bin, ki o da çok düşük bir ihtimalle. (hayır suratının düzgün görünen 1 fotoğrafını bulamadam googledan ve uğraşacağımı sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz xsxs) Yeni gelen Zoey'se en kötüsü değil ama 1.önceki kıza alışmıştım, 2.öncekilerin ikisinden de yaşlı ve azıcık olsun yakışmıyorlar, 3.Meltem Cumbul'a benziyo. Yani Meltem Cumbul'a ayrı bir kıllığım olduğundan değil de, olmamış işte bu diziye bu kız olmamış.

Hele ki dizide telefonla konuşulan sahnelerde telefondakinin sesini duyurmak için kullandıkları yööteme çok güldüm şldksdşl Telefondaki kişinin sesi arkadan geliyor dskljgldsk Bildiğimiz dizilerdeki gibi arkadan değil hani kaydedip koymamışlar baya bildiğin çekerken o da geçmiş kameranın görünmediği bir yerde konuşmuş şsdlfk Dioyurm ya komik dizi ama resmen trajikomik şakfasf

Yine de bu çocuğu seviyodum sevimliliğe gel lşgkslşdgk Gittiği kötü oldu bak, bu gideceğine o suratsız Ji Hoo gideydi?

2.Man From the Stars

ki finaline azzıcık kalmışken, burada hakkında konuşup büyüsünü bozmak istemiyorum, ama çokçokzel, ve bittiği an gelip hakkında döktüreceğim.

3.Otomen  

Son zamanlarda bana iyice bir haller oldu, önceleri günde en az 1 dizi bitiriyordum, sonra izlemeyi bırakıp sadece haftalık olanları takip etmeye başladım, şimdi de sindire sindire izliyorum. Diyorum ya bir garipleştim ben. Otomen'e başlayalı çok uzun zaman oldu ama inatla bitirmiyorum. Hala 5 veya 6.bölümdeyim, seviyorum da, hani bayağı seviyorum, ama yavaaaş yavaş bitireceğim.

4.Fabulous Boys

YAB'ı ne kadar çok sevdiğimden her fırsatta bahsediyorum, ama daha önce söyledim mi bilmiyorum Japon versiyonu Ikemen Desu Ne tam 1 felaketti. Durum bu olunca Tayvan versiyonu Fabulous Boys geçen yıl yayınlanmaya başladığında bayağı ön yargılıydım. Yarıyıl tatili için İzmir'e gittiğimdeyse, kuzenlerime Just You'u izletirken başroldeki kızın dramawiki profiline girdim ve Fabulous Boys'da konuk oyuncu olduğunu gördüm. Kuzenlerime de gösterince dedik bir bakalım nerede oynuyormuş, ilk 2 bölümü indirdik, 3.sünde internetin azizliğine uğradık. Ha ilk ikisini bayağı beğendik de, ben de geldiğimden beri kafama esince açıp biraz izleyip bırakıyorum, aynı otomen gibi. Ya yalnız diziyle ilgili her şey iyi güzel de, çocuklarda Japon versiyonundaki gibi bir çirkinlik yerine, hepsinin iri yarı olmasının verdiği hafif bir iticilik var. Kızı Oark Shin Hye'ın Go Mi Nam'ından daha çok sevdim, kısacası ben bu Tayvanlı kız ve Koreli A.N.Jell'le kurulmuş bir YAB istiyorum  

5.20's (Twenty Years Old)

Bunu izliyorum değil, izledim. 4.bölümcük, ve her bölümü yarımşar saat olan film gibi bir şeydi zaten. İlk aşkı anlatıyordu, konusu da, olayların gidişi de fanfiction gibiydi. BEAST fanfictionu hem de. Hayır izlerken 'ben bu çocukları canlı gördüm yeaaağğğğ' diye falan çığırmadım tabiki hayır npenopenope xs İşi alaya aldığıma bakmayın, cidden BEAST fanfictionuydu, durumu nasıl açıklarım bilmiyorum ama, bence en iyisi oturup izleyin, kesinlikle pişman olmayacaksınız.

6.Pushing Diasies

İşte izlemeye kıyamadığım bir efsane daha. Herkesin değil, sadece benim gözümde efsane. Çok sevdim, izlediğim her bölümünde daha çok eğlendim. Daha ilk sezonu bitirmedim ama bir ara bitecek, yine de diyorum ya, kıyamıyorum, sindire sindire izliyorum bunu da. Konusundan bahsetmeyeceğim, ama izlemek isteyenler i,çin her türlü sitede var. Ha ben dizimagın eski uydularından birinden izliyorum çünkü mobilde öylesi daha kolay oluyor. Aslında nasıl uyduya girdiğimi de anlatacaktım da üşendim inş sonraki bir zaman xs

7.My Mad Fat Diary

2.sezon başladı ama güzel başladı yani sağlam başladı. Biraz ilk bölümün sonunda Rae'ye çığırmış olsam da, heyecanla bekliyoruz bakalım bu işin sonu nereye gidecek?

8.Emergency Couple

Öhöööömmm geldik mi en en en en en sevdiğimee.. Song Ji Hyo'yu Running Man yüzüden gitgide daha çok seviyorum, ve Choi Jin Hyuk'la bir diziye başlayacağı haberini alınca çook sevinmiştim. Jin Hyuk efendi beni Heirs'te çok çok kıl etmiş olsa da çok yakışıklı be.. Dizi genç yaşta evlenip, kısa zamanda boşanmış bir çiftin, 6 yıl sonra stajyer olarak girdikleri bir hastanenin aynı acil ekibine düşmelerini, ve bununla beraber gelen sorunları anlatıyor. Valla bence hiç sorun değil ama neyse dflgkjfdg Dizi başladığından beri en çok istediğim Choi Jin Hyuk'un Running Man'e konuk olarak katılması dlfgklşdf Bir de,  Kang Gary diziye konuk oldu, Emergency Couple vs First Aid Couple vs Monday Couple sdfilsdfişl Ultimate couple fight yani adşlk Hele o sahnede Jin Hee Shower Later söyleyince böğürerek gülmüş falan olabilirim sdlşgkdlşgkd Evet daha fazla anlaşılmaz konuşmayı kesiyorum ve diziye dönüyorum, dediğim gibi çok sevdim, ve Kore'nin medikal temalı dizilerinin hepsinin aksine bunu hiç ileri sarmadan izleyebiliyorum. MTT'yi bile ıkına ıkına izlediğim düşünülünce ilerleme var bence. Bi de hacı o şefle diğer kadın şefi birbirine sarıp yollayın işte ne uğraştırıyosunuz, zaten belli kesin sevgiliydi bunlar önceden, tekrar varsınlar işte birbirlerine...

Na bu da dizideki favori tipim sşldkdsşlg Dana gibi bir çocuk ya çok sevimli fşlgdşlfg
9.Mimi 

Ayyyyyyy bundan bahsetmeyi unutuyodum nerdeyseee! Benim bir derdim mi var bilmiyorum ama ilk aşk konulu her boka atlar oldum. Mimi, Changmin'in dizisi, ve burada Paradise Ranch'tekinin tersine yakışıklı, özellikle liseli halleri pek bir sevimli, müthiş resim çizen çekici bir Changmin var karşımızda. İlk bölümü izledim henüz, ve sonraki bölümlerin hikayesinden korkuyorum. Yani tamam korku dizisi zaten de, hikayeden korkmak daha bokumsu bişi ya..Mesela, ilerleyen bölümlerde kızın aslında ölmüş olmasından, yani çocuğun etrafındakinin bir hayalet çıkmasından (ki peki tamam bu çok bariz) ve çocuğun hafızasını hatırladığında acı çekmesinden korkuyorum. İlginç...

Peki, tamam, şimdilik bitti, bu kadar. Şimdi degidip CNBlue'nun katıldığı Running Man'i izlicem, bu arada Running Man'den de bir ara uzuuun uzadıya bahsetmek istiyorum, ama hadi şimdilik kaçtım!


Yorumlar

  1. Aaah ah, fabulous boys ne güzel diziydi, bitirmeye kıyamamıştım :)
    Ayrıca Between Boys and Friends le ilgili yorumlarını kahkahalarla okudum, umarım yakında onun da ayrıntılı bir yazısıyla dönersin :))
    Running Man hakkında yazarsan onu da çok severek okuruz bilgilerine :)
    Bu arada, blogunun tasarımı değişmiş, yeni kapak fotoğrafını çok beğendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim, Jaejoon <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla varierty hakkında yazmak zor iş, nerdeyse 200 bölümü var sonuçta :D ama bir şekilde bahsederim umarım ondan da ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................