Son Zamanlarda - 12

Eveet nerede kalmıştık? Kalmamıştık değil mi yok öyle yarım falan bıraktığımız bir şey?

Öncelikle, yazı depresif mi olur bilemicem, zira emektar dünya güzeli dizüstüm bozuldu ve artık yaşamaya değer bir şey kalmadığını düşünmeye başladım x(

Şey dışında! Man From the Stars! Ya da, bilmiyorum..

Ya başlığı attım da, hakkında yazacak çok fazla şey yok gibi. Mesela.. Yayar götü yatarım düşüncesiyle iple çektiğim yarıyıl tatilini İzmir'e gidip ev taşımakla geçirdim, kısacası pek dinlendirici değildi ve İstanbul'a döndüğüm anda yeri öpecek kadar özlemiştim sokağa çıkınca insan görebilmeyi. Yine de, kuzenlerime izletme bahanesiyle 49 Days, Protect the Boss, Just You, Fabulous Boys ve After School Bokbulbok'u tekrar izledim, o kadar da boş sayılmazdı yani.

Hele ki en güzeli yaptığımız marvel maratonuydu, Thor, Captain America, Iron Man 2, The Avengers ve Agents of S.H.I.E.L.D. derken bir de bakmışım ilk haftayı bitirmişiz- demek isterdim ama hayır hiçbir gün hızlı geçmedi ve tatilin yavaş geçmesine sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, olm tamam okul yoktu ama wifi da yoktu lan x((((

Bu arada, döndüğümde Prime Minister and I bitmişti ve finalle beraber son 5 bölümü izleyince DE VA SA boyutta sıkıldım, hacı napıyonuz siz ya ne bu olayları karıştırma merakı?

Ama Man From the Stars AĞAĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞ Yaaaaa neden bu kadar güzel?? Var ya kesin bokum gibi final vericek ben de bu kadar sevdiğimle kalıcam çünkü hep böyle olur doğanın kanunu bu...

A bir de, tatil boyunca netizenbuzz okudum çünkü internet paketim anca blog okumaya yetiyodu şlsdgk (hayır 2 gb'ı bilgisayara falan bağlayıp bitirmedim saçmalamayın.s.s.ss.s.ss.ss) Ve sormak istedğim ççoooook önemli 1 şey var: bu Kore halkı neyin kafasında? Ulan 7'sinden 70'ine hepsi bilgisayar başında kıç büyütmekten başka bir halt yapmadıkları gerçeğine bakmadan profesör kesilmişler saçma sapan eleştiriyorlar milleti. Kıl kaptım KIL. Mesela, alakalı alakasız her haberin altına T-trash tarzı yorumlar atmışlar ki ne alaka aqum başka post mu yok yapabileceğin başka yorum mu yok neden her boka T-ara????

Tamam bi sn bende de bi hallenmeler başladı şlsdkdşlfg Hwayoung'u severdim T-ara'yı sevmezdim, sonra bir ara ikisini de sevmedim, şimdi sadece CCM'i sevmiyorum. Sevgili CCM o Shannon'u CUBE'e falan verip endüstriden defolup gider misiniz? Aslında adamların yaptığı her müzik güzel, her biri ilginç de, işte sanatçılarına bu kadar anti olmasalar.. Evet resmen kendi sanatçısının antisi, anlamıyorum onu da.. Ben de Netizenbuzz antisiyim artık, netizenlere ölüm!   (sanki benim onlardan bir farkım varmış gibi... öhöm nerdeydik?)

Bir de CDD 111 izliyorum, ve orayı hiç anlamıyorum. Güya FT üzerinden gidiyor ama FT'i kimsenin taktığı yok. Madly de, Memory de neredeyse hiç reklamı yapılmadan yayınlandı, CN Blue'nun Can't Stop için milyon yıl önceden promosyonlar başladı. Hayır CN Blue'yu sevmediğimden değil, ama band dedin mi FT gibi olur, FNC bebeğim güzelim AOA'ya o salak seksi konseptleri dayamak ve CN Blue'yu ota boka salmak yerine azıcık FT Island'ın üstüne düşsen? Yok mu, hiç mi olmaz? Peeeğki...

Madem kpop a girdik..


Gary sen napıyon kanka? Yani ayıplamıyorum, beğenmiyorum, veya laf etmiyorum, sadece gülüyorum şldgsdjglskdjglksjlskdgjlksdjlskdjglskhdlh Cidden ya bi sn, şarkı desen çok iyi değil, şarkı sözleri desen zaten Allah belasını vermiş, klipte sadece göt ve meme var, bir de bacak, kısacası neden böyle 1 şarkı çıkardığını anlamadım sldgkşglkfşlj


Ya Crayon Pop'un başlarda bir şeylerle dalga geçmek için çıktığını falan düşünmüştüm, hani buna bayağı da inanıyordum. Ama sonra bir baktım şirket Bar Bar Bar'ın bir başka versiyonuyla K-Much/Snakehead diye ikisi de birbirinde saçma iki isme sahip 1 grup çıkarmış.. Sonra, Dancing Queen 2.0 falan derken bir de baktım.. Ya galiba bunlar ciddi ya.. Lonely Christmas.. ALINN BENİ ALIIINN DİĞER TARAFA ALINN BURADA GÖRECEĞİMİ GÖRDÜM BENNN...


yılbaşı temalı Amerikan filmlerinde ninelerin yaptığı adam şeklindeki yılbaşı çörekleri gibiler, görünce çok üzülüyorum :'(


Hadi hepsini geçtim, bakın Gary'in Shower Later'ı bile geçtim, hacı SİZ NABIYONUZ YEAAĞĞ... Niye bi sevişip bi etrafı dağıtıyosunuz? Sikin birbirinizi rahatlayın? Lee Shiiiin???? Nabıyosun?? Bir defa fxxk u ne, bu kadar fuck you diye çığırınca eline ne geçiyor, ve bu şarkıdan neden sıkılıyorum? Ya yalnız klibi ağzı açık izlediğimi de itiraf edeyim şskdgşlskdşl Yani başlarda bir anlamadım noluyor, sonlara doğru hiiiç anlamadım, çocukj şizofren mi? Kızı hayal falan mı etmiş? Ya da kız mı şizofren? Veya ikisi birden ruhsal yönden sağlıklı mı, eğer öyleyse bu klipte n'oluyor? 


Aayyayayaayy en sevdiğimmmm yürrüyün beeh!! Seksi konsept veya değil, şarkı çoook iyi be..


Tamam anladık 30'una geldin ve hala ultra seksisin şimdi sus ve soyun, manzaranın keyfini çıkarmak istiyorum.

Of yanağındaki dudak izine kurban olduğum çok yakışıklı ya.. Allah belasını versin :(


Iyy çingenelik bile yakışmış ksldjglksd Da başta bir Türkçe konuşmalar mı duyuyorum yoksa beynim yine mi paslandı? Bir de, her dinleyen müzikal yönüne çalışmamış demiş de, olm ben niye bunu 30 Sexy veya Marilyn Monroe'dan falan daha çok sevdim? Sorun yine mi bende? Ve adamın laaa lalalalaaa diye çığırışı bile güzel. Bi de lolipopun olayım e..... Neyse....


SM The Ballad'ın asıl albüme geçmeden önce çok net bir şey soracağım; Yesung senin ne işin var be orada?? Yavrum gidip askerliğini yapsana, sonra grupçana netizenlerin diline düşüyosunuz benim sinirlerim bozuluyo x(


Ayrıca Changmin sen napıyosun sdgşlsdkgşlk Hani neden tüm kliplerin başrolü sensin?? Yooo kesinlikle şikayet ettiğimden değil de, bari bir-iki sesini duyaydık?

Bir de durun daha yakınacağım şeyler bitmedi; TAEMİN SEN KENDİNE NAPTIN? YANAKLARINA NOLDU?? NEDEN GİTGİDE MİCHAEL JACKSON'A DOĞRU EVRİLİYORSUN? HANİ SENİN MAKNAELİĞİN? İKİNCİ 1 MİLEY CYRUS MU OLUCAN BAŞIMIZA BÜYÜDÜM BEN ERKEK ADAM OLDUM DERKEN? GİT KENDİNE ÇEKİ DÜZEN VER! Sakin olmam gerekirse; emin değilim ama Taemin'in yüzüne estetik yaptırdığını düşünmeye başladım.. Yani tamam her zaman güzeldi de, son zamanlarda güzellikten çok o elmacıkların iyice fırlamasıyla, ya da daha da garibi içeri göçmesiyle - evet kafam çok karışık - itici olmuş, bi sn bana noluyo yeaağğ??

SHINee'ye mi girdik? O zamaaaan Jonghyun ve Lee Yoobi'nin dedikodusunu da yapabiliriz şldfkglk Öncelikle benden size tam destek gençler! Yani dedikoduları dışında pek bir şeyleri de çıkmadı ama yine de; valla sevinirim.. Çikolatam başka bir sinsi sıskaya gideceğine Yoobi sinsisine gitsin en azından Shin Se Kyung gibi 1 yaratık değil ;(

Öhöm, iyi döktüm içimi güzel döktüm, kaldı mı başka bir şey?

Man From the Stars! Yaaaa çok sevimliler kendimi kesicem!! Ama Taemin'e saydırdıklarımı olduğu gibi Yoo In Na'ya da aktarıyorum.. Yoo Se Mi karakteri zaten sinirbozuculuğun ötesinde bir gerizekalı da olsa, Yoo In Na onu katlanılabilir kılabilir----di. Ama yok ı-ıh, hayır nope nope nope. Yıkıl karşımdan iki yüzlü pis cadoloz! Yıllarca Seong Yi'nin sırtından geçinip sonra bir anda ondan vazgeçerek odasını Se Mi'yle donatan şerefsiz şirket başkanı sen de yok ol! Ama Se Mi'nin ağabeyi ve Seong Yi'nin kardeşi, bacılarınıza laf attığım için benim üzerime yürümeye ne dersiniz?  Gelin gelin biraz daha yaklaşın 

Öhöm, Emergency Couple da hızlı hızlı bölüm yayınlasa dünyanın en ha ri ka dizisi aslında, çok ayrı seviyom..

Bu kadar, bitti, yazmaya yazmaya nasıl giriş yapılır, yazı nasıl bitirilir onu bile unuttum, ne demem gerke burada, hmm.. .Bbb? Bir dahakine görüşürüz?? Kendinize iyi bakın??

Hoşunuza gideni seçin işte..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................