??!?!?

Çok ilginç bir şeyle geldim bugün. En azından bence bayağı bayağı ilginç.

İlk defa, blogumda yapılan yorumlar hakkında yazacağım. Yakınmak veya şikayet etmek, ya da alakasız bir şekilde gözdağı vermek şeklinde algılamasın kimse az sonra okuyacaklarını. Yalnızca, belli bir durum var, ve ben bu duruma topluca tam burada cevap vermek istiyorum.

Sürekli, sevdikleri dizilere laf ettiğim için sayısız fandan "Böyle bir şey demeye hakkın yok" tarzı yorumlar alıyorum. Mesela bir kaç yorumu paylaşayım, yazım tarzından, tarihinden belli, şu yorumları yapan kişi aynı;


Bu tarz yorumları daha önceden Sorry Love You dizisi hakkında yazdığımda da almıştım. Sorun şu ki, dizi ne kadar efsane olursa olsun, benim için önemli olan o diziyi beğenip beğenmemem. Sorry Love You milyonların hastası olduğu bir efsane olsa da, ben beğenmedim, fazla fazlaydı dizi. Ağlayasım vardı, bilerek dram seçtim, seçerken bile aklımda 'Acaba beğenir miyim lan' düşüncesi vardı bunu itiraf edebilirim. Ama sonuç; beğenmedim.

Ve ben bu blogu, tamamen kendi düşüncelerimi yazmak için açtım. Pozitif bir insan değilim, hiçbir zaman bir Pollyanna olamadım, olayların iyi yönünden çok kötüsünü görürüm, ama en önemlisi, sadece belli yerlerde içimden geçeni olduğu gibi söyleyebilirim. Belli yerlerden kastım ilk olarak burası, çünkü dediğim gibi blogumu bunun için açtım bir defa. Ha yazılarımdan hiç pişmanlık duydum mu? Çok defa. Ama daha çok 'Keşke şu kelimeleri kullansaydım' 'Neden bunu da eklememişim' tarzı pişmanlıklardı, hiçbir zaman bahsettiğim konulardan pişman olmadım yani. Olmayacağım da. Blogumda bile mi düşüncelerime yer veremeyeceğim? Neden nefret ettiğim bir şey için beğenmedim diyip geçeyim? Başkası beğendi diye hakkında kötü bir şey söyleyemez miyim? Komik şeyler vardı ama ben beğenmedim diye diziyi izlemeyi hak etmedim mi?

Siktirin. Gidin. Buradan.

Bunun doğruluğunu veya yanlışlığını tartışmayacağım ama, biraz çevremden olsa gerek, küfür illa ki günlük dilde de kullandığım bir şey. Öyle ki zaman geçtikçe kalıplaşan küfürler bile var dilimde. Beni küfürbaz bir kız olarak görün diye demiyorum lan tabi şdlsfksdşlkfşlk Ama mesela bence, 'lan' bile başlı başına bir hakaret, saygısızlıktır, ki hangi birimiz kullanmıyoruz? 'abi' demek de saygısızlıktır, onu da kullanmayan yok. Küfür artık iyice ucuz bir şey, gerçek bir hakaret bulmak için çabalamak gerekiyor lşdfşlskdf Ben üşenirim, küfür kolayıma gelir. Sevmediğim bir şey hakkında canım bebeğim tatlışkom demeyeceğime göre, hakaret içerikli yazmamın neresi yanlış?

Ayrıca, diziler hakkında ne zaman yazsam, yazı aynı şekilde ilerler; konuyu anlatırım, gömerim, söverim, biraz sevdiğim şeylerden bahsederim, belki biraz daha gömerim, sonra da dizinin nesini güzel hatırlayacaksam onu da bırakır giderim. Belki abarttığımı düşüneceksiniz ama, insanın izlediği her dizi, hatta her bölüm, okuduğu her replik, tanıştığı her karakter, illa ki bir şeyler katıyor. Bazısı kendine yer ediniyor, bazısı unutuluyor. Herkes aynı karakteri sevmek zorunda değil, herkes aynı şeylerden nefret etmek zorunda da değil.

Yani, sırf oppanıza unninize laf ettim diye gelip laf yetiştirmeniz çocukluktan başka bir şey değil. Ben de ergenim arkadaşım, daha 17 yaşındayım. Ben de hata yaparım, ama düşüncelerimi anlatmamın nesi yanlış? Ha gerçek bir hatam varsa, dizinin ismini yanlış vermek, karakterleri yanlış tanıtmak gibi, gelin söyleyin. Ha ama diyorsanız ki benim oppama hakaret ettin sen onu hak etmiyorsun, ben sizi burada zorla tutmuyorum, kapayın sekmeyi. Okumak zorunda değilsiniz. Amacım millete reklamımı yapmak değil, kendi içimi dökmek.

Bu kadar canımı sıkan bir şey olmasaydı, emin olun bu oppacıları buraya yansıtmazdım. Kimseden de özür dilemiyorum. Sert de çıkmıyorum. Neyse, öyle işte..


Yorumlar

  1. Blog kişisel bir yer [doğrusu yorum yapıp yapmamakta bayağı bir düşündüm.] kendi düşünceleriine yer vermelisin okuduğum bazı yerlerde de görüyorum genel olarak hep yazarı bir sövme içerisindeler. Yazdıkların oldukça mantıklı Heirs dizisi cidden çok basit bir yapı olmuştu oysaki çok güzel hayallerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh, aynen, kimseye sormayacağım ne yazıp yazmayacağımı. ha heirsi biz beğenmemişizdir, o beğenmişdir, gelsin o da yorumunu yapsın, ama şu söylediğin çok saçma tarzı şeylerle gelmesin kimse

      Sil
  2. Heirs dizisi güzel başlamıştı aslında sonra birden bozuldu. Bu arada kore dünyasında ben oluyorum Hehe blogger kullanıcısına geçtim :D bu arada şu izleyiciler gadgeti çalışmıyorsa sitenin url'sine bir harf ekleyip kaydet sonra o harfi sil bozulan gadget geri geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heirs cidden bir yaz gecesi rüyasıydı, geldi, gitti, lise gibi geçti gerçekten.. aslında bok gibi bir diziydi ama anlaşılmaz bir şekilde resimlerine bakınca gülümsetiyor insanı. ama tekrar izler miyim? HAYIR. MÜMKÜN DEĞİL. BOK GİBİYDİ. Bu arada gadgeti ben kaldırdım :D yan taraf fazla uzun kalıyordu, yeni bir tasarıma geçene kadar da geri koymayacağım, ama tavsiye için sağol, blogger profilin de hayırlı olsun ^^

      Sil
  3. Yorumları yapan arkadaşlar önce Türkçeyi nasıl kullanmaları gerektiğini öğrensin bence :) "Güzeldi" yerine "gzldi" yazmak... ilginç doğrusu ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemesen hiç faketmemiştim bence yorumları aynı kişi yapıyor baksana hep aynı yanlışlar : Dd

      Sil
    2. Aslında bunu söylemeyecektim ama yorum yapan arkadaşın pek de olgun bir tip olmadığını üdşünüyorum ben, onun düşüncesidir saygı duymalı der geçerdim ama hem o bana saygı duymamış, hem de farkında olmadan çocukça bir şekilde kendi kendine yorumlaşarak kendini açık etmiş, ne yapalım, böyleleri de var..

      Sil
  4. http://yeter678.blogspot.com.tr/2014/06/mim-baslatiyorum-p-ilk-mimim.html

    Bu benim ilk mimim uzun zamandır takipteyim seni yalnız nedense yorum bırakmadım. Yazılarından anladığım kadarıyla yaşına göre olgunsun ve çok samimisin içimi döktüm yahu adsssg neyse mimledim seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oha bana hayatımda ilk defa birisi olgun dedi sdşflsdşlfk harika bir hismiş aşslkfasşlfk

      ve yine hayatımda ilk defa birisi tarafından mimlendim! çok teşekkür ediyorum, en kısa zamanda yazacağım! :D

      Sil
  5. geçenlerde city hunter dizisini beğenmediğim için ölüm tehtidi aldım desem :DDD ben böyle yorumları yayınlamam hiç de kaale almam.
    Adsizdan sallamak kolay bana kendi şahsiyetinle gel cicim demek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yorumu tek tek okuyup yayınlamaya üşenirim diye yorum kısmına hiçbir şey yapmadım, yazanınki yayınlanıyor :D ama şu "Adsizdan sallamak kolay bana kendi şahsiyetinle gel cicim demek lazım :)" olayı yemin ediyorum ki içimden geçen :D zaten şu yazıyı da yayınladım ya, kafam rahat, düz devam etsin beğenmeyenler de xd

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................