Bride of the Century / ya ben gerizekalıyım ya dizide bi bokluk var


BEN BU DİZİYİ ANLAMADIM ANLAYAMIYORUM YA MAL MIYIM?

Başa alıyoruz.

Taeyang Grubu yöneten Choi ailesinin üzerinde yüzyıllardır süregelen ve pek az kimsenin bildiği bir lanet dolaşmaktadır; lanet evin büyük oğlunun evlendiği ilk eşinin ölmesidir. Evin her şeyden bihaber, soğuk, abuk büyük oğlu Choi Kang Ju, sözleşmeli evlilikle Jang Yi Kyung'la evlenmek üzeredir. Jang Yi Kyung'un annesi laneti öğrenir ve Yi Kyung'un üvey ağabeyi Yi Hyun'un tesadüf eseri tanıştığı, Jang Yi Kyung'a tıpatıp benzeyen Na Doo Rim'in Yi Kyung'un yerine geçmesini sağlar. Bu lanet olayı çözülene kadar, yine her şeyden bihaber Doo Rim'im Yi Kyung'muş gibi rol yapması gerekmektedir. 

Kısacası yalnızca baş karakterlerimiz her halttan bihaber, sürekli arkalarından işler çeviriliyor, ve yine tahmin edersiniz ki gerçek aşkları sayesinde tüm bu belalardan kurtuluyorlar :))))))))))))))) öyk kusucam şimdi


Şimdi, dizide olan çoğu şeyi anlamadığım konusunda anlaştıysak şimdi anlayamadıklarımı sıralamaya başlıyorum. Spoiler başladı. Son 2 bölümde ne yaşandı? Hayalet neyin peşindeydi? Geçmişte NOLMUŞ ALLAH AŞKINA. Beynim yandı ulan. Şimdi şöyle ki, başladık her şey iyi güzel, seviyorum da bayağı diziyi, ama sonra bir anda işler karıştı. 13. (veya 14.) bölümü bitirdik, sonunda bir baktık ki Yi Kyung'un cadı annesi gelip kızımız Doo Rim'in boğazına yapışıyor. Kadın zaten delirdi tamam yaptığı çok garibime kaçmadı da Doo Rim'in bir anda hayalete dönüşüp "Geçmişte yaptığını ödüyorsun" demesiyle ben de kayışlar koptu. Sonraki bölüme bir başladık geçmişteyiz, Taeyang grubun enenen eski başkanı evine dönüp eve yeni gelen dilsiz hizmetçi kıza aşık oluyor. Kendi gelini yerine bu kızcağızla evleniyor, bir bakmışız kızın amacı ailesine bişi oldu diye adamdan intikam almakmış. Buraya nasıl geldik neden geldik diyemeden adam kızın hamile olduğu bilemeden evden kovuyor. Tabi ki Taeyang grupta doğan ilk çocuğu sokağa atmamış olmak için kıza gelinin annesi doğum yaptırıyor. Ama doğumdan hemen sonra bu durumu kızı da kendisi de gururuna yediremediğinden önce oracıkta dilsiz kızı boğarak öldürüyor, sıra bebeğe geldiğindeyse bu cadının bir diğer kızı geliyor ve omoni napıyosun sen diyerek bebeği de alıp kaçıyor. Bu arada cadı Yi Kyung'un annesinin geçmişteki hali, bebeği kurtaran diğer kızı da Doo Rim'in geçmişiymiş. Kısacası Yi Kyung'un annesi olacak cadı gerçekten geçmişte yaptıkları yüzünden cezalandırılıyormuş, dilsiz kız da aslında bizim hayalet olduğundan, bebeğinin hayatını kurtaran Doo Rim'i bir sonraki hayatında Kang Ju'nun aşkıyla ödüllendirmiş (!). Peki sorarım size geçmişin asıl kötüsü, cadının aslında Taeyang'ın başkanının gelini olacak olan kızı nerede? Her şeyi o başlatmadı mı? Cadı kızı için iyilik yapmaya çalışırken bu kadar şeye bulaşmadı mı? Tamam geçmişle geleceği bağlayıp bir şeyler yapacaksınız anladık ama bu kadar da olmaz ki ya.. Neyse, anlamadım kısacasıç Spoiler bitti. 

Sonuç olarak sonlara doğru biraz saçmaladı- hatta bayağı saçmaladı ama yine de çok severek izledim. Bayıldım hatta, nasıl desem hani bazı diziler vardır basittir, sıradandır, en bilindik konuları ve klişeleri işler ama güzeldir işte. BOF gibi, YAB gibi, Goong gibi, hani belki çok da harika kusursuz falan değillerdi ama hepsi kalıcı dizilerdi, ben zerre sevmesem de Playful Kiss de belki bir nevi böyle bir diziydi. (gerçi ben o dizinin başarısını tamamen KHJ'ye bağlıyorum ama neyse..) Eh, dediğim gibi kimsenin kaçırmaması gereken bir dizi Bride of the Century.

Şebeleğe bak şu kaçar mı şu.. .... ... çok tatlı lan.. şey gibi, anlamıyo 
gerçekten anlamıyo ama anlıyo ayağına yatıyo şlfşlkfdsgşslk

öndeki hayaleti görmezden gelip arkadaki ay parçasına bakar mısınız rica etsem

Sen onu boşver de önce gözündeki kalemi sil, bu ne ya..

salak.

çok salak bi adamdı ama bu adamı cidden çok sevdim şlaskşslkgasgd

Bu arada ikinci kadın karakter nereden çıktı neden çıktı bu kıza kim yüz vermiş bana anlatın.. Ve soruyorum size bu ikinci karakterimiz Roo Mi geçmişte neredeydi? Neyse, adı bile Doo Rim'in çakması gibi zaten.

Ama hakkını yemeyeyim son hallerine çok güldüm ldkfşldskfşd

Diziyle ilgili beğenmediğim son şeyi de söyleyip gideceğim;


YA ARKADAŞLAR O HAYALETİN ZAMANINDA Yİ KYUNGU BEBEKKEN DEĞİŞTİRİP DOO RİM E BENZETMİŞ OLMASI ÇOKÇOKÇOKÇOKÇOK AŞIRI AMA AŞŞŞŞIRIIIII SAÇMA DEĞİL MİYDİ. Hele ki değiştirmeden önceki bebe o kadar harcanmayacak o kadar şirin bir şey ki.. Ya ne bileyim saçmalıksın sen hayalet çekil bir aradan.

Bu arada sonda Doo Rim'in dana gibi bir çocuk doğurması, üzerinden aylar geçtikten sonra Kang Ju'nun gidip onlarla buluşması ve hooop işte benim oğluşum diyerekten kabullenmesi, ardından Kang Ju'nun neyin peşinde olduğunu bir türlü kavramak istemediğim ailesinin de aynı kabullenme dönemini-saniyesini geçirmesi fazla saçmaydı. Sonu bağlayamamışlar arkadaşım.. Doo Rim'in bebeğe kezban kezban sevdiğiyle ismini birleştirip Kang Rim ismini vermesi de saçmalık ayrıca, hayır güzel bir isim bile çıkmamış ortaya..

Kang Ju'nun kardeşi megastar Kang In'i 5 bölüm içinde unutmalarına girmeyeceğim bile..

Sonda Kang Rim'in hayaletle mutlu mesut oynadığı yerlere de girmiyorum :(

Ama Oh Jin Joo'yu çok sevdim şldsfşsdlk Onun hoşlandığı çocuğu da sevdim..

O ağabeyden de bahsetmeyeceğim çünkü düpedüz salağın tekiydi. Kızdan nasıl hoşlanmış olabilir olayına girmeyeceğim zira herkes o olayda zaten. Ama daha çok.. Bilmiyorum, abi abi olarak kalmalıydı, koruyup kollamasına lafım yok ama evlilik teklifine girişmeler falan NAPIYOSUN SEN?!?!

Dizi aslında ikiye ayrılıyordu. Jaejin'in seslendirdiği OST'un çaldığı bölümler ve Hongki'nin seslendirdiği OST'un çaldığı bölümler. Eğlenceli ve ponçik, acıklı ve 'dayanamaaaam yokluuuğunaaaaağğğğ' bölümleri...

En nihayetinde...

Güzel diziydi işle, kesinlikle izleyin.

Yorumlar

  1. merhaba. blogundaki ( anasayfa,tüm dizilerim..) nasıl koydun anlatabilirmisin rica etsem. internette aradım, etiket ekleden yapmaya çalıştım ama bitürlü beceremedim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, hallettim. Yinede teşekkürler :D

      Sil
  2. Ben de buna başlamayı düşünüyodum.. 9. bölümekadar indirdim. Böyle fantastik filan olunca özellikle Hong Ki olunca :D Başta zaten biraz kötü yorumları da görerek indirdim diziyi. Ama izlenebiliyorsa ve sen beğendiysen izlenir bence de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü yorumu çok ama ben gayet de sevdim, tam klişe dizi valla :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................