Bu bir depresyon yazısıdır

İki türlü depresyon vardır.
NEDEN JOON NEDEN. Haftalar önce G.O. bir gösteride ağlayınca, ufak bir işkillenmeler başlamıştı. Ama sonra dendi ki, MBLAQ topluca askere gidecek ondan bu moral bozuklukları.

Bunu duyunca efsane sevinmiştim. Topluca askere gidip topluca dönmek demek, yalnızca iki yıllık bir aradan sonra 5 kişi olarak sahnelere dönmeleri demek çünkü. Joon'u oyunculuk yaparken, diğerlerini kameralardan uzak gördükçe dağılacaklarından korkuyordum çünkü. Şimdi şeylik yapmak istemem ama bence bir grubu birbirinden uzaklaştıran şeylerin başını gelirin eşit dağıtılmaması çeker. Hani "Tüm parayı tek üye kazanıyorsa neden diğerleriyle paylaşsın?" olayını anlayabilirim ama o üyenin yek başına bok gibi para kazanırken diğerlerinin hiç iş yapmamasını anlayamam. Burada kafam ilk olarak şirketleri denebilecek çerçöp yığını J.Tune Camp'e gidiyor. Hepimiz biliyoruz ki köpek gibi çalışan her zaman Joon'du. Deli gibi oyunculuk modellik yaptı. Diğerleri yattı uyudu demiyorum ama sonuçta bir Joon kadar çalışmadılar. Keyiflerinden mi peki? İş mi geldi? İş mi arandı? Joon'un oyunculuğu patladığından beri J.Tune hangi üyenin üzerinde Joon'da durduğu kadar durdu? Çocuklar Weekly Idol'e çıkar, yayının ortasında menajer gelip Joon'u alır, neden, kişisel programı var diye. Madem bu çocuk gruptan çok kendi başına çalışacaktı, neden solo çıkış yapmadı? Hani dansçıydı, madem bu kadar oyunculuğa yönelecekti niye baştan idol oldu?

Aslında sorduğum soruların hepsinin yanıtını aşağı yukarı biliyorum.Daha genç, ne istediğini yeni anlıyor olabilir, ilgi alanı değişmiş olabilir, ama bir anlığına anlayabildiğim tüm bu şeyleri bir kenara koymak ve bağırmak çağırmak istiyorum.

Evet sabah gelen "Joon oyunculuğa odaklanmak istediği için MBLAQ'ten ve ajansı J.Tune Camp'ten ayrılıyor." haberlerinden bahsediyorum tabi ki. Tamam, oyunculuk yapmak istemeni anlarım, aslında sırf bunu değil yaptığın şeyi tamamıyla anlarım çünkü şirketin cidden bir bok yığını olduğunu düşünüyorum. Joon'a çok çalıştılar ne zamandır ama madem sırf oyunculuğa yoğunlaşacak bu çocuk, daha iyisini bulamaz mı?

Her ne kadar Rain'i delicesine sevsem de bir hevesle kurduğu J.Tune Camp'i araya giren iki yılda bırakıp kendi başının çaresine bakması ve çocukları öylece ortada bırakması kolay kolay görmezden gelebileceğim bir şey değil. 

Kafam boşaldı. Ne desem nasıl desem cümleleri nasıl kursam bilmiyorum, yapamıyorum. Sinirlerim bozuldu. Bir başka grup değil de MBLAQ. Neden? NİYE?

OF NEDENİNİ BİLİYORUM TAMAM.

Ama bu defalık o oppasını anlayabilen akıllı bıdık fan modelinden çıkıp gerizekalılar gibi davranmak istiyorum: "JOON NASIL GİDERSİN BUNU NASIL YAPARSIN GRUPTAN AYRILMAK NE DEMEK AYRILACAKSANIZ GRUPÇA AYRILIN PARAYI BULDUN GİDİYORSUN DİMİ ŞİMDİ MAL MBLAQ SİZ DE MAL MISINIZ NESİNİZ YETER YA HOFF"

Sinirliyim üzgünüm biraz da niyeyse kırgınım.

Burada şirketi neden sorunlu bulduğumu da söyleyeyim. Oyunculuğa odaklanan ilk idol Joon değil. Bir defa benimkilerden Siwon var. Adamın hayatı Çin'de dizi-film çekmekle geçiyor. Ama bu Super Junior'dan ayrılması için yeterli değil. Şu an zaten tüm üyeler eğlencesine SuJu'da takılıyormuş gibi görünse de, bundan bir beş sene öncesini düşünün. SuJu popülerdi popüler olmasına ama üyeler 5-6 sene önce şimdiki gibi tek başlarına bir şey olabilecek durumda değillerdi. Ama Siwon zengindi, oyunculuk yapıyordu, e yakışıklıydı, vücudu iyiydi. Joon'la benzer konumdalardı diyelim, gerçi Siwon'un Joon kadar iyi oyunculuk yaptığını pek söyleyemiyorum ama takılıyor gariban kendi çapında işte :P Neyse, MBLAQ SuJu kadar popi falan demiyorum, ama durum benzer. Siwon o dönemde ayrılmadıysa onu tutan şirkettir. Joon'sa şirketi ardında bırakmakta haklı. Salak bir şirket, kontrol edemiyorsa, yönlendiremiyorsa, sonuç bu olabilir.

Cheondung'un Monster isimli mükemmel dijital single yayınlanmadan önce bile şirket salak salak teaser fotoğrafları paylaştı. Önce Mir'in solo çıkış yapacağın dedikoduları yayıldığı için buna ipucu olabileceği düşünüldü ama aslında yayınlanan fotoğraflar Joon, Seungho ve G.O.'nun ellerinde canavarımsı garip gurup çizimler tuttukları kağıtlardı. Tırtlığı hissedebiliyor musunuz böyle yağıyor falan gökten hani? SİNİRLENDİM GENE. 

Belki de Cheondung o şarkıyla suları yokluyordu. O da sözleşmesini yenilemedi çünkü.

Hof sinirlendim.

Boktan şirketlerinin kurbanı oldular gül gibi çocuklar. Her konuda potansiyeli olan bir gruptur aslında MBLAQ. Şarkıları, eğlence programları, mizahları, oyunculukları, her şeyleri bu kadar mükemmelken büyüyememelerinin sebebinin şirket olduğuna kalıbımı basabilirim. Şirket fakir olduğundan mıdır nedir, para nereden aktıysa oraya yoğunlaştılar, bok beyinliler.

HOF HOF HOF HOFFFFFFFFFFFFFFF

Neden topluca şirket değiştiremiyorlar, kimse kabul etmiyor mu, oha diyeceksiniz ama keşke bir JYP bünyesi altında olsalardı, Cheondung'un da eski bir JYP stajeri olduğu göz önüne alınarak, sizce de bizim çocuklar JYP'ye çok yakışmazlar mıydı? Veya belki bir Starship'e? Ya da hatta LEON'a? (1thek de bok gibi bir isim bu arada) Neyse.

Yazdıkça yazıyorum, konular karışıyr, cümleler birbirine giriyor, benim de aklım karışıyor.

Depresyonun ikinci türlüsü olan Z cephesinde işler zaten yeterince karışıkken, kafamı dağıtmak için kullandığın kpop-kdrama aleminin bu kadar birbirine girmiş olması iyice sinirlerimi bozuyor ne yalan söyleyeyim. 

Şimdi ne mi yapacağım? Bir süreliğine telefonumdaki şarkıların hiçbirini silmemek, veya dinlemeyi bırakmamak suretiyle SuJu ve Shinhwa'yı alıp kpoptan elimi eteğimi çekip, MBLAQ için yas tutup, kitap okuyup test çözeceğim. Etraf sakinleşsin, stres attığım o düz alan haline geri dönsün, anca öyle. Yok anam, uğraşamam ben bu Korelilerin dertleriyle. Kdramalarım yabancı dizilerim kitaplarım ve broadcastim beni bekler. Hepinize de iyi geceler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................