ve yorum yapma sorunu çözülür!

Çözdüm çözdüm çözdüm! Yıllardır bloguma yapılan yorumlara insani usüllerle cevap veremiyordum.

Tamam abarttım, yıllardır değil, son birkaç aydır. Ama olmuyordu yani. Yüz saat uzun uzun yazıyorum cevapları, ama paşa efendi blogger yayınlamıyor bir türlü. Kendi adımla yorum yapamıyorum kendi yazdığım biricik gönderilerime.

Bu sabah kalktım, dedim bu iş böyle olmayacak. Pek bir şey yapmadım aslında, nasıl yaptım ben de anlamadım hatta. Bir iki kurcaladım ve bir baktım yorum yapabiliyorum! edşgkdslşk

Neyse, sonuç olarak uzun zamandır yapılan hiçbir yoruma cevap yazamadığım için kendimi kötü hissediyordum. Şimdi çözülünce mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim, o kadar yani, okuduğunuz için teşekkürler. :D


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................