Noble, My Love / Klişe sevenler için


Yine ara vermeden yazılar yazmaya çalıştığım fakat, sürekli de ara verdiğim saçma bir dönemin içerisindeyim arkadaşlar. Bu saçma dönemden ne zaman çıkarım ben de bilemesem de, elimden geleni yapıyorum işte :D

Bugün şirin mi şirin, klişe mi klişe bir web dramayla karşınızdayım. Web drama nedir? Bölüm başı en fazla 20 dakika olan, bölüm sayısı 20'yi geçmeyen dizidir. Bu diziyi izlemek nereden esti peki? Vallahi yine Bahar'dan yine Bahar'dan.. Bu arkadaş tutmuş Yuri'nin instagram hesabına girmiş, hesapta Sung Hoon'un etiketlendiği bir resim bulmuş, oradan Sung Hoon'un instagram hesabına geçip dizi setinden resimler görmüş. Diziyi araştırmış, bulunca da bana söyledi çok güzel dizi sen de izle diye. Yine fantastik bir hikayeyle başladım ya..

Sonuçta başlamış oldum diziye.

Lee Kang Hoon aile şirketinin başındaki, zengin, burnu havada, klasik bir Kore dizisi erkeği. Cha Yoon Seo hala yıllar önceki öğrenci kredisini ödemeye çalışan, kendi küçük kliniğinin başındaki bir veteriner. İkili Yoon Seo'nun Kang Hoon'un hayatını kurtarmasıyla tanışıyor, sonrasıyla klasik, klişeleşmiş bir dizi işte.. 

Hatta o kadar klişe ki, Bahar'ın da deyimiyle; "Yani bu kadarı da olmaz diyorsun ama oluyor!" Fakat şu da var ki, kötü klişeleri çıkarıp iyilerini koymuş oldukları düşünülünce insan klişeden de rahatsız olmuyor. Ya düşünün, zaten 15-20 dakikalık bölümleri var. En fazla ne kadar kötü şeyler yaşanabilir ki?

Bir yakışıklı da bana şöyle baksın
aq yeter çok uzadı bu yalnızlık işi..
Başrollerinde Faith'ten hatırlayabileceğiniz çoban lakaplı yakışıklı Sung Hoon beyciğimiz ve Rainbow'un yetenekli, sevilesi lideri Jaekyung var. Ya şu an Jaekyung'u da övesim var ama asıl ışık Sung Hoon'da. BU KORE TOHUMU NİYE BU KADAR ERKEK AÇIKLASANIZA BİRAZ BANA?

Neyse. Sonuçta baş rollerde yakşıklı bir çocuk, ve güzel bir kız var. İkisi de birbirlerine yakışıyorlar, birinin diğerinden fazlası yok. Benim için bir diziyi izlenilebilir kılan etkenlerin en başında bu geldiği için... Dizimizin henüz Türkçe çevirisi tamamlanmamış. Fakat İngilizce altyazısıyla myasian.tv ve dramatv'de mevcut. Yeppudaa ekibi de çevirmeye başlamış ama yavaştan.

Hakkında söylenecek pek bir şey yok aslında dizinin. Vasıflı veya vasıfsız herhangi bir ikinci erkek karakter yok sayılır. Hadi o neyse, ikinci bir kadın karakter yok ya mükemmelliyete bakar mısınız! Dizide zengin ve bekar erkek başrol var ama ona sülük gibi yapışan bir beşik kertmesi veya ilk aşk yok, adamlar daha ne yapsın be izlenmek için?

E Kore dizisi başrolü dedik, zengin dedik, klişie ve klasik dedik, doğal olarak burnu havada beyimizin. Hayatını kurtaran veterinere fatura yazdırmaya gidip, ödeyeceği parayı beğenmeyen Lee Kang Hoon'un dramını gördünüz az önce, bir sonraki görsele geçebilirsiniz.
Son bölümlere doğru diziye bir de şirin mi sinir bozucu mu bir türlü karar veremeyeceğiniz Lee Kang Hoon'un küçük kardeşi, Lee Kang Joon dahil oluyor. Yani ne bileyim, saçma sapan bir tip. Abisine kıl oluyor da olabilir, sevdiğinden uğraşıyor da olabilir, işi gücü şımarıklık da olabilir, aklı aslında gayet yerinde de olabilir.

Zengin Lee kardeşlere ev işi yaptıran bir adet Yoon Seo hanım, ve halinden gayet memnun olan CEO bey..
Ömründe ilk defa "erkeğim" diye sahiplenilen bir küçük Kang Hoon'un geçirdiği ufak çaplı şok. Memnuniyetle ciddiyet arasında kalakalmış garibim sşdlkfsdşlkg

Şimdi sizlere dünyanın en mantıklı sorusunu soracağım: bu Sung Hoon niye bir türlü patlamıyor? Yakışıklı, güzel vücutlu, çok çok güzel vücutlu (dizide kızın sarhoş olup çocuğun memelerini ellediği bir sahne vardı, en favori sahnelerimdendir. Ne bileyim bir de çocuğun karın kasları ne zaman görünse arkada hallalujah çalıyodu fşalskfşlsk), oyunculukta da fena değil, yani daha neyi olsun patlamak için? Tamam daha önce başrolde oynadığı olmuş ama insanlar niye daha çok farkında değil bu "adam"ın? Ay adam yani resmen, çocuk değil, erkek değil, adam. Hatta belki adam yerine herif bile denebilir, çünkü bir insan ancak bu kadar "HERİF" olur ya.. İzlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız..


Ay vallahi diyeceklerim tükendi. Sağdaki pamuk gibi kedi de diziye renk katanlardandı. Güzel diziydi, kısacıktı, sıcacıktı, vakti olan ve arayacak adam akıllı bir şeyler bulamayan herkese tavsiye ediyorum. Şimdi müsadenizle gidip hunharca Tayvan dizisi izleyeceğim çünkü şey.. Pek bir çünküsü yok. Vizelerim başlıyor, o yüzden lüzumsuz işler yapmam lazım herhalde. Sağlıcakla kalın :3


Yorumlar

  1. Hiç dert etme ben en son taa haziran'da yazıp paylaşmışım. Sınavlar şu bu derken girmeye vakit bulamıyor. Bir de Wattpad kitaplarına dadanmıştım. Koinaka'nın ilk bölümüyle ikinci bölümünü izledim ama 3.bölümünü bulamadım çevirmemişler. Benim ingilizce'de öyle pek iyi değil ama izlemeye devam etmeyi planlıyorum, çünkü cidden bazen insanların şarkılarda, filmlerde ve dizilerde böyle hafif durgunluğa ihtiyacı olabilir. Entrika pek sevmiyorum zaten <.<
    Bir konuda da sana katılıyorum bu koreliler bazen gerekli kişiye değilde en alakasız insanlaa değer veriyor. Mesela Seolhyun denen o kız, abi kızı o kadar çok beğeniyorlar ki yani neyini beğeniyorsunuz? Tipi sıradan, fiziği sıradan ha belki biraz boyu uzun. Veya GFriend denilen şu çakma SNSD grubuna niye değer veriyorsunuz. SNSD'yi de sevmemenin katkısı olabilir tabii fhlkhlg Ayy neyse çok konuştum fdglkflkg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle, Seolhyun'un vücudu da yüzü de sıradan değil. Gerçekten güzel bir kız. Ben de kendisini her yerde ve hep aynı surat ifadesiyle görmekten sıkıldım ama yiğidi öldür hakkını yeme. GFRIEND hakkında ise istediğin kadar çakma SNSD bilmem ne diyebilirsin fakat herkesin ve her şeyin çakma olduğu bir endüstride bu kadar genç ve tutkulu insanlara laf etmek ne kadar doğru bilemiyorum. Kızların şarkıları güzel, kendileri çalışkan. Sert davranmak istemem ama sen EXO oppalarına neden değer veriyorsan, veya ben Super Junior'uma neden değer veriyorsam, saydığın grubun sevenleri de bu yüzden değer veriyorlar. Aslında vermek istediğin mesajı anladım, ne yetenekler varken niye harcanıyorlar demek istemişsin ama bunu yaparken biraz yanlış sözler kullanmışsın. Zira sen SNSD'yi, GFriend'i, veya Seolhyun'u sevmesen de, aynı şekilde EXO'yu sevmeyen de birçok insan olduğunu unutma. Ben mesela EXO'yu, daha doğrusu marka olarak her yere pazarlanan EXO'yu sevmiyorum, ama beğendiğim de çok şarkıları var. Yakışıklı bulduğum da üyeleri var. Neden? Benim kişisel görüşüm, kişisel zevkim çünkü. GFRIEND güzel şarkılar çıkarıyor, güzel performanslar sergiliyor, e bunun getirisi olarak da kimileri tarafından seviliyorlar kimileri tarafından sevilmiyorlar. Seolhyun'un tek olayı tipi desen neyse ama öyle sıradan falan diye genelleme yapmayalım lütfen :D

      Sil
    2. Yok doğrusu bende EXO'yu sevmiyorum. Başlarda hoşuma gidiyorlardı ama sürekli F(x) yerine, EXO'yu görünce soğudum. Cidden Seolhyun güzel, ama Türkiye'deki çoğu kızın tipine sahipmiş gibi geliyor bana. Bence ben kendimi yanlış anlattım kfhlh GFriend hakkında ise doğrusu sana katılmıyorum, kızlardan sadece birinin sesini güzel buluyorum. Öyle tipe önem vermem bu yüzden hani netizenler gibi , ''Ayy yüzleri bilgisayar ekranımı kapılıyor kkkk'' gibi de demem. Ama cidden bana yetenekli gelmiyorlar. Kendileriyle aynı yıl çıkış yapan LOVELYZ'i daha yetenekli ve cana yakın buldum. GFriend'de ki en küçüklerinin sesi cidden çirkin. Bence sende buna katılırsın. Oysa ne güzel sesler varken harcanıyorlar dmeek istedim :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................