Birtakım Talihsizlikler Işığında 22:45 Düşünceleri

    Kimseye söyleyemediğim şeyler var. Tam her şey iyiye gidiyor derken karışan olaylar var. Ben bunun altından kalkarım dememe rağmen kalkamadığım durumlar var. Kendime hep güçlü biri olduğumu söylerken, aslında olmadığımı anlıyorum böyle anlarda. Ben güçlü falan değilim, güçlü taklidi yapıyorum sadece. Başımda ağrılarla, dilimin ucunda söyleyemediğim sözlerle ve edemediğim kavgalarla ben, bu hayata kimilerinin hayatındaki boşlukları doldurmaya gelmişim, kendim yaşamaya değil.

    Yine de kendimi itip duruyorum, yaşayacağım ya, gelmişim, yaşayacağım işte. Kimseye değil, kendime inat yaşayacağım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................