Deneme 1-2

Yapmak istediğim çok şey var.

Yapmak zorunda olduğum da çok fazla şey var. 

Ama engelleyen bir şey de var. Neden veya nasıl bilmiyorum. Nedir niçindir onu da bilmiyorum.

Mesela masamın üzeri. Test kitaplarıyla dolu raflarım. Masamın hemen karşısındaki kütüphanem. Hepsi karmaşa içinde. Ve bu üçü, düzenine en çok dikkat ettiğim yerlerdi. Ayda bir baştan düzenlemiyor muydum hepsini? 

Sonra telefonumdaki müzikler. Onları da ayda bir yenileriyle değiştiriyordum. Değişiklik olsun, hep aynılarını dinlemeyeyim ve yeni müzikler, yeni sanatçılar tanıyayım diye. Ama şu an bağlantı kablomun bile nerede olduğunu bilmiyorum.

Hatta, şu anda telefonumun bile nerede olduğunu bilmiyorum.

Çeviri yapmayı seviyordum. Şimdi ne oldu onu da bilmiyorum.

Mesela, çok çok kısa bir süre önce Gapdong'u bitirdim. Şu konuda bayağı eminim ki her OST'unu duyduğumda boğazım düğümlenebilir. Onun hakkında yazmak istiyorum. 

Wild Romance da izledim tatile girdiğimizden beri. Onu da yazmayı çok çok çok ama çok istiyorum.

Odamdaki her kitaplığı, her rafı, ve masamı toplamak istiyorum. Onların düzen içinde olması gerek.

Bir de K-World Dergisi'nin düzenlediği Kpop festivaline gittim. Hem de gezmeye değil, stand görevlisi olarak, hem de tek değil, Bahar'la birlikte. Yetmedi mükemmel şeylerle döndüm. Bir çekilişe katıldım ve çekilişteki üç ödülden hangisi çıktı dersiniz? Super Show 2. SHINee ve Infinite varken Super Junior çıktı yani. İnanılmaz değil mi?

Yani, her şey iyi gitmiyor mu? 

O zaman neden omuzlarımda kocaman bir yük varmış gibi hissediyorum? Sınav stresi dedikleri bu mu? Herkes harıl harıl YGS LYS çalışmaya başlamışken benim yatıyor olmamın getirdiği vicdan azabı mı? Ben yatmıyorum ki? Sanki hep bir şey yapıyorum ama yapmıyorum da. Anlamıyorum.

İçimden hiçbir şey gelmiyor. İki dakika ayağa kalkayım desem, ilk dakikadan yoruluyorum. Çoğu zaman boş boş bakınıyorum. Kitap okumak istiyorum ama okuyamıyorum. Ya vakit olmuyor, ki görünüşte elimde vakitten bol bir şey yok, ya da okuduğumdan anlamıyorum.

Beynim donmuş gibi.

Her şey için.

f(x)'in yeni konsepti çok güzel durmuyor mu? B2ST'in yeni albümünün her şarkısı birbirinden mükemmel değil mi? Super Junior'un dönüş yapmasına azıcık kalması daha da harika değil mi? Doctor Who 8.sezona 100 günden az kalmış olması çok heyecan verici değil mi? Tablo'nun Eyes Nose Lips coverı en harikalardan değil mi peki?

E ben niye tepki gösteremiyorum?

Yorumlar

  1. Wild Romance en sevdiği dizilerden biri o postunu sabırsızzlıkla bekliyorum :D

    Yazının geneline dönersek şu aralar bende hiçbir olaya tepki veremiyorum ben bu durumumu sıcaklara bağladım İnşAllah tez vakitte geçer bu durumda insana döneriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba yenilik ya ihtiyacımız, yeni bir kitap olur, kulaklık olur sandalye bile olur, ama yenilik güzel şey ^^

      Sil
    2. Aynen hayatım çok monoton zaten :/ yenilik bence de hem güzel hem de lazım :)

      Sil
  2. Belki tatil uyuşukluluğu vardır üstünde. Ya da kendine söz geçiremiyorsundur. Eğer ikisi birlikte ise geçmiş olsun. :D Çeviriler, kitaplar, şarkılar, testler... Hepsi olduğu yerde çürür, acı gerçek.. Kalk silkin, bi toparlan ve kendine gel. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım en çok da şu senin yorumun biraz kendime getirdi beni, sonra bir de blogundaki ramazanın ilk günü yaptıklarınla ilgili yazın..

      Ne diyeyim, çok teşekkürler, galiba yapacak yeni yeni işler buldum kendime! :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................