İlk mimim, ilk mimlenişim, vuhuuuuyy

Bu postun şarkısı da bu olsun, çünkü Still Alive 
dinlerken kendimi bir bok sanıp mutlu oluyorum..

D.S.K, ki kendisini beni mimlemeden önce önce tanımadığımı üzülerek itiraf etmek zorundayım, beni başlattığı şu yazısıyla mimlemiş, ve buna ne kadar sevindiğimi anlatamam, tekrar tekrar teşekkürler D.S.K! :D

Başlığı değiştirebileceğimizi yazmış kendisi ama benim çok da bir değişiklik yapmama gerek olmadı zira benim de ilk mimim :P O zaman 10 soruluk bu mime başlayalım..

-Uzakdoğu ile nasıl tanıştınız?

Aslında Japonya'yı her zaman tanırdım, animelere karşı ilginç bir düşkünlüğüm vardır çünkü. Bu nedenle animeleri her zaman izlerdim ama tamamen ciddi bir uzakdoğu tanışmasından bahsedecek olursak... Tabiki Boys Over Flowers'la! Şimdi şöyle oldu, izlenebilecek her türlü diziyi izleyip -kdramalar hariç- sıkıntıdan patlamaya başladığım bir yaz mevsiminde, çok yakın bir arkadaşım "Kanka BOF diye bir dizi varmış herkes çok övüyor izlesek mi" dedi ve başlayış o başlayış, bir bakmışım tamamen kaptırmışım kendimi.

-İlk izlediğiniz uzakdoğu filmi, dizisi, animesi?

Anime olduğunun bilincine varmadan izlediğim ilk anime Avatar: The Last Airbender, bilinçli izlediğim sanırım Death Note, ilk film -galiba- Chilling Romance'ydi, ve tabiki Jackie Chan filmlerini ben de saymadım :P İlk uzakdoğu dizimse tamamen farkında olmadan izlediğim televizyonda yayınlanan herhangi bir dizi olabilir ama bilerek izlediğim BOF işte ^^

-İlk yazdığınız post?

Blogu açtığımda kendimi tanıtmak amaçlı yazdığım, şu an okuyunca utanıyorum bu yazıyı, Aslında Ben diye bir yazıydı..

-İlk yorum alan postunuz?

Aslında aldığım ilk yorum Faith yazısına Bahar'ın yazdığı namığı öven yorumdu sdlfksdşlk onu nedense chat olarak sayıyorum ve bu hesapta da ilk yorumum MMFD yazıma gelen yorum oluyor :D 

-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (yada oppa/ unni :D)

Şey ilk dizi BOF olunca Kim So Eun ve Kim Bum oluyor en beğendiklerim de otomatikmen xd (ha zamanla değişti mi? hm... değişti ya baya değişti hem de)

-İlk başlattığınız mim?

Valla daha hiç başlatmadım hatta ilk aldığım da bu şldfk

-İlk takibe aldığınız blog?

İdolüm olan Kore Günlüklerim ve bu konuda şaka yapmıyorum xs Bir ara -blogumu açmadan önceler- her yazısını baştan baştan okurdum..

-İlk yazdığınız dizi/film postu?

Powerful Opponents. Bu arada, hacı ben o zamanlar nasıl ekran görüntüsü alınıp birleştirilir onu bile bilmiyomuşum ya...

-İlk dinlediğiniz kpop grubu?

İlk dizi bof olunca, elimde olmadan ilk dinlediğim kpop grupları da diziye ost verenlerden oluyor. Hangisi ilkti bilmiyorum ama, sanırım aklıma ilk kazının SHINee-Stand By Me, sonra da SS501 veya T-Max'dendi. KARA'nın söylediğiniyse dizide değil ostları araştırırken duymuş ve sevmiştim. Neyse ne diyorduk OLMOST PEEEERADAAAYS, sitend bay me, forevır meyking lav, forevir meyking yu sımaaaayl, tabiki o zamanlar söyleyebildiğim tek yerler ingilizce liriklerdi falan..

-İlk aldığınız mim?

Şey o da bu şlsdkfşsldk

Öhöm, gururla söylüyorum ki ilk mimimi tamamlamış bulunmaktayım! Şimdiyse bu mimi ikizime postalıyorum, haydi rastgele! (yemin ediyorum sırf şu cümleyi yazabilmek için yaşıyordum bb)

şu imzayı da hep kullanasım vardı ama çirkin 
diye kullanmıyordum, hadi ilk mim şerefine koyalım! :D

Yorumlar

  1. Ay çok sevindim bende mimi yaptığına (cümle kuramama vol 23422 asdsa)

    Beni tanıyamaman normal çünkü blog açalı çok olmadı ama dediğim gibi hayalet takipçindim ben senin :D sayende park shin hye nin sıçtım bakışlarıyla az göbeğimi tuta tuta gülmedim :DD

    Elimde bi tane daha mim var oda soru cevaplı istersen paslayabilirim hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimlere her zaman açığım desem çok mu yüzsüzlük olur sdglskdgşlk

      Şey, psh ve sıçmık suratı.. Öhöm nys xs

      Sil
    2. Ne yüzsüzlüğü yahu (Lann hangi camiye bırakmışlar seni asdsdd)

      O zaman http://yeter678.blogspot.com.tr/2014/06/nedir-ne-degildir-mimi-ilk-paslanan.html

      işte yap haber et senin cevapları çok merak ediyorum :DD

      Sil
    3. çüş ben hafta içinde iki defa mimlenmiş mi oldum şlkasgşsldk hehe seve seve cevaplayacağım! :P

      Sil
    4. He azcık öyle olmuş :P seve seve cevaplayacağından eminim :DD

      Sil
  2. vuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D hayırlı olsun ikiz ;D ben de en yakın zamanda mimine çeviricem (mimine ne lan dlfjsdlgkdsjsdk)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok konuşma da git mimini yaz ulan sen sdşfsdlfşk

      Sil
  3. hehe çok sevimli bir mim olmuş :D senin yazıların zaten hep komik oluyor asdffghjk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................