ZE:A - Breathe / EXPLAIN, EXPLAIN!!


Çok alakasız bir şeyle geldim ama bana açıklar mısınız, o Tardis'in orada işi ne? alsdkşsakdasşlkd Siwan yeni Doctor olmaya mı soyundun? Ha olacaksan hayır demem ama sıranı bekle daha Peter'ı bile izleyemedik piremses. 

Benim anladığım bunlar zaman lordluğuna soyunmuş, Gridlock tarzında nefes alınamayan bir gelecekte, nefes almayı kesmiş bir kızı kurtarmaya çalışıyorlar ama bence yanlış anladım çok saçma hacı bu ya.. 

Ha ama eğlendim yani, şarkı da güzel zaten, çocuklar daha güzel, Siwan hepsinden güzel, bir tek, mısır gevreğimle izlerken Tardis'i görünce sütü burnumdan çıkarmam hoş kaçmadı ama yapcak bişi yok..

Yorumlar

  1. Arkadan bir yerden Dalekler çıkacak diye bekledim.. EXTERMINATE!111!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence asıl cyberlar çıkmalı "DELETE, DELETE!" diye sdlkdg

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................