Kaichou Wa Maid-Sama -HEY YAVRUM HEY


Yaklaşık 10 günlük bi tatilden sonra eve döner dönmez bilgisayar başına geçtim ve kendime başlayacak yeni dizi ararken ikizim dediğim çingum bana bu animeyi önerdi ve-İYİ Kİ DE ÖNERMİŞ! MUHTEŞEMDİ! Ha finalinde biraz Kore dizileri gibi hissettirip eksik gibi bi final verse de 26 bölüm boyunca gerçekten oldukça eğlendim.

Animemizin konusu da gayet bi pembe diziydi. Ayy aslında bunun bi Kore dizisi uyarlaması çekilse de izleseek. Konumuza gelirsek. Seika Lisesi bir kaç yıl öncesine kadar bir erkek lisesidir ve karma eğitime henüz yeni geçmiştir. E doğal olarak okulun kız öğrencileri oldukça azdır. Esas kızımız Ayuzawa Misaki tam bir erkek fatmadır ve bu erkeklerle dolu okulda öğretmenlerin de desteğini alarak okul başkanlığına kadar yükselmiştir. Dediği gibi kızımız tam bir erkek fatma ve haliyle okuldaki neredeyse tüm erkekler bizimkinden ölesiye korkuyorlar. Ayrıca kızımızın ailesi de çok zor durumda. Babası uzun zaman önce tüm borcunu harcını bunlara yıkıp kaçmış ve kızımız,kızımızın annesi ve küçük kardeşi derme çatma bi evde tek başlarına beş parasız kalakalmışlar. Misaki de para kazanmak için bi cosplay kafede garson olarak işe başlamış. E cosplay olduğuna göre kafenin bir teması olması gerek değil mi? Temamız "hizmetçilik". Kızımız hem erkek fatma hem de soğuk nevalenin teki olduğundan işini pek sevdiği söylenemez ama en rahat para kazandığı yerin bu Maid Latte kafe olması onun buradaki işine devam etmesi için yeterli. Gelin görün ki bu iş kızımızın saklamak zorunda olduğu bir şey çünkü Misaki'nin okuldaki otoritesinin sarsılması en son istediği şey. Ve saklamayı da gayet güzel başarırken bir gün okulumuzun yakışıklı,gizemli,playboy oğlanı Usui Takumi bizim kızı kafede hizmetçi elbiseleri içinde görür ve ondan baya baya etkilenir şsfşldkgşlfd. Neyse. Kızımıza bundan kimseye bahsetmeyeceğine dair söz verir ama kızımız tam bir şapşaldır ve çocuğun onunla kafa bulduğunu düşünmektedir. İşte anime boyunca bu ikisi arasındaki dengesiz ilişki anlatılmış hem de çoook güzel anlatılmış. İzlerken nerdeyse tüm sahneleri çekmek istedim ama o kadar uzatmadım merak etmeyin :D

**YAZININ BUNDAN SONRASI SPOİLER İÇEREBİLİR**


Öncelikle bizim Misaki'nin kız kardeşinden bahsetmek istiyorum. Kafayı kuponlarla ödüllerle bozmuş asosyal manyak. "Son bölüme kadar o bedavadan topladıklarıyla zengin olmasını bekledim ama olmadı." İlginç.


Maid Latte'nin oyun günleri ve çılgın çalışanları. Aah ah yedinin zavallı Misaki'nin ömrünü. Kızcağız zaten o hizmetçi kıyafetini bile sevmiyo siz buna binbir çeşit kostüm giydirdiniz yazık değil mi? Ama şu üstteli fotoğraftaki abla çok komikti, kızı kıskanıyo gibiydi aynı zamanda acayip seviyodu,dengesiz ya sldkfjsdlfkjsdlk

Ama asıl dengesizimiz Usui'ye gelmeden önce bi kaç karakterden daha bahsetmek istiyorum.


İsmi K ile başlayan ama ne olduğunu bi türlü hatırlayamadığım bi de bu abi var. Kanou muydu Kuno muydu Kano muydu öyle bişey işte. İlk başta kafayı hipnoz oyunlarıyla bozmuş, asosyal bi anti feminist rolünde girdi, sonra başkan yardımcısı Yukimura'yla arkadaş oldu falan, bi bölümde kızların arasında asimile olucağından o kadar korktum ki anlatamam sşdjflsdkjfdx. Bahsetmişken, acaba Yukimura'ya noldu ya, hala kız gibi ufak tefek mi...


Ay bi de bu mal vardı dlfkgjdlkjvdflk Aklı fikri yemekteydi, bkz:


Şeker görünce gözleri parlıyo lkdjglckxjv. Aynı Heartstrings'in Yeo Joon'una benziyodu, bi de gözlük taksa tamam :D Hele çocukluğu vardı-resmini çekmeyi unutmuşum-damacana gibi bişeydi yemin ediyorum kısa, şişko. Misaki'nin önceden tanıdığı biri çıkacağı çocuğun ilk yemek yiyişini gördüğümde içime doğmuştu valla nedendir bilmem. Ama yok bizim kızın buna kalmadığı iyi oldu kızı da yer bu hayvan.



Ayy en başlarda Misaki'nin erkeklere karşı da bu kadar sert olmaması gerektiğini düşünüyodum ama bunlar erkek değil ki, aygır bunlar azmış aygır. Misaki az bile dövdü Seika Lisesi'nin erkeklerini. Zavallı saftirik Sakura'yı sıkıştırmışlar bi köşeye tövbe ya.. Bi de gizli gizli malzeme dolabında falan toplanıyolardı falan oraya nasıl sığışıyolardı hiç anlayamadım.

Her taraftan bi çift göz fırlıyodu bi de ciddi ciddi konsey gibi tartışıyolardı ya lkjdfgkl

Ama bunların arasından Misaki'nin Misa-chan olduğunu öğrendikten sonra sıyrılan 3 tane aptal vardı ki...

Kızı gördüklerinde eriyolardı falan ay tam aptallardı ya lkgdflk Hele şu 
alttaki resimde çocuk parkında oyuncaklarla oynayışları :D

VE GELELİM USUİ'YE.....


Bu kadar rahat bi karakter olamaz. Kızın yanında görenler kimsin diyo bu bizimki "Ben Misaki'nin sapığıyım" diye cevap veriyo dengesiz manyak ya şlsdkfşdlskf.


Yaptığı sapık sapık yorumlara gülmekten karnıma ağrılar girdi tipe bak yalksjflsdjkvlkjdk. Gerçekten dengesizin tekiydi durup dururken kızın eteğini kaldırıp çamaşırına bakması, kıza ne renk yakışır diye sorulunca iç gösteren transparan bişey olsun demesi, gerizekalı dengesiz psikopat ya şldkgşkdşflkg.


Yukardaki resimler en çok gülüdüğüm ve asla unutamayacağım sahneler işte kldflskjşdlkv. Aslında sahnelerden çok çocuğun ses tonu beni güldürdü. Gayet sakin bi şekilde ben hizmetçi saplantılı bi sapığım hizmetçi oyuncak koleksiyonum var hatta bazen ben de hizmetçi gibi giyinip geziyorum demesi cidden aklımdan çıkmıcak laksjflksdjflkxc. Yalnız son fotoğraftaki sahnenin devamı.....

Çocuk hiç beklenmedik bi şekilde kızı öpünce takla attım, kızdan daha fazla heyecanlandım,
elim ayağım titredi,fotoğrafları bile 93847209. izleyişimde çekebildim.

Aaah şu çakma F5. Japon malları ya.. Ama şu sarışınla yapılan satranç maçı..

Tipini sevdiğimin Usui'si ya, laf sokma çabalarında olmadan gene sakin bi 
tonda verdiği cevaplar... 


Ay nerdeyse koymayı unutuyodum ahahahaahlsdhjakhkjsh. Konuyu özet geçiyim, kız bikini
giymesin diye belini öpüp iz çıkartıyo. Boşuna dengesiz demiyorum ya ksjdlfk


Son 100 yılın repliği ödülü Usui'ye gidiyor. "Eğer kız kardeşim olsaydın bir yıl boyunca
düzenli olarak her gece resmini çekerdim ve bunlardan bi albüm hazırlardım."


Neyse, uzatmıcam dedim dedim ama buraya kadar geldik işte. Sonuç olarak bu animenin hastası oldum. Usui her konuştuğunda gülmekten patlicak gibi oldum, öldüm öldüm dirildim, Misaki erkekleri dövdükçe içimin yağları eridi, kız her erkeklere karşı bişey dediğinde içimdeki feminist dışarı zıpladı ve sonuna kadar destekledi onu.

Kesinlikle tavsiye ettiğim bi anime yani. Keşke bi iki bölüm daha çıksaymış, biz de kardeşi zengin oldu mu, bu ikisi anlaşabildi mi bi görebilseymişiz. Neyse artık.


Yorumlar

  1. ^-^ güzel yazmışsın biriki parçayı kullanarak izlemeye ikna ettim arkadaşımı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................