SCHOOL 2013 - Icimizden hikayeler, kendimizden sorunlar


Açıkça konuşalım. Dizi çok mu  harikaydı? Hayır. Ama benim için bi özelliği var ki. KENDİSİ İLK HAFTALIK TAKİP ETTİĞİM DİZİM OLUR :')). Ortalama bi diziydi işte. Adı gibi sadece okuldaki sorunlar üzerinde durulmuş. Okul içinde oldu bitti noldu anlamadım valla. Hayır yani fena mı olurdu öğretmen Kang ve öğretmen Jung bi beraber olaydı? Bak öpücük bile istemiyom bi el ele tutuşsalar? Hiç mi olmaz? Tamam, peki.
Yalnız, dizinin ismi School 2013'tü falan ama 2013 başlar başlamaz dizi bitti lkdfjgdlkhgh.

**SPOİLER ALERT**

Valla dizide herkesin ayrı bi derdi ayrı bi hikayesi vardı, sanki her karakterde başka bi dizi izliyomuşum gibiydi. O yüzden diziyi tek bi konu üzerinden incelemek mümkün değil. O yüzden karakter karakter gidelim.

İlk başlamak istediğim karakter Kang Se Chan, ya da öğrencilerin deyimiyle Kang sasenniiim. Açıkçası öğretmenim kelimesinin böyle yazılmadığına eminim ama bu şekilde söylemek çok hoşuma gidiyo lkdjflskjd. Neyse. Öğretmen Kang dizinin başından beri garip bi kişilikti. Kendisi Seul bölgesinde çok ünlü bi özel ders öğretmeniymiş-Kore Dili ve Edebiyatı. Ama sonra yasadışı ders mi vermiş ne bi haltlar yapmış ve sonuç olarak adı kirlemiş gibi bişeyler olmuş. Bu da çareyi gönüllü olarak bi okulda çalışmakta bulmuş. Gönüllü dediğime bakmayın, bunun şirketi gibi bişey istiyo, bu zavallımı zorla bissürü ergenin arasına okula gönderiyolar. (Ne ergenmiş arkadaş,gören de beni yetişkin sancak. Ama cidden bu dizideki okulda öğrenci olsan çekilmez ya, bu nası okul ders bile işlenemiyo falan)

Kang sasengnimin Jung sasenge attığı mesajda kullandığı o ^^ acayip dikkatimi çekti yalnız. Umarım korece bi noktalama işareti falandır yoksa şu duruşuna bakışına hiç yakıştıramadım hocam

Yalnız,Kang sasengnim Nam Soon ve Heung Soo'yu yakaladığında temizlik için bi bez getir dediği zaman kendi kendime cafer bez getir deyip uzun süre güldüm.. şizofren omadığıma inanmak istiyorum...


Öbür öğretmenimiz: Jung In Jae. Aah ah, zavallım az mı uğraştı bu sümüklü 2.sınıfla. Herkesten çok o çekti. Önce sınıf öğretmeni yaptılar, sonra onun yerine öğretmen Kang'ı getirmeyi denediler, öğrenciler üstüne geldi, okuldan uzaklaştırıldı, atıldı, tekrar atıldı, istifa etti, yani bu zavallımın başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Ama sonuç olarak dayandı ve öğrencilerinin dönemi bitirmelerini sağladı. Aah ah, nolurdu bi de Kang sasennimle beraber olsaydı??


Bu da dizide adını ezberlediğim, bi yere bakmadan yazabildiğim tek karakter-Go Nam Soon. Kendisi o kadar şirin ki, ikizimin deyimiyle tam kafasını kopartıp kolye yapmalık. Ben bu şapşiğin Secret Garden'da oynadığını hiç farketmemiştim valla, halbuki farkedilmicek gibi de değil tipini sevdiğim -- TABİ BEN HYUN BİN'İ İZLEMEKLE MEŞGUL OLDUĞUMDAN *.* -- Hey neyse. Kendisi ilk bölümlerde iyi kalpliliğin bokunu çıkardı. Cnm tamam iyi kalplisin, hep başkalarının iyiliğini düşünüyosun da onlarınki can da seninki patlıcan mı mal? Başta sırrının ne olduğunu çok merak ettim, meğer öbürlerinden bi yaş büyükmüş. Salağın tek amacı liseden mezun olmak. Yok notlarım yüksek olsun, yok onu geçiyim, yok en iyi üniversiteye ben gidiyim, hiç böyle dertleri yoktu. Sınıf geçsin yeter. Park Heung Soo ile arasında ne olduğunu acayip merak etmiştim la.. Sonrada arkadaş olmaları, o aralarındaki bağ falan çok güzeldi. Bi de galiba Nam Soon'umuz Ha Kyung'tan hoşlanıyodu. Bilmiyorum.

Amacının yüksek notlar almak değil sınıf geçmek olması,planları sorulduğunda uyuyacağım,yemek
yiyeceğim ve yüne uyuyacağım demesi, BU ÇOCUK RESMEN BENİM ERKEK VERSİYONUM


Park Heung Soo.. Diziye sonradan katılan kötü adam. Gerçi kötü değilmiş. Neyse. Çocuğu ilk geldiğinde Nam Soon'un hatıralarında öyle bi kötü gösteriyolar ki diyosun yani ne korkunç bi karakter ama meğersem asıl korkunç olan Nam Soon'muş, bu zavallı çingusu Heung Soo'nun bacağını sakatlayıp futbol kariyerinden alıkoymuş. Halbuki zavallımın ne hayalleri varmış :'( Aman canım bunlar da nasıl eğleniyolarmış öyle birbirlerine dayak atmalar falan çocuğum başka oyun mu yok ya durup dururken özürlü özürlü hareketler... Galiba bu da Ha Kyung'dan hoşlanıyodu, onu da bilmiyom.

Dediğim gibi, aralarındaki o arkadaşlık bağına hasta kaldım. Ama en çok Heung Soo, Nam Soon'a
su getirdiğinde bizimkine vermeden önce kendisinin içmesine güldüm, bu çocuk içimizden
biri la resmen dfljkgjljdlf

Bi de bu iki mal niye ramen yerken resim çekilip attı ki abi bu tipler ne ya hadi Nam Soon neyse de
Heung Soo, yavrum o nasıl bi tutuş nasıl bi bakıştır öyle ya dflkgjdlkjlkjf

Bi de son bölüme kadar zavallı Nam Soon'umuzun evini işgal ettiler,hele son bölüm Jung Ho da arkadaşlarıyla gelip kaldı,hatta göt kadar odada Nam Soon'a nerdeyse yatıcak yer kalmadı ya nası güldümlkjsldkfj


Song Ha Kyung da aynı diğer öğrenciler gibi bize çok tanıdık gelecek bir tip. Hani tüm hayatını baskı altında geçiren, ailesi mükemmelliyetçi, kendisi zeki, sürekli ders çalışan, soğuk bir tip işte. Amacı ülkenin en iyi üniversitesi olarak anlatılan Seul Üniversitesi'ne gitmek. Yalnız bu üniversiteye girmek madem bu kadar zor, Delightful Girl'de Moong Ryul nasıl girmişti? Hayır yani kendisi hem aptalın tekiydi, hem de lise sona kadar tek bi kitap kapağı kaldırmamıştı, ama Choon Hyang çocuğu bi iki ay çalıştırdı çocuk şak diye giriverdi Seul Üniversitesine. Ama bu zavallım oraya girebilmek için resmen kendini parçalıyodu. Ama bunun dışında merak ettiğim bişey var: BU KIZ KİMDEN HOŞLANIYODU? Abi hem dizide aşkın üstünde hiç durulmamış, hem  kız soğuk nevale, bi bok anlamadım.


Ama asıl baskı Kim Min Ki'nin üzerindeydi. Garibim hayatı boyunca ders çalışmış, anası olacak gudubet karı önce ders çalış diye diye bunun abisinin ömrünü yemiş, sonunda zavallı abicik kafayı yiyip kendini odaya kapayınca, kadın varını yoğunu buna yönlendirmiş, çalışsın da üniversiteye girsin diye. Ya tamam anladık sen de ebeveynsiz, tabiki çocuğunun geleceği için endişeleneceksin, üniversiteye gitmesini isteyeceksin, ders çalışması için onu cesaretlendireceksin, ama bu kadın bildiğn çocuğun ömrünü yedi ya. Hatta bi ara zavallı Min Ki anasının yaptıklarına dayanamayacak gibi oldu, çatıya çıktı, dedim tamam çocuk gidiyo. Gitmedi, olsun.

Yalnız okul müdürüyle Kim Min Ki'nin annesini veli toplantısına kadar aynı kişi sandım....


Oh Jung Ho. İlk bölümlerde beni çok uyuz etti ama sonlara doğru hikayesini öğrendikçe içime bi öküz oturttu. Aşkısı ya niye böyle yapıyosun?? Babandan dayak yiyosan kaç saklan?! Gerçi nereye saklansın.. Olmayan anasına mı yansın, içip içip döven babasına mı, okuldaki dedikocu piçlerin sürekli atıp durduğu iftiralarla mı uğraşsın.. Hani derler ya adı çıkmış dokuza inmez sekize, zavallı Oh Jung Ho ve adlarını unuttuğum iki arkadaşı tam olarak bu durumdaydı. Ya anladık çocuklar okulun kabadayısı diye ünlenmiş, ama ne diye bilip bilmeden olan her olayı bunlara mal edip bok atıyosun be kardeşim? Zavallım zaten okula babasından kaçmak için geliyodu, bi de bu son olanlar, babasını disiplin kurulu için okula çağırmasının istenmesi falan, baskıyı kaldıramadı, okula bi daha geri dönmedi. Her şeyden, herkesten çok ona üzüldüm, aşkısı ya niye bırakıyosun ki okulu??

Bu adını bilmediğim abla da işte o dedikoducu kızların başını çekiyo. Küçük orospu ya. Son bölüm çok dua ettim geleceği göstersinler bu da pavyona düşmüş başarılı iş adamı Oh Jung Ho'nun karşısında striptiz yapıyo olsun diye ama olmadı. Neyse. Ama bu kadar nefret boşa değil. Kız cidden dedikodudan başka bi bok bilmiyodu. Bilip bilmeden, görmeden etmeden saçma sapan dedikodular çıkardı durdu ya atlayıp saçını başını yolasım geldi şerefsizin.


Gye Na Ri. Sınıftaki kızlardan sadece bikaçını sevdim, ama nedendir bilinmez en çok da Na Ri'yi sevdim. Diziyi izleyenlerin çoğu bunun sivri yüzünü,çemçük ağzını,yok depresifliğini falan sevmemiş ama ben çok sevdim. En yakın arkadaşını kaybetme korkusundan yaptıkları, arkadaşlık ilişkilerini bu kadar kafasına takması falan kıza çok içim ısındı. Salağım benim yaa :')))


SONUÇ OLARAK: Diziyi sevdim, içinde bi iki aşk da göreydik daha çok sevebilirdim. Ama olsun. Yalnız finali gene anlamadım. Şimdi bunlar sadece ilk dönemi mi bitirdi? Yoksa mezun mu oldular? Valla anlamadım. Neyse. Yazıda sadece gözüme çarpan karakterleri yazdım, geri kalanlar ya ilgimi çekmedi ya beni uyuz etti de :D


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................