Pick The Stars - AILE BAGLARI HIC BU KADAR BIRBIRINE GIRMEMISTI


Aaah 20 bölümün her saniyesine değdi! Ha saçmaladıkları yerler olmadı mı? DOLUSUYLA. Ama o saçmalamalarıyla sevdim ben bu diziyi. Konumuz: 25 yaşına kadar amaçsız, gereksiz bi hayat yaşamış olan Jin Pal Kang unnimiz, ailesinin saçma sapan bi komplo nedeniyle ölmesi üzerine beş parasız, evsiz, yersiz yurtsuz bi şekilde kendinden oldukça küçük 5 üvey kardeşiyle ortada kalır. Kızımız önceleri yalnızca bir sigorta şirketinde çalışmaktadır ve 5 yıldır "Buz Kalpli" lakaplı bir avukata aşıktır. Avukatımız adından da anlayabileceğiniz gibi her zamanki soğuk nevalelerden işte. Ailesinin ölümünü üzerine kızımız bir yolunu bulur ve sigorta şirketindeki işinin yanında bu avukat beyimizin evine hizmetçi olarak girer- kardeşlerini gizleyerek elbette. Açıkçası kız nasıl oldu da orda hizmetçiliğe başladı hiiiç anlamadım ama haticeye değil neticeye mi bakıcan ne öyle bi söz vardı. Avukat evinde aynı şirkette çalıştığı erkek kardeşi ve üniversiteli yiğeniyle beraber yaşamaktadır. Kızımız ilk bir kaç gün kardeşlerini başarıyla gizler ancak daha sonra kardeşler teker teker yakalanırlar-evet teker teker. Resmen Jin ailesinin hayatta kalan üyelerinin hayat mücadelesi anlatılmış dizi boyunca. Yalnız ana babada nasıl bi kafa yapısı varsa çocuklarına isim olarak rengarenk isimler seçmişler. CİDDEN RENGARENK.

Kardeşlerimiz:
*Pal Kang - Kırmızı
*Joo Hwang - Turuncu
*No Rang - Sarı
*Cho Rok - Yeşil
*Pa Rang - Mavi
*Nam Yi - Çivit Mavisi (o nası renk la başka ana renk mi kalmamış?! )

Vee son dakka golümüz (çoook çok son dakka):
*Mor. (valla korecesini unuttum sdlkfjsdlk)

**ÇUVALLAR DOLUSU SPOİLER İÇERİR**


Öncelikle dizide en sevdiğim karakterle başlamak istiyorum. Ailenin en küçük üyesi, Nim Yi tartışmasız favorimdi! Şunun suratına, sevimliliğine bakın ya nasıl sevilmez!! Noonası kurban olsun ona ya..
Ayrıca Pal Kang'ı da aşırı sevdiğimi bilin yani. Bence çok tatlı bi karakterdi. Ha dizinin başlarında biraz vurdum duymazdı ama ne yapsın, öyle yetişmiş, 8 kişilik ailede kendine nasıl yer bulsun hangi birini umursasın kızcağız? (Sonradan 5i birden başına kalıyo ama neyse)


Ay bi de şu salak var sdkfjsldkjflejrg Tam bir gerizekalıydı ya. Oğlum anladık yiğenlerisin de sadece amca desen olmuyo mu. Dizi boyunca bi büyük bi küçük amca dedi, bi de Jin Pal Kang dedi, başka bişey dese de ağzına tıkıldı zaten zavallımın lkdfjlskjdf.

Şu soğuk duş sahnelerinde gülmekten nefesim kesildi yemin ediyorum kljsdlkfjasdlf


Salağım yiğenciğim kıza evlilik bile teklif etti ama ı-ıh. Ay bi de reddedilince depresyona girmişti iki gün trip atıp gene kızın peşine dolanmıştı skldjflsdkjfsdl
Yalnız bi ara kızın yerine ben isyanlara başlayacaktım. Ulan üçünüz birden tutturmuşsunuz benim ol diye, halbuki kızcağız çoktan aşktan meşkten vazgeçmiş, kendi halinde yaşayıp kardeşlerini büyütmek istiyo. Bi rahat vermediler kızcağıza ya..

Adeta bir gerizekalısdklflksjd "UYUŞTURUCU KULLANIYOR MUSUN?!"

Yalnız çocukları fena benimsemişti.

Yalnız dikkatinizi çekerim son bölüme kadar o soğuk duştan kurtulamadı. Hatta soğuk duş işi el bile değiştirdi, küçük amca suladı bu malı,GERÇEKTEN NİYE BÖYLE YAŞIYOSUN SEN?!

Ay sanki ölünün arkasından konuşuyomuşuz gibi hissettim tövbe tövbe.


Ayy bu benim kaşsız kevaşe Jae Young'dan bahsetmesem olmaz. Tam bir orospuydu. Sapık mıdır nedir ttutturmuş Kang Ha'yla evlencem diye, evlenemeyince bi tarafları şişer diye düşünmüştüm ama şişmedi, ilginç. Ha gerçi asıl orospu bunun anasıydı. Yalnız cidden orospu, meslek olaraktan, kadın eskiden barlarda çalışıyomuş sonra evlenmiş çocuk doğurmuş ama akıllanmamış. Ne kadar kötü özelliği varsa kızına aktarmış. Ha bu Jae Young son bölümdeki saçma sapan olayda kızımızı kurtarmak için uğraşmamış olsaydı daha da küfrederdim ama neyse..


Won Jun Ha. Saplantılı manyağın biri de bu. Güya bizim avukatın kardeşi olacak, yedi çocuğun ömrünü. Bi rahat vermedi ki beraber olsunlar. Allah'tan dizinin son 2-3 bölümünde nerdeyse tüm cadılar asalarını süpürgelerini bıraktılar da bu da aradan çekilmiş oldu. Ya aslında benim bu kadar kötülediğime bakmayın. Çok yardımı dokundu bizim kıza ve kardeşlerine. İyi niyetliydi yani. Ama saç modelinden midir nedir bi sevemedim. O NASI SAÇ ALLAH AŞKINA YA CNM ASLAN YELESİ Mİ O?


Ay bi de bu karı vardı. Güya bizim avukat beyin anasıymış. OLM BİLDİĞİN TRAVESTİ LA BU TİPİNİ SİKMİŞLER BUNUN AY O YANAĞINDAKİ BENİNE SIÇIYIM Bİ DE RUJ SÜRMÜŞ CNM EŞEĞE ALTIN SEMER TAKSAN EŞEK GENE EŞEK. YA BU KADIN WON KANG HA'YI NASIL FİRTLATMIŞ YA?!?! BİZİMKİNİN BABASI MODEL FALAN HERALDE YOKSA I-IH YANİ BU ENKAZDAN ELİ YÜZÜ DÜZGÜN ÇOCUK ÇIKAMAZ! Ya bu kadar tepki verdiğime bakmayın normalde insanların çirkinliğiydi güzelliğiydi umrumda olmaz ama şu kadın demeye utandığım yaratık sadece 3-4 bölümde göründü ve o bölümlerin de havasını karartmaya yetti ya cadı karı dicem de bu nası karı ya?! Bu da eskiden Jae Young'un anasıyla beraber barlarda çalışıyomuş demedim mi travesti bu diye. Neresinden çıkmış ki bu çocuk onun anlamadım Kang Ha'yı babası mı doğurmuş acaba..


Yalnız ilk defa bi dizide harabujiyi bu kadar sevdim. Ayy adama büyükbaba diyesim gelmiyo adam en hasosunda bir hal-ebouji çünkü. Zaten ilk defa izlediğim bi dizide harabuji karakterini farklı bi adam canlandırıyo, ve ilk defa harabujiye uyuz olmak yerine kendisini çok çok sevdim. Acaba sorun önceki dizilerde harabujiyi canlandıran o uyuzlarda mıymış sorun...

Aslında çocuklardan Parang'ı da sevmiştim, ha ilk bölümlerde durmadan salya sümük ağlarken ağzının ortasına iki tane çakasım geliyodu ama gitgide sevimlileşti, ajussisini yumuşattı, üstüne bi de onunla ortaknoktalar aramaya başladı. "Müziği ben de severim, digimon müziği var mı??"

Ay Kang Ho malının bebek baktığı bölüm,çocuğa çok acımıştım ya, o sütün sıcaklığını içerek ölçemezsin avukat bey nabıyooon?!!

Tabi canım, eminim konuşmazsın


 Kız çocuğu azarlamaya öyle bir alıştırmış ki çocuk azarlanmayınca garipsiyo. Cnm çok istersen gel ben seni azarlarım yani sorun değil.


Peki ya şu sarılma için 17 bölüm beklememiz niye?! Size sesleniyorum sevgili senaritstler!!



  ABLA BENDEN!!!


Bu nasıl son dakka golü ya bizim takık manyaklar yetişmese kız da çocuk da okyanusun dibini boyluycakdı ne gerek var zaman dolsun diye böyle atraksiyonlara? Açın duşu Ji Hoon oppam böyle uzun uzun bi duş alsın, hem gözümüz bayram etsin hem böyle saçmalıklar silinsin ya.

Saplantılı manyaklar bi yana, saplantılı oldukları öbür yana iki çift oluşturdular ve çok da iyi yaptılar.


Yalnız acayip merak ettiğim bişey var. Bu unnimizin göz kaleminin markası ne? Ağlıyo, yüzünü yıkıyo, rüzgara çıkıyo, gene ağlıyo ama o göz kalemi bi damla akmamış, azıcık bile dağılmamış, kazısan çıkmıcak sanki ordan.


YA HER TÜRLÜ ÖKÜZLÜĞE TAMAM DA BU NASI EVLENME TEKLİFİ YA


 MUTLU AİLE TABLOSU :')))


Aa işte bu da en soon dakka golümüz. Nasıl aileyse bebek yağıyo bi yerlerden. Neyse artık bunu da büyütürler ha beş ha altı (!) En yeni aile üyemiz Mor'a meraba diyin!

Diziye sadece Kim Ji Hoon başrolünde diye başladım açıkçası. Baktım Flower Boy Next Door'da kızı kapamıycak bari başka güzeller kaptığını görelim. Ama canım karikatüristimin ne de güzel vücudu varmış,niye Flower Boy Next Door'da da iki yarıçıplak sahne göremedik sevgili senaristler :))))))

Bayaaağı bir uzun lafın kısası, diziyi çok beğendim. Yazımı en en en favori karakterimin resimleriyle bitiriyorum, bir sonraki dizimde görüşmek üzereee




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................