A Gentlemen's Dignity / 40'ından Sonra Azanlar Kulübü


Attığım başlık her şeyi özetliyor aslında. Aman çok ciddi başladım. Ya böyle saçma cümleler kurduğuma bakmayın. DİZİ MUHTEŞEMDİİ!!

Gerçekten muhteşemdi, acayip eğlendim. İzlerken sürekli aynı soruyu sordum; BUNLAR NASI AJUSSİ AMK??! Valla nedense hiç yorum yapasım gelmedi. Ama beğendim yani. Valla beğendim. Ay en iyisi konuya geçelim.

Ya konu da işte liseden beri arkadaş olan 4 tane taşşş gibi adam var, bunlar gelmişler 40'larına daha evlenmemişler bile. Gerçi aralarından Lee Jung Rok evlenmiş, ama emin olun öyle evlilik olmaz. Bu ajussimiz çapkınlığa yepyeni bi boyut kazandırmış, adam nerde karı kız görse yüzüğü çıkarıp cebe atıyo, sonra karısı yüzüğünü cebinde bulunca evden atılıyo, karısı bundan boşanmaya çalıştıkça daha da yapışıyo, deli mi ne. Ayrıca Im Tae San abimizin de yaklaşık 2 yıldır süren bir ilişkisi var. Ama sevgilisi güzel bir golfçü olan Hong Se R'nın ne emekli olmaya, ne de evlenmeye niyeti var. Bıu ajussiler içinde en başarılıları Choi Yoon'sa (ki kendisi benim favorim olur) yıllar önce evlenmiş, ve karısını kaybetmiş, o zamandan beri gözü hiç kimseyi görmemiş, ancak Tae San'ın küçük kardeşi Me Ah Ri'nin gözü gayet de Yoon'un üstündedir. Grubun lideri de diyebileceğimiz Kim Do Jin'se zaten yalnız, daha önce ne evlenmiş ne de öyle bişeyi düşünmüş, kendi halinde bi ajussimiz. Bir de Seo Yi Soo adında bi öğretmen ablamız var, kendisi Me Ah Ri lisedeyken öğretmeniymiş ve nasıl bilmiyorum ama Yoon'la tanışıyolar, ve Tae San'dan hoşlanıyo. Ama şansa bakın ki aynı zamanda Se Ra'nın ev arkadaşı.

Dizinin ne kadar eğlenceli olduğunu anlayabilmeniz için başlangıç sahnesini görmeniz yeterli zaten slşdkfşl



**TUTAR DA SPOILERIN BOKUNU ÇIKARIRSAM BANA KIZMAYIN**



Öncelikle, favori karakterim olmasa da Jung Rok'tan bahsetmek istiyorum. YOO GWANG PİL SEN ÇOK YANLIŞ GELMİŞSİN NAPIYOSUN ORDA?!?! En başta farketmedim ama, sonra dudaklardan tanıdım. YA BU ADAM NOLMUŞ?? Neyse valla nolmuşsa iyi olmuş, Gwang Pil Cengizhanın ordusundan kaçmış bi askere benziyodu. Suratsız bişeydi böyle iyi olmuş. Yalnız..


OLMPUHAHAHGAHAHAHAHAHAHAH BOĞULUYODUM YEMİN EDİYORUM AUAUHAUAHAUAHAHAUHAHAHAHAHAAHAHHHAHAUAHAUAHAUAHAHA ALLAH KAHRETSİN HAIAUHUHAUAHUAHAUHAHAAOAHAAPAHAAHHAUAAHUHAHA


Yoon ve Me Ah Ri. Normalde kendilerinden büyüklerden hoşlanan karakterleden hiç hoşlanmam hatta bi ara Me Ah Ri'yle Colin beraber olucak sanmıştım da bayab sevinmiştim.
Ama ilk defa, Choi Yoon'un tatlığından mıdır bilemedim, Me Ah Ri'nin yavaş yavaş karşılık bulan aşkı çok hoşuma gitti. Yalnız ilk defa 4 heceli bi Koreli ismi gördüm, çok ilginç.


Bu nasıl güzel bir sahnedir.. Aman canım bu Yoon da, yumurta deliğin ağzına gelmeden gidip açılamadı. Kız toparlanmış Amerika'ya gidiyo, bizimkinin jetonu anca düşüyo. Yaşlılıktan hep bunlar.


Az önce Yoon'a baya saydırdım yaşlı maşlı diye ama onun da kendince bi sebebi var tabi ki. Karısı öldüğü zaman, arkadaşlarının her şeyi bırakıp koşuşu, Yoon'un hareket etmeden öylece durması, ne içim gitmişti bu sahnede. Öyle farkına varmadan gözlerimden yaşlar süzüldü. Yoon'un tekrar kimseyi sevmek istememesinin sebebi nasıl sevileceğini bilmesi aslında..


Ya şu ana kadar Yoon'u ciddi bi karaktermiş gibi anlattım ya sakın yanlış anlamayın her ne kadar dışarıdan zeki, ciddi, başarılı, çalışkan görünse de içerden en malları lkjsdlkfjsl Girls Generation grubundan Soo Young'un diziye konuk olarak geldiği bölümden bahsedicem şimdi. Bizim ajussiler tam Jung Rok'un kafesinde oturmuş SNSD'den kim daha güzel diye tartışırlarken Yoon ne kadar çocukça şeylerle uğraşıyosunuz liseli ergenler misiniz diye bunları bi güzel azarlıyo. Sonra şansa bakın ki kafeye gene SNSD'den Sooyoung geliyo. Tabi bizim tartışanların ağızları birer karış açık, suyu akıyo, kafayı bi çeviriyolar Yoon yok! Nerde olucak tabi ki Sooyoungun yanında salkjhsdlkfj Bi de yalakalık yapıyo DANS EDİYO FALAN ALKSJDFL Hayır fotoğraf çekilirken suratında oluşan şu aptal ifadeye bi baksanıza kldjfdlkfg


Hayır sadece Yoon değil ki şapşal olan, bu çiftin iki yanı da böyle jkshdfkjsh Zavallı Colin biyolojik babasını bulmak için taa nerelerden kalkmış gelmiş hangisi benim babam acaba diye bizim F44'ün etrafında dolanıyo, bu mal da çocuğu nası yetiştireceğini düşünüyo lkjsalkfj Bi de abimin oğlu çıkarsa hala olucam da demiyo, henüz aralarında hiçbir şey olmayan Yoon'un oğlu çıkarsa napıcağını planlıyo. Kızım çocuk zaten gelmiş 18'ine eşek kadar olmuş nesini yetiştireceksin? Diyorum ya bu çift çok şirin ya, ikisi de ayrı şapşal kjsdlkjf

COLIN DEMİŞKEN; İZNİNİZLE ONU ANLATMAYA BAŞLIYORUM HEMEN :))))


Öncelikle Colin'in diziye girişi.. Im Me Ah Ri (ALLAHIM BU KIZIN ADINI YAZMAK DA NE UZUN İŞ YA YOON'UN İSİM HAKKINI DA BU ZİLLİYE VERMİŞLER) uçakla Kore'ye dönerken Colin'le karşılaşıyo tabi adını bile bilmiyo. İşte bu sahne genel olarak "Secret Garden"ın diziye konuk olduğu bölümden. Bizim şapşal kız baktı çocuk Secret Garden izliyo, direk atladı tabi. Colin de gayet nazik bi şekilde bu ilginç noonasına kulaklığının tekini verdi. Bu arada SeGa'dan gösterilen sahne, ay ben o sahnenin başında çok gülmüştüm hani Joo Won'un Ra Im'le yönetmenin arasına sığışmak için verdiği yaşam mücadelesinden bahsediyorum lkjdsflgjkklsjdflk Neyse verdikleri sahne de oldukça romantik bi sahneydi gerçi..


Bu arada iki diziyi yazan ajumma da aynı olunca senaristimiz kendine de iki iltifat çakmayı unutmamış jlkdjflk


Colin'le beraber anlatacağım karakterse tabi ki KİM WOO BİN'İN KARAKTERİ. Ya ama yeter artık ya sdklfjslkdjf

AİLENİZİN BELALI ÖĞRENCİSİ; KİM WOO BİN. Ya tamam şu üniformalar liseli tripler ağır tavırlar sana çok yakışıyo istediğin kadar bu rolde kalabilirsin de neden hep belalı? Kesin o tek gözü diğerinden büyük ya ondan bu tiplemeyi iyi oynuyo. Ya ama haksızlık bu, benim de bi gözüm kendimi bildim bileli diğerinden daha büyükçedir ama kimse benden korkmuyo :((

Neyse, şaka maka Kim Woo Bin senelerdir sınıfta kalıp farklı farklı liselerde öğrenci rolünü oynamanın bokunu çıkarmış olsa da bu rolün üzerine yapışmasının bi nedeni var. Acayip yakışıyo çünkü. ALLAHIM ŞUNUN TATLILIĞINA BAK. Bİ DE ÖĞRETMENİNE YAVŞIYO MAL JKÖDHFKJDLKF Bu çocuğa School 2013'de de neden bu saç modelini yapmamışlar ki? Tatlının da tatlısı olmuş bu tipiyle, yavrum benim.

Şimdi diceksiniz ki bunun Colin'le ne alakası var? Hani bizim esas kız sayılabilecek ablamız var ya, heh işte o resimde de gördüğünüz gbi bi lisede öğrretmen. Colin'in babası da bu öğretmenimizin erkek arkadaşı Do Jin çıkıyo. Ki ben o bölümlerde Do Jin' e accayip uyuz olmuştum. Gerizekalı piç. Mal. Beyin Özürlü. Neyse neredeydik?

İşte Colin bunun oğlu çıkınca Yoon çocuğun burada kalacağını görüp bi liseye yazırmaya karar veriyo ve Yi Soo ablamızdan utana sıkıla da olsa yardım istiyo. Yi Soo da Do Jin malına rağmen tüm melekliğiyle kabul ediyo. Sonuç olarak bu ablanın öğretmenj olduğu liseye katılıyo ve tabi ki belalı öğrenci Dong Hyub'la arkadaş oluyo..



Ama çok da tatlılar ya şu şebeklere bakın bi :')))) Tabi şu ikinci resimdeki ortadakı spastikten bahsetmiyorum. Gülün dikeni o, siktir edin siz o apaçiyi.

Neyse.. Dizi boyunca bir sürü sahnede gülmekten yerlere yattım ama en çok da Colin ve Dong Hyub'un para derdine düştüğü sahnelerde gülmekten parkeleri tırnakladım galiba..


"Sen tavuk ye bence" slkdjfldkjflkdjg


Abi gerçekten bu kadar muhteşem bi ikili olamaz sdklfşslkfşlk Tabi ikisi de bu iş için başvurunca;


VAY CANINAHAHHAHA

Neyse, Colin ve Dong Hyub cephesinden şimdilik bu kadar. Şimdi de diğer karakterlere bakalım.



ŞİMDİ DEEE.. BİRİCİK YONG HWA'MIZIN KONUK OLDUĞU SAHNELERE GELELİİİM :))) Aslında dizinin yayınlandığı kanalın Heartstringsin de yayınlandığı kanal olduğunu sandım ılk görünce. Ama sebebi sonrada anladım; Colin de CN-BLUE'danmış la.. Kpop özürlü olduğumu zaten biliyosunuz. Hiç aklıma gelmemişti. Neyse. Sonuç olarak Jung Yong Hwa kendisi olarak diziye konuk geldi. Güya Yi Soo bunun ilkokula giderken öğretmeniymiş. Veya liseye. Valla Yong Hwa'yı izlemekle meşguldum dikkat etmedim.
Abi DO JİN NASIL DA KISKANDI LKAJSLKDJAKLJDLK Bkz:


 En çok Yong Hwa'nın o şaşkın yüz ifadelerine güldüm, bi de Do Jin'e gitmeden önce attığı bakışa sdlşfjsşldfkşlskf


 Hazır yeri gelmişken esas çifte biraz bakalım. Şu en sondaki repliğe çok gülmüştüm "OÇ dicektim de kendimi tuttum" ldjfşlk ben de her şeye çok gülmüşüm ya sdlkfjklj ama çok komikti lskjdflkjsdlkjf Neyse replikleri sonra koysam da olurdu ama şimdi hiç yerini değiştiremem çok uzun iş. Biraz geri gidip nasıl tanıştıklarına bi göz atalım en iyisi..


Ya şu sahne cidden efsane.. Ablanın şapşal surat ifadeleri mi diyim, yoksa ajussimizin direk kıza dayamasını mı şsaldkaşlskdsldk


Tabi mimar olmanın da verdiği bi tecrübeyle adamda estetik anlayışı bar arkadaşlar.. Her ne kadar uzaktan bakıldığında biraz çingene işi görünse de ajussimizin eteği yaptığı şu sahneyi en az 50 defa başa sarıp sarıp izledim.

Neyse tanıştılar olaylar olaylar falan derken daha da efsanevi evlilik teklifi.. Üşenmedim her sahnesini tek tek çekip gif yaptım.. Sahnenin güzelliğini düşünün yani BEN BİR ŞEYLERİ YAPMAYA ÜŞENMEDİM.


 Valla favorim Tae San, Yoon ve Jung Rok üçlüsünün beraber dans ettiği 5. gif. Valla çok tatlılar ya :')
 Yalnız 4.gif de çok harika, hani gangnam style yaptıkları klsjdlfkjdlk Lan şarkının hiç alakası bile yok, bunlar şlkşdlfkşldsk neyse ya lsdkfşldkfşlk

Ha bi de evlilik teklifi ve öpüşmeden hemen sonra;

BU ÇOCUK MAL YEMİN EDİYORUM BAKIN LKASJDLKSJDLKFJ


 Aaa ben Do Jin ve Dong Hyub'un tanışma hikayesini anlatmadııııım :D Şimdi buu Dong Hyub'umuz arkadaşıyla beraber sigara parası için Do Jin'i parkta sıkıştırıyo. Öyle tanışıyolar işte. Bu kadar.

Tabi ki değil.. Do Jin kariza kalcak ya, parayı vermiyo bi de bunlara nutuk atıyo. Sonra çocuklar da sen ne diyon ya diye bunun üstüne yürüyolar. Zaten Do Jin'le buluşmak için dışarı çıkmış Yoon da bunları görünce.. LİSELİ KAVGASI ÇIKIYO VE BİZİM AJUSSİLER GENCECİK DELİKANLILARI DÖVÜYOLAR ALKSJDLFJSLKDJGFLDKCVKLJRFLGJLKDJ


Dong Hyub ve Do Jin'in karakolda ikinci kez karşılaşması ise Colin ve Dong Hyub'un arkadaşlarını korumak için başka bir lisenin öğrencileriyle kavga etmesi sonucu gerçekleşiyor. Hey yavrum hey. Nasıl da güzel baba olurmuş. Orda gidip adamın kafaya bi tane yapıştırdı ya, tok diye bi ses geldi böyle, Allah'ım içimin yağları eridiii böyle dedim ohhh bu sahneyi de defalarca izledim ve her izlediğimde ayrı bi mutlu oldum oooooohhhhh


 Yalnız bu ikisinin sürekli takım olup Tae San'la Yoon'a yenilip durması çok eğlenceliydi. Ama tak takımdılar böyle şu tiplere bakkjshdkfjhdkhf


 Tae San demişken, onun o hwak (hğhğğaaaağhğhhhğgphk gibi bi ses çıkıyo söylerkensdlkfjdslkj) lı konuşmaları beni benden aldı böyle küfrettikçe kahkaha attım abi çok harikaydı ya lkjdflkgjlk


 Ve Jung Rok'la karısı.. Kadın ne zaman evden atsa haklıydı valla. Çoktan boşanmış olmalıydı yani böyle dayanamamallar falan.. Neyse ya sonuçta mutlu bitti sonları, ama bu yukardaki sahne çok şirindi, "Seni bisikletle gezdirecek benden başka bi piç olduğunu düşünmüyorum" Gerizekalı ya sdjflkfj şuna gwang pil demeye bin şahit ister sdlkfjlkdjfg


 Ve Colin'in annesi.. ALLAHIM SANA GELİYORUM. O KADAR GÜZEL GÜZEL DEDİLER AJUSSİLERİMİZİN DÖRDÜ BİRDEN BUNA AŞIK OLMUŞ AŞKLARINDAN SÜRÜNMÜŞLER FALAN BU MU LAN O KIZ BU NE YA YARATIK GÖTÜM YA MAL ...

Ya ne biliyim insan daha güzel bişey bekliyo :(

Neyse..

Bir de, Hong Se Ra'nın olayı bi türlü anlamadım ya iyi miydi kötü müydü? Gerçi Tae San'la seviştikleri sahneyi gösterdikten sonra o çifte olan tüm ilgimi kaybettim Allah'ım iğrenç ya şldkşlg

SE RA YI FALAN BOŞVERİN DE ARKADAŞLAR BU NE?!?!?!?!?!?!?!? ALLAHIM AHAHAHAHAHAHHAHAHAAA LANHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHA VALLA BN YAPMADIM BUNU, GOOGLE A GENTLEMENS DİGNİTY YAZINCA İLK SIRADA BU ÇIKTI OLM BU NE LAN HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH AY RÜYAMA GİRİCEK AAAAAHAHAHAAHAHAHAHHA

Bu kadar gülmek yeter. Dicem de diyemiyomHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

Yalnız ajussilerimiz cidden çocuk gibiydi. Ama baya baya çocukları. Bkz;

SÜPER KAHRAMAN KAVGASI LKSJDFLKJDLKJFLKJG

SONUÇ OLARAK; Kesinlikle izlenmesi gereken bi dizi. Şahsen ben oyuncular genç değil, bu azmış kart horozları mı izlicem diyerekten önyargının amına koymuş ve bu diziyi ertelemiş de ertelemiştim. Gerçekten önyargıdan çok kaybediyorum ben ya bir değil iki değil.. Neyse, işte sakın benim gibi mallaşmayın ve bu diziyi ertelemeyin, en kısa sürede izleyin!!

Yazınyı da güzel sahneler ve resimlerle bitirelim o zaman...



 AY DURUN BİTİRMEDEN TEKRAR KOYMAM GEREKEN Bİ RESİM DAHA VAR;


YARATIK LKSJFLKSJDLGKFJHLKJSLRKJFFGLKJBŞÇKMFGERLKGTJFDLKHMJFRTGLKHJBGFLKHJRTŞKLJLGFHKJFGLHJNGLKHNJMLFŞKHFGLKHFLKMNGBVFMNBÖMNVÇÖNMFTLÇMJRŞEOTJYFRP.İYHGFLJHMNLÇJHMNÖÇGVMNÖVMÇMNVÇÖMBÇNÖMVFÇÖMGHÇLFŞLKDEGTŞSRKDETGRKDEGLŞYDJTRFGLTYMKHŞMFRTOPHJRTPOGFTYLMJŞFŞLHFŞLHLFHGLŞHKRTOPYTKHTYGJUOŞYT







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................