Flower Boy Next Door / Elalemin kapısına Jin Rak dayanır Enrique dayanır bize kapıcı bile gelmiyo


Bir Flower Boy dizisinin daha sonuna geldiiiiik. Dizi benim için öyle pek ahım şahım bişey olmasa da, her hafta Enrique'nin şapşal suratını ve Karikatürist'im Jin Rak'ın aptal tavırlarını görmeyi aşırı özlicem. Aslında u diziyi baya bi önce bitirdim ama içimden hiç yazmak gelmedi. Ben de 49 Days izledim. Yaklaşık bi hafta önce de 49 Days'i bitirdim, ve hemen onu yazmak istiyorum ama diziyi henüz bitirmemiş olan ikizimin gazabına uğramaktansa Flower Boy Next Door'u yazayım da aradan çıksın dedim.

Dizimizin konusu: Go Dok Mi, 402 numaralı dairede yaşayan, lisede yaşadığı psikolojik travmalar sonucu insan içine çıkamayan, ürkek bi ablamızdır.  Kendisi kitap editörü, ama en büyük hayali kendi kitabını çıkarmak. Uzun zamandır karşıdaki apartmanda oturan Han Tae Joon'u röntgenlemektedir. Yandaki 401 numaralı dairede ise karikatürist Oh Jin Rak ve en yakın arkadaşı Yoo Dong Hoon yaşamaktadır. İkili internette webtoon denilen bir çizgi roman serisi yayınlamaya çalışmaktadırlar. Her ne kadar Dok Mi'nin haberi olmasa da, Jin Rak kızımızı gizliden gizliye sevmektedir ve onun koruyucu melekliğini üstlenmiştir. Bir gün, Han Tae Joon'un yanına İspanya'dan gelen kuzeni Enrique Geum taşınır ve Dok Mi Tae Joon'un evini gözetlerken Enrique'ya yakalanır. Enrique'nın çıkıp Dok Mi'nin kapısına dayanmasıyla karakterlerimizin sıradanlaşmış hayatları birden bire ilginçleşmeye başlar.

***SÖYLEMEME GEREK VAR MI BİLMİYORUM AMA YAZININ DEVAMI %100 SPOİLER İÇERİCEK YANİ***


Öncelikle, güya bunu seviyodu aslında bizim kız. Normal bi Kore dizisi olsa Enrique da bu da kızın peşine düşer, sonra Enrique önce abimdir elleşmiyim der, sonra kızdan kopamaz falandı bişeyler olurdu. Ama bu defa bu abi malın tekiydi. Lan it, niye mal mal çocuğu evden atıyon kızın gazına gelip? Hangi kız mı? Tabiki bizim başgedikli uyuz tipimiz -fix bu, kız hangi dizide olursa olsun uyuz-;


Şaşırmadınız dimi?

Aslında şu ilk sahneden "Bu ne şimdi ya?!?!?!" gibi efsane sempatik bi tepki verip çocuğu dövmesinin üstüne kızı bu defa sevicem heralde diye düşünmüştüm, olmadı, iki bölüme bozdu amk malı. Bi de tutturmuş Kkeu Geum'la bana bilet aldım İspanya'ya döncez diye. Kimin Enrique'sını alıp nereye götürüyon yarraaamm??? Ya kusura bakmayın acayip gıcık oldum kıza.

Yalnız cidden güzel sahneydi, piç ya kjhfkjshfkj


Cha Do Wi. Ay bu da ayrı bu orospuydu. Kızın drama wikideki profiline bakınca daha önce defalarca izlemiş olduğumu farkettim. Hepsinde de terkeden, aldatan sonra da geri dönüp çocuğa yavşayan malı oynamış. (Boys Over Flowers, Gumiho falan işte hatırlayın) YA HAYIR SEN KİM OLUYON DA KİM BUM'U ALDATIYON?!? KİM BUM LAN O KİM BUM OLM KİM BUM ALDATILIR MI?? Burda da Go Dok Mi'yi bu ürkek hale sokan cadıyı oynuyodu. AY Bİ DE KARİKATÜRSİTE YAVŞIYODU KIZIM SEN NESİN BAŞIMIZA YA?!?!

Sen yavşa da çocuk seni sevmiyo kızım mal mısın nesin ya anla işte

VEE ENRİQUE'NIN DUYGULARIMA TERCÜMAN OLDUĞU SAHNE ABİ AHAHHAA

Ay bi de nazik rolü yapıp durmadı mı, çıldırttı ya beni.


NE ZAMAN GÖRSEM GÜLERİMAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHA


Ayyy karikatürist de karikatüristti yani. Abi animelere mangalara olan düşkünlüğümden midir nedir bilinmez, nu alanda yetenekli olan erkeklere çok ayrı bi ilgim var, hele de bu erkekler yakışıklı olunca *.* (çaktırmayın ama Pick The Stars'ı sırf Kim Ji Hoon abimiz için izledim ^^)

AYY SIFATINI YEDİĞİM YAAA *.*

YALNIZ BU PARK SHİN HYE NE ANASININ GÖZÜ YAAA ABİ GÖTÜRMEDİĞİ KİMSE KALMADI RESMEN. You Are Beautiful'da Jang Geun Suk (ve hafiften Lee Hong Ki ile Yong Hwa), Heartstrings'te Jung Yong Hwa, Etude House vs. reklamlar ve fotoğraf çekimlerinde Lee Min Ho'yla Kim Hyung Joon, e burda da malumunuz Yoon Shi Yoon, Kim Ji Hoon gibi çiçek oğlanlar, YA SEN NE GÖZÜ DOYMAZ İNSANSIN KIZIM?

Ya böyle atarlandığıma bakmayın sevsem de sevmesem Shin Hye unniciğimiz götürmeye devam edicek sonuçta. Onun açısından bakarsak götürüyo da iyi yapıyo valla. Ha belki Go Dok Mi rolünde sürekli suratı asık gezmesi, oyunculuk namına hiçbir bok göstermemiş olması, sürekli sefilleri oynaması falan beni uyuz etmiş olabilir. Ama ben olsam ben de götürürdüm olm götürmemek münkün mü? Gene de.. Ne biliyim ya şu kızı sevsem mi sevmesem mi bi türlü karar veremedim.


Flower Boy demişken, karikatürist Jin Rak'ımızın kankası olan bu öbür karikatürist oğlan da az değildi hani, dizi boyunca kimlerle yemedi yiyişmedi kii.. Yalnız, Oh Jin Rak'ın gerçek adı Kim Ji Hoon, bu abimizin gerçek adı Go Gyung Pyo. Olm tesadüfe bak lan. Sizce de çakma Go Jun Pyo-Ji Hoo gibi durmuyolar mı kfjgkdjkl ay çakma duruşlarını yerim ben onların *.*


Vee bir diğer çiçek oğlanımız Watanabe. Bu arkadaş Japon bi aşçı, değişim programı falan bi şekilde Kore'ye gelmiş, böyle nasıl desem o kadar şirin bişeydi ki salak yaa :D Yalnız son bölümde saçını kız gibi yandan jöleyle yapıştırmış olması dikkatimden kaçmadı, git onu düzelt Watanabe. Çabuk düzelt. Y ada gitme niye geri gidiyon ya ne güzel dükkanın vardı senin :(

ŞÜPHESİZ DİZİDE EN ÇOK GÜLDÜĞÜM SAHNELERDEN BİRİYDİ ŞAPŞALLAR YAA

Yalnız Watanabe, (woobinden daha fazla repliği olduğu gerçeğini göz ardı edersek) adeta F4'ten Woo Bin gibiydi. Ortaya karışık joker bi karakterdi. Neden geldi neden gitti anlamadım ama bizi şenlendirdi ya o yeter 

ÇOK TATLI DEĞİLLER Mİ SİZCE DE?? 



Yalnız Enrique'nın mimiklerine çok aşırı güldüm. Kendini Sherlock Holmes gibi görmesi, neden evden atıldığını sorunca "Abimden daha havalı olduğum için beni kıskanıp kovdu" diye cevap vermesi, eve ilk adım atan yabancı benim diye tepinmesi, ÖZELLİKLE O PANDALI ŞAPKASI, ve şu en sondaki fotoğrafta Karikatürist aşkımın gel biraz senle konuşalım demesi üzerine attığı o aptal bakış, acayip sevimli bi karakterdi ya :D


SEN HEP BÖYLE GÜLÜMSE BENCE :)))
Daha önce bu kadar karizmatik bir üçlü daha görmediğinize eminim ;)))

Veya ikili ;)))

Yalnız bu karikatüristlerin ikisi de çok şapşaldı yaa, hee 402.000 won anam 402.000


Yalnız bu Faith'teki kraliçe de cidden her yerde fırlıyo ya, Love Rain, School 2013 vs derken bi de burda karşımıza çıktı. Hem de karikatüristin yeni Dok Mi'si olarak, ya bence bu mal karikatürist belli etmedi ama ürkek kızlara takıntılı bi sapık. Kızın halini görünce yüzü parladı resmen. Ay böyle sapığa can kurban.


AY BİZİM BAĞIRIP DURAN YAPIMCI ABLAYI DA UNUTMAMAK GEREK ÇOK SEVİYORUM BEN ONU HER ÇIKTIĞINDA GÜLÜMSEMEYE BAŞLIYODUM YEMİNLE. O GÖZ ALTI TORBALARIYLA CIRTLAK SESİYLE,FISILDAYARAK KONUŞTUĞUNDA İNSANLARIN DUYABİLMEK İÇİN YAKINLAŞTIĞINI FARKETMESİYLE FALAN MUHTEŞEMİN DE ÖTESİNDE Bİ KARAKTERDİ CANIM YAA


 Evet Enrique'nun saçlarını mal gibi siyaha boyadığı gerçeğini hatırlamamaya çalışarak finali falan çok hoştu dizinin, hele yapımcıyla Jin Rak'ın kankası acayip sevimli bi çift oldu ya, canlarım benim :'))

Yalnız o nası bi set ortamıdır ya, hele ilk kare aahahah yerim ben sizi ya ahhhaha

Kısacası, gerçekten güzel bir Flower Boy dizisiydi. İzleyin derim
Yazıyı bitirmeden önce, müsadenizle tespitin amına koymak istiyorum. TESPİTİM; 

TÜM FLOWER BOY DİZİLERİNDE İLLA Kİ TURUNCU SAÇLARIYLA MÜTHİŞ SEVİMLİ OLAN Bİ KARAKTER DİZİNİN SONLARINA DOĞRU O SAÇLARI SİYAHA BOYUYOR. BKZ;


Flower Boy Ramyun Shop; Cha Chi Soo


Flower Boy Next Door; Enrique Geum


Shut Up Flower Boy Band; Kim Ha Jin

Evet, işim gücüm yok böyle şeylerle uğraşıyorum ben. Neyse. Şimdi size çok şirin, muhteşem fotoğraflarla veda ediyorum :*




















Yorumlar

  1. Diziye yeni başlayacak olmama rağmen spolierda olsa okudum çok güldüm okurken yorumlarına asdjasd şimdi başlıyorum diziye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah bi sn sen şimdi tüm yazıyı okudun mu?! e spoilerin babasını yemişsin sen? :D neyse artık sana izlerken iyi eğlenceler :D

      Sil
    2. lk başları okuyup senin yorumları görünce dayanamadım hepsini okudum ashdgshgds izlerken daha bi eğlenmeye başladım :D

      Sil
  2. ahahahaha :))) şüphesiz diziyle ilgili duygularıma düşüncelerime tam anlamıyla tercüman olan bi yazıydı gerçekten ellerine sağlık :)) Faith'in kraliçesinin her yerden fırlaması, nefretlik cha do hwi hakkında '' YA HAYIR SEN KİM OLUYON DA KİM BUM'U ALDATIYON?!? KİM BUM LAN O KİM BUM OLM KİM BUM ALDATILIR MI?? '' şeklindeki yorumlarn iç sesimin yazıya dökülmüş hali olmuş resmen :)) Park Shin Hye hakkında aynen sağlam götürüyo kız, nitekim bu sebepten ötürü bende sevsem mi sevmesem mi karar verebilmiş değlim :) park shi on'u, kim ji hoon'u ve go kyung pyo'yu keşfettiğim dizidir bu, ve şimdiye kadar nası denk gelmedim diye epeyde azarladım kendimi:) ah watanabe ah dizinin sonlarına doğru o saçlar neydi?? :) gözleri şişik abla, kesinlikle görmemle beni güldüren karakter, hele de dizi sonunda soluksuz onca sorudan sonra bi depozitin olmamasına tav olması çok hoştu:)) ve ve veee değinmeden geçemiycem, ''TÜM FLOWER BOY DİZİLERİNDE İLLA Kİ TURUNCU SAÇLARIYLA MÜTHİŞ SEVİMLİ OLAN Bİ KARAKTER DİZİNİN SONLARINA DOĞRU O SAÇLARI SİYAHA BOYUYOR'' tezini gerçekten ayakta alkışlıyorum nası olduysa fark etmemiştim :)) uzun lafın kısası, kalemine sağlık, daimi takipçinim artıkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun içlenmelerden sonra park shin hye ı sevmediğime karar verdim artık ben :s Sorun kızda değil valla bak oyunculuğunda, kıl kapıyorum. varyete falan yapsın o anca o zaman ısınırım. gözleri şişik abla <3<3<3<3 büyüyünce o olmak istiyorum! :D ve turuncu saçlar... dating agency de kimse boyatmadı bayağı şaşırdım ama onu flower boy dizisi saymıyoruz o yüzden tezim hala iş görür bence sşdlfk

      Sil
    2. Bende de sevmemek daha bi ağıt basıyo sankim, bişeyler itiyo o kızda iştee:)) Daiting agency'i duydum izlemedim, ama senin bu tezi destekleyecek malzeme çok:) bu yüzden çürümez:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................