Kim Bum ve Moon Geun Young?

Resmi olarak doğrulanmış, sevgililermiş.. Moon Geun Young'u daha önce de söylediğim gibi sevmiyorum. Kim Bum sevgimi biliyorsunuz.

Bakın normalde asla "niye çıkıyor bu kızla, çıkmasın sevgilisi olmasın" diyen bir insan değilim. Daha geçen gün garip fanlar yazımda da söyledim bunu, ve buna karşı çıktığımı.

Ama ben yakıştırmadım bu çifti. Hatta üzüldüm bile denebilir.. Kim Bum'a mı daha iyisini isterdim, Geun Young'u mu hiç sevmiyorum, (ikisine de evet sanırım) bilemicem ama, yakışmamışlar.

Birbirlerini seviyorlarsa başka tabi. Normalde Allah mesut etsin derdim ama tamamen kişisel duygularımdan dolayı diyemeyeceğim. Sevmiyorum kızı ne yapayım yani. (hayır sevmememin nedeni kim bumla çıkmaması değil. kızı ilk c.alice, sonra marry me mary de, sonra da bir kaç filmde izledim, ama olmayınca olmuyor bi türlü alışamamıştım.)

Neyse canım aman banane, bana mı çıkıyorlar sanki.. Lee Seung Ki olayından sonra bu da az koyar gibi oldu ama puuurç ko göte..


Yorumlar

  1. Ben de bu kızı bir türlü sevemedim. Yani belli bir sebebi yok ama yine de sevemedim gitti. Çocuk ise hoş, yakışıklı ama oyunculuğu konusunda fazla fikir edinemedim, izlediklerimle. Aynı ortamda olanlar aşkı birbirlerinde bulacak elbette ama gerçek olup olmadığını zaman gösterecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası öyle tabi, gerçekten birbirlerini seviyolarsa lafım yok. hayır hiç bi türlü lafım yok, sadece kızı ben de sevmiyorum...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................

Liar Game / Japonya