Son Zamanlarda - 10 (biraz fazla kdrama agırlıklı)

Yanda da gördüğünüz gibi takip ettiğim milyon dizi var ama onların hepsinden bahsetmek gibi uçuk bir şeye kalkışmayacağım. Çoğu gayet iyi gidiyor zaten, bugün sadece yeni başlayacak olanlardan bahsetmek istiyorum, ama bunu yaparken de küfretmek istediğim, kıl kaptığım, her türlü şeyden bahsedeceğim.

Önce şu an devam edenlerden başlayalım.

Heirs'de Lee Min Ho ve Park Shin Hye'ın aynı anda kadraja girmediği tüm sahneleri seviyorum. Young Do zaten bebeğim, Myung Soo da, ilk promo resimlerinde görüp kıl kaptığım ama sonra tavırlarına tepkilerine çok güldüğüm Ye Sol'u da seviyom, Bo Na ve Chan Young hakkında yorum yapmama bile gerek yok onlara zaten hastayım, ha tamam belki Rachel'a biraz gıcık oluyorum ama onun oyunculuğuna değil, karakter olarak sinir oluyorum. Neyse.

Ama Kim Tan ve Cha Eun Sang olmuyor kardeşim olmuyor sevemiyorum.. Zaten bir ost yaptırmışlar Love Is the Moment diye, allam yeter kapayın şu müziği içimi şişiriyor. Tan Eun Sang'dan hoşlandığını söyler lav iz dı momınt, Tan Eun Sang'a onu koruyacağını söyle laağv iiiğz dıııığ moooooğmıııınt, Tan Eun Sang'ı öper lav iz dı momınt, Tan Eun Sang'a senden vazgeçebilirim istersen der lav iz dı momınt, (tüm bu saydığım sahnelerde- ama cidden, her birinde - Eun Sang'ın ağlıyo olduğunu da hatırlatayım) ulan yeter be yeter kafam patlicak, kdramafighting'in şarkıyla ilgili şu yorumuna sonuna kadar katılıyorum: "lütfen şarkıyı birinin düğününde çalsınlar ve sonra ömür boyu bir daha da açmasınlar" aynen, bir defa yeterli işte. Yetti be..
Lee Min Ho'yu harcıyorlar, gerçekten bakın. Adam bunu çekecek, sonra 2 yıl boyunca bir daha yok. Son dizin bu mu olacaktı Min Ho? Garibimin her sahnesinde başka biri rol çalıyor. Notlara bakarlar Chan Young ve Bo Na ezer, kavga olur Young Do ezer, aile yemeği olur Rachel ezer, 10 bölüm oldu hiçbir marifetini göremedik beyefendinin. Zaten tipi adeta bir muhallebi çocuğu, ama rol yapmayı da unutmuş, olmuyor Min Ho, olmuyor ilk göz ağrım ;( (ya napıyorum ben ya slfkjasflkjaslfkjsf)

Park Shin Hye'ın gerçekten yeteneksiz olduğunu düşünmeye başladım. Birisi buna demiş ki 'Bak Shin Hye, ağlayan oyuncu artık olmuştur, istediğin an düzgün bir şekilde ağladın mı tamamdır bu iş' bu da sadece ağlamaya çalışmış gerisi fos. Kız Go Mi Nam'dı sürekli ağlıyordu, Lee Gyu Won oldu gösteriden ünlenmesine her halta ağlıyordu, Go Dok Mi oldu of dertliyim dertli acıların çocuğuyum diye ağlamaya başladı, şimdi geldi zengin bebelerin içinde 2 ultra seksi insanın hoşlandığı, über zenginlerin arasında yaşayan Cha Eun Sang oldu hala ağlıyor. YA YETER BE YETER. Kızın harbi mimiği yok, her halta çenesini titretip oradaki çukuru netleştiriyor, gözler kızarıyor bu kadar. Bir türlü mutlu edemedik hanımımızı.


Kısaca bu iki malın bulunduğu sahneler - özellikle ikisi de aynı anda aynı sahnedeyse - harbiden çekilmez oluyor.. Ama bunlar (ve bir de perti çıkmış yaşlı ajummalar ajuşşiler) dışında tüm karakterler çok eğlenceli, hele ki son bölümde paintball oynarken Chan Young-Bo Na'nın bir halleri vardı ki izlerken ben utandım skşlskfşlksdşlk öf çok mallar sdlfkjsdlfkj

Heirs konusunu burada kapatalım.

Reply 1994'ü inanılmaz sevdim. Ama sanırım onlar beni hayal kırıklığına uğratarak Na Jeong'u pislikle evlendirecekler :( Hayır pisliği sevmediğimden değil, sadece, maloşko Chil Bong'u daha çok seviyorum. Tabi kesin pislikle evlendirecekler demiyorum. Ama diziyi o kadar sevdim ki, bir yerden patlak verecekmiş gibi hissediyorum....

Bunun dışında takip ettiklerim gayet normal, güzel gidiyor. Tek tek yazmaya üşeniyorum.

Gelelim yeni başlayacak olanlara.

TABİKİ ASIL HEYECANLA BEKLEDİĞİM: BEAUTİFUL MAN.

Dizinin ismi bile Jang Geun Suk için özellikle seçilmiş gibi durmuyor mu? Senden güzel erkek mi var be adam?

Dizinin proma fotoğraflarını görene kadar IU'yu sevmediğimi düşünüyordum sldfsşldkfşlk (hayır yaptığım şeyin döneklikle uzaktan yakından alakası yok. Şey yani.. )

Ama promo fotoğrafları harbiden çok sevimli ya.. Şimdi şey, dizinin konusu şu şekildeymiş; Dokgo Mate, ki kendisi dünyanın en güzel adamı oluyor, artık biraz da sıkılmış.. Dokgo Ma Te'in bir de akıl hocam dediği, çok saygı duyduğu bir kadın var: Hong Yoo Ra (rolü Han Chae Young üstlenmiş) Yoo Ra Dokgo'ya bir görev veriyor: hepsi de kendi alanında başarılı, alımlı, güzel 10 tane kadını baştan çıkarmak. Ancak bir de Kim Bo Tong adında bir hanım kızımız var ki, kendisi uzun zamandır Dokgo'ya aşık. O da karar veriyor, onu kendine aşık edecek.

Tamam konu biraz sade görünüyor, ve açıkçası önce kızın aşık olmasını kızın eziklenmesi olarak gördüğümden hiç sevmem. Ama oyuncuların hepsi o kadar sevimli ki hasta olmamak elde değil. (Ulan ikinci erkek Lee Jang Woo daha n'olsun) O kadar sevdim ki milyon tane çalışma yaptım aynı 2 resimden. Buyurun aralarından seçilenler:






 Tamam birazcık abartmış olabilirim şlajsfşlaskf ama çok tatlılar???

hele şurada o kadar jgs den beklemediğim bir erkeksilik var ki gidip
ona mı yapışsam IU'un yanaklara mı yapışsam bilemedim. 

Neyse, tüm bunlar dışında bir de bol bol okuyorum. Tüyap'tan haberdarsınız değil mi? İşte ben son 3 aydır ona gün sayıyordum.. Ama "şerefsiz"ler sağolsun bursum tüyap zamanına yatmayınca, bayağı bir buruk gittim. Sonuç olarak istediğim tüm kitapları alamadım ama olsun, yine de güzeldi. Alır almaz sonraki güne Kağıttan Kentler bitti, bu sabah da Kitap Hırsızı.

Tamam Kağıttan Kentler de güzeldı ama KİTAP HIRSIZINI ÇOK FECİ TAVSİYE EDİYORUM. CİDDİYİM. HERKES OKUMALI. Öhöm neredeydik. Heh, şimdi de sınav haftası maftası dinlemeden Evde Çok Uzakta veya Tesla'nın Kutusu'na başlamak istiyorum. Yarın sabah çantamı hazırlarken karar veririm büyük ihtimalle sdfşlkasfşl

Bir de bol bol müzik dinliyorum..


Vallahi çok eğlenceli şarkı Red Shoes. Böyle nasıl desem, dinledikçe bir neşeleniyorum, enerji veriyo resmen alskasşlk Hele bir canlı performans videoları var ki resmen kalk sen de dans et diyor ama ben üşeniyorum.


Taeyang'ın comeback Ringa Linga da bir takıldım ki bırakamıyorum. İki gündür sürekli bu açık. Bilmiyorum, biraz fazla hoşuma gitti bu benim.


Everybody albümünden Close the Door.. Bir Symptoms bir bu, bayağı sevdim.


Bayağı sevimli bir şarkı işte; J.Fla-Stupid Story.


Come Along'un akustik versiyonunu da çok seviyordum da, bu hali de bir başka güzelmiş be..

Bir de, youtube da nedense bir türlü bulamadığım Lana Del Rey'in True Love on the Side var. Yani tamam, kadının her şarkısını seviyorum ama bu başka be...

Ne zamandır bahsetmek istediğim ama unuttuğum bir şey de geldi aklıma.


Allah'ım bu nasıl bir gereksizlik... Yani tamam kpop kız gruplarında sevimli olmak için doğaüstü bir çaba harcamalarını anlıyorum da bu grup bildiğin gereksiz olmuş, her şeyi geçtim prodüksiyon israfı lan? Ayrıca şunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama bu kızların hepsi ciddi ciddi birbirine benziyor? Neyse..

Ha bir de, olmayan vaktimden kısıp hikaye yazıyorum! Ama bu defa bir başka, çünkü şöyle ki: ikizimle beraber birbirimizin hikayelerine birer bölüm yazmaya karar verdik. Kısaca ben onun için Dazzling Girl'e, o da benim için Paradise High'a bir bölüm yazacak. Onlar tamamlanınca, takip eden bölüm de iki hikayede de ortak olacak. (alkışlar, dıp dıp dıp) ve bu bölümün ismi: Star Crash. Vallahi resmen prodüksiyon kurduk bölüm için okumak isteyen olursa beklerim klajfaslşfj


Neyse. Öyle işte. Tabi ki hala beklediğim diziler var, hala da neden Seung Ki ayağımdayken göremedim diye hayıflanıyorum, ve hala music bank aklıma geldikçe mutlu oluyorum. Bu arada biraz blogu da boşlayabilirim, çünkü bilgisayarımla vedalaşmam gerek gibi. 1 yılım kaldı çünkü sadece...


Yorumlar

  1. Paraside High'ın yeni bölümlerini beklemedeyim :(
    Star Crush için kurulan cast da bombaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi sn ya benim paradise high ın ciddi ciddi okurları mı var slkfjaslkjfasf valla bu defa benden değil bahardan bekleyin, ben dazzling girl'ü yazdım bitirdim, şimdi o paradise high yazsın :D

      Sil
    2. Tabi var bunu göz önünde bulundurun kızlar asdsdasas
      Şimdi Dazzling Girl'ü okumaya başlayacağım :D

      Sil
  2. Lav iz dı momınta Gül Gül öldüm resmen aklımdakini yazmışşın yazık ediyorlar yaa young do'ya ne biliyim başta hiç sevmedim ama şimdi keşke eun sang ondan hoşlansa diyorum park shın hye beğeniyorum ama niye sürekli tipi öyle n "hocam sıçtım galiba" gibi bir tipi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok arkadaş sevmedim ben o şarkıyı yeter valla :D
      psh den de bıktım amannaman bana uzak olsun sahnelerini de hep atlaya atlaya izliyorum zaten x(

      Sil
    2. Psh'nin yaptığınız mimiklere bayıldım yaaa aynısı olmuş şahsen ondan ünlü oluyorsa bendede olur modundayım yaa en azından iinsan bi mimk yapar ne diyo lan bu modunda kız kısaca neden konusu çok güzel olan bütün dizilerde onu oynatıyorlar anlayamıyorum ama Bo Na'yı çok sevdim yaa onu böyle sahnelerinin 45637828 gözle bekliyorum (senin lafını çaldım xd) :)

      Sil
    3. kız çirkin değil ama yok yani oyunculuk sıfır arkadaş içimi şişiriyolar. bo na kalp kalp :D

      Sil
  3. Beautiful man'in heirs gibi hayal kırıklığı olmasından çok korkuyorum. O değil eskiden ost dediğin müthiş bişey olurdu. Bu resmen kapı gıcırtısı. Psh'nin sıçtım bakışıyla da birleşince sahnede bi küçük emrah eksik oluyo. Psh'de min ho'yla askere gitsin de bi süre ortalıkta görünmesin bence :D deniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de çok korkuyorum ondan.. olsun ya izlenir bence..
      her şeyi geçtim, ulan oyuncularınızın biri cn blue'dan, diğeri f(X), bir başkası ZE:A, ama sizin verebildiğiniz bi tek lav iz dı momınt mı? üf gidin işinize ya..
      bi I'm saying seviyorum, onu da bol bol çalmamaları hoşuma gidiyor. şu son sbs dizilerinde ost kıtlığı çekiyolar resmen, master's sun da da aynı 2 şarkıyı sürekli çalıp duruyolardı....
      AY Bİ DK BENCE DE PSH DE GİTSİN SKLDJFALKSJFA

      Sil
  4. Öncelikle blogunu yeni keşfettim, pek hoşuma gitti. :))
    Heirs'ı izlemiyorum ama hain youtube beni oyuna getirip bir kaç video izletti, cidden bütün videolarda Shin Hye ağlıyordu :D
    IU Geun Suk'un dizisi çok şirin bir şeye benziyor gerçekten, peki izleyecek miyim? Hayır ama siz hakkında yazdığınızda okuyacağım. :D
    Modern Times albümünün tamamı çok güzel. Özellikle Depression O'Clock ve Everybody has secret'ı şiddetle tavsiye ederim.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^
      kızın ağlamadığı 2 tane falan sahnesi var onda da soğuktan burun gözler falan kızarmış, kısaca kızın dizi boyunca tip aynı, hof....
      pretty man harbiden çok sevimli yalnız :D tam bi romantik komedi, normalde olsa sıkılır bırakırdım ama son zamanlarda o kadar dram o kadar karman çorman diziler var ki oooh çok iyi geldi, daha bol bol yazarım bunun hakkında :D
      modern times da favorim obliviate, hayır canım sevmemin şarkının ismiyle hiç alakası yok! :D

      Sil
  5. Zeynep bir blogta senden bahsedilmiş haberin olsun :) yoboseyo-merhaba.blogspot blog bu bir yazısında her telden çalan blogtan bu blog da takip edilmeli bence demiş bir yerde de adının zeynep olduğunu düşündüğümün tespitine katılıyorum demiş heirsla ilgili yazısında :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................