Pasta


Seo Yoo Kyung'un mutfak asistanı olduğu La Sfera isimli restoran'ın baş aşçısı İtalya'da eğitim görmüş olan Choi Hyun Wook'la değişir ve Hyun Wook'un gelir gelmez yaptığı ilk iş mutfaktaki bayan elemanları işten çıkarmak olur. Diğer 3 bayan şefle beraber işsiz kalan Yoo Kyung, başka hiç bir mutfakta bu şef olamayacağını bildiğinden Hyun Wook'a da meydan okuyarak La Sfera'da kalmak için inat eder.

Amaan neyse öyle bişi işte konusu dlfkjsdlkfj İzleyeli bayağı oldu, şu an her ismi dramawikiden milyon kez kontrol ederek yazıyorum, keşke izler izlemez yazsaymışım ya dflgkldkjfg

Şimdi şöyle, makarnadan kesinlikle nefret etmeme rağmen diziyi çok sevdim. Kesinlikle nefret demeyeyim gerçi, piştikten sonra salçayla karıştırmazsam makarnanın her türlü fena halde midemi bulandırıyor sadece. Aman neyse ya bunun konumuzla ne alakası var sşfkg

bkz: gerçekçilik şlsdkfşlksdf
Normalde tamamen kariyer odaklı dizileri sevmesem de Pasta çok güzeldi. İlk bölümlerde karakterlerin hepsine tek tek kıl kaptım, ama ilk beşten sonra hepsine alıştım, dizide ne kötü karakter vardı ne ortalığı karıştırma peşinde işsizler. Her şey çok yerli yerindeydi. Bu arada, biraz da fazla gerçekçiydi slkdjglkjfg Mesela (hafif spoi) normal bir romantik komedi dizisinde olsa başrol kadın karakterimiz buzlukta kalınca sabaha kadar donar, burnundaki sümükleri buzul olmuş halde erkek karakter tarafından bulunurdu, erkek karakter ona sarılır, ısıtmaya çalışır, koşarak hastanete yetiştirirdi, veya daha garibi tutar onunla beraber buzlukta sıkışırdı. Ama bu dizide noldu? Kızımız kendini kurtarmak için buzdolabının ısısını düşürdü ve başına hiç bir iş gelmeden sabah buzlukta bulunup, erkek karakterden niye buzdolabındakileri tehlikeye atıyosun senin yüzünden her şey bozulmuş! diye azar yedi. Belki romantik değil ama yine de daha gerçekçi :D

Şimdi gelelim Hyun Wook'un restorana getirdiği İtalyan eğitimli aşçılara. Amanın hanimiş benim canlarım.

Şu sahneden ilk bir şu arkadaki nazlı kız kim diye uzun süre bakındım
Tabi hanım kızımızın No Min Woo çıkacağını hiç tahmin etmezdim.. Bu 
arada Choi Jin Hyuk sen ne yakışıklı adamsın ya....

Yalnız, aşçıların en hoşu tabiki Choi Jin Hyuk'tu. Hofff sen ne güzel adamsın be  Aşçı olmak da ayrı bir yakışmış 

Şeflerden bir de sos şefi Suk Ho var ki, ha tamam ben resimin çekmeyi unutmuş olabilirim, ya adamda tam bir BABA tipi vardı, böyle surat tam bir LİDER. Belli yani bu adam bir grubun başına gelmeli, ve yine belli o grubu muhteşem yönetecek.

Bir de Hyun Wook var hani hiç yakışıklı değil ama çok çok çok... Çok.. Garip bir adam ya sdlfksdflş Yanlış anlamayın ha sevdim yani şlfkdf Ne bileyim, kıza baştan ters davranmıyordu mesela, aslında gayet de sevimli yaklaşmıştı ilk tanışmalarında, balığın hayatını kurtarmalar falan

fgdfgdşflkgşdlkfg
bkz: kıskanç hyun wook



Bunlar dışında 2.bay ve 2.bayan da çok sevimliydi, aslında başta kadını sevmicem sanmıştım ama çok sevimli be, hele o gamzesi iyice sevimli...


Ha bir de ikisinin arasını yapmaya çalışan bir manyak vardı lsgkslfkjglkjdf Buna da kıl olmuştum ama alıştım mı nolduysa bi tatlı geliyo şu an...

Gerçi kadını düzgün düzgün izleyemiyorum, aklım dire manny e gidiyo.
Ya tipiyle bile 'naaa cenissee' diye resmen kadın..

Kısaca Pasta'nın herkesin izlemesi gereken bir dizi olduğunu düşünüyorum, ama sebebini kelimelere çok da düzgün dökebilecekmişim gibime gelmiyo asşdlksdşlk (Bu arada, benim için hep özel bir yeri olacak bu dizinin, çünkü izlediğim 100.kore dizisi olmuş, ay evet biliyorum çokzel xs)
Neyse, çok uzatmanın bi anlamı yok çünkü fark ettiyseniz yazıcam diye saçmalıyorum..

Son zamanlarda neredeyse hiç dizi yazısı yazamıyorum farkındayım. Sebebinin ne olduğunu hiç bilmiyorum. Dizilerden mi sıkıldım, sadece içim mi sıkkın, ben mi sorunluyum yoksa hayat gerçekten çok mu boş onu da çıkaramıyorum zaten.. Hof ben yine dertliyim ya...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................