LEE SEUNG KI VE YOONA

Ağağağağğağağağğağa.

Güne, hatta yıla süperli bir haberle başladım.

Lee Seung Ki ve SNSD'den Yoona 4 aydır görüşüyorlarmış!

Açıkçası, daha önce ikisini hiç yanyana düşünmemiştim, ne bileyim hani bir çok idolü beraber düşünürüm ama şu ikisi hayatta aklıma gelmezdi.

Iyyy özürlüler dfgljdfşlk Niye bilmiyorum ama bayağı mutlu oldum ben, ığıığıı. Hani mesela, Seung Ki'yi ne kadar sevdiğimi gayet de biliyorsunuz, eşek herif kıçımın dibine gelmesine rağmen onu görememiş olabilirim ama yine de, çok çirkin ve çok maloşlo, ıyy salak bir de Yoona'yla. Yoona'yı da çok seviyorum, hatta neredeyse favorilerimden. İkisinin de imajı çok temizmiş, hatta Kore'nin her boka atılan manyak netizenleri bile bu ilişkiye sevindiğine göre ben sevinmekten katbekat haklıyım ıyy özürlüler sşdlfk

Seung Ki veya SNSD fanı değilim, fanların bu olaya tepki göstermesini de anlamak isterim ama anlamıyorum dlsgkldf Yani ne bileyim, ikisi de harikalar, ve şu an o kadar hoşuma gitti ki çıkmaları, kelimelere dökemiyorum ıyy iki salak birbirini bulmuş. Iyy çok mutlu oldum şu an.

Allah tamamına erdirsin, ve LSG Yoona'ya Türkiye'ye gittiğini, çok beğendiğini, hatta Sultanahmet Meydanı'nda düğünlerini yapmak istediğini söylesin ben de gidip birer çeyrek aştın takıvereyim.

Sustum peki dlfkg

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................