Star Crash!

Uzun zamandır ikizimle ortak bir bölümle uğraşıyorduk. Onun hikayesi Dazzling Girl, ve benim hikayem Paradise High'in birazcık birbirine girdiği bir bölüm. Bölümün ismi Star Crash, yıldızların çarpışması olarak düşünün bunu şsdljfsş Neyse işte, jeneriği bile hazırdı, ama beklediğimizden uzun bir bölüm çıktı, biz de part halinde attık, buyurun, Star Crash part 1: tık tık!

Diğerlerini ve hikayenin fragmanını da en yakın zamanda atacağım tabiki, aşağıdaki jeneriği, yorumlarınız eksik etmeyin ^^


Aşağıdakiler de bölümün afiş ve imzaları, evet evet gerçekten aşırı uğraştık sşldkfslfkj




Yorumlar

  1. Uzun zamandır bekliyordum sonunda :)) afişlere de bayıldım ayrıca ♡ Özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslen mütevazı insanımdır ama bu konuda bu yönümü gösteremicem çünkü afiş ve imzaları ben de çok sevdim dfşglkdfg çok teşekkürler ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................