Pretty Boy / Beautiful Man / Bel Ami / ya ben pek bişi anlamadım ama yine de...


Az önce başıma daha önce hiç olmayan bir şey geldi. Kafam esti, dedim ne zamandır tam bir dizi yazısı yazamadım, hazır yeni bitmiş dumanı tüten Pretty Boy'u yazayım dedim. Bir girdim replik klasörüme, tek bir tane var! Ulan, artık tembelliği öyle bir seviyeye taşımışım ki diziden ekran görüntüsü almaya üşenir olmuşum.. İyice bozdum ben ya. Zaten salak salak yaşlanmış falan hissediyorum, sınav adım adım geliyor ya ondan hep bu durumlar. Öhöm neyse neredeydik?

Hah Beautiful Man!

Dokgo Ma Te kadınlar arasında güzel yüzüyle bilinen ve aranan bir adamdır. Babası yoktur, annesi büyütmüştür. Lise yıllarında annesiyle beraber taşındığı mahallede mahallenin et dükkanının kızı Kim Bo Tong'un ilgisini çeker. Kendisinden bir kaç yaş küçük olan Bo Tong, Ma Te'ye sırılsıklam aşık olur, yıllar geçtikçe bu aşkı bir gram olsun sönmez. Ma Te'nin annesinin ölümüyle Ma Te babasına ulaşmaya dair tüm ümidini kaybeder anca birdenbire hayatına damlayıveren Hong Yu Ra, elinde Ma Te'nin annesinden aldığı bir şifre olduğunu ve bu şifreye ulaşması için isteklerini yerine getirmesini söyler. Böylece, Kim Bo Tong'un ve Bo Tong'un erkek versiyonu Choi David'in bol bol yardımlarını alarak, Ma Te, Yu Ra'nın verdiği görevleri tek tek yerine getirmeye başlar..

Aslında diziyi bayağı bir sevdim de, hikayeye çok odaklanamadım.. O nasıl oluyor demeyin oluyor işte, hayır yani o kadar garip ki.. Şimdi, spoiler başladı şunu söylemeden geçemicem: Ma Te'nin Na Hong Ran'ın oğlu çıkması can sıkıcıydı. iyice Türk dizisine dönmüştü o ara banane bundan amk ya... spoiler son.

Tamam tamam spoilera biraz erken girdim şsldkfsşldk Ama karakterleri anlatırken spoiler verirsem affedin, söz veremiyorum da sşflk Ama durun, bence diziyi İZLEYİN. En azından hoş vakit geçirirsiniz, bu ne ya hııığğğğ diye sizi bilgisayar başında ifrit eden kötüler yok dizide, veya yeter ulan yeter nidaları arasında tırnak yedirecek saplantılı dizi boyunca süründüren aşıklar da yok, sadece iki saftirik, bir güzel, bir de çıkarcı var. Birbirlerini bulmuşlar, ve uğraşıp duruyorlar..

Bizim güzel adam Dokgo Ma Te'den başlayalım. Ulan rolü yazıp kadro seçmemişler resmen karakteri JGS'nin üzerine yazmışlar ya yok böyle bir güzellik. Legolas 1 JGS 2 yemin ediyorum, dünyadaki kadın nüfusunun %75'inden falan güzeller. (geri kalan %25 de melezler, baby dolls, VS melekleri falan xs) Neyse öhöm konumuz bu değil. Dokgo Ma Te hayatını güzel yüzünü kullanarak kadınları tavlamak, paralarının üzerine yatmak, kısacası sömürmekle geçiren bir karakter. Adamın varı yoğu suratı. Ha, bir de annesi. Annesinin ölümüyle kendini bir süreliğine kaybediyor ve ona yardımcı olan kişiler Kim Bo Tong, ve ölmeden önce annesiyle son bir şey konuşmuş olan Hong Yu Ra oluyor. Bence Dokgo Ma Te biraz özenti bir karakter sşdlfksşdl Ne bileyim, elitim ben vejeteryanım diyip öküz gibi et yiyen bir insanı nasıl başka türlü görebilirim ki slşkdfşlskdf

Gelelim Hong Yu Ra'ya.. Bakın Han Chae Young'u severim ama bayağı severim, yine de, bu dizide gözüme bir şekilsiz göründü.. Allah'ım Kore'nin barbie bebeğine çirkin de dedim ya sen affet.. Ama arkadaşlar suratında bir ördeklik yok mu ya? Of iyice bozdum ben. Neyse şimdi güzelliğini iticiliğini boşverin de, Hong Yu Ra intikam peşindeki bir kadındı. İlk başlarda tek sebep eskiden gelini olduğu MG Grup'a olan nefret sanıyorsunuz, ama sonradan ortaya çıkıyor ki eski kocasını hala seviyor, ve asıl istediği kızıyla tekrar bir araya gelebilmek. Bu arada karşısına çıkan tek engelse MG Grup'un başındaki Na Hong Ran, yani eski kaynanası. Ne yapıyor ne ediyor Na Hong Ran'la bağlantısı olan, MG Grup'un gayri meşru çocuğu Dokgo Ma Te'yi buluyor ve kendi çıkarlarına göre kontrol etmeye başlıyor.

Kim Bo Tong'sa görüp görebileceğiniz en sevimli karakterlerden. Beni bilirsiniz, oppa oppa diye peşe takılan, çocuğu saplantı haline getiren, aşkından sürünen kızlara kıl kaparım ama Bo Tong'u ilk sahneden shop yaparken görünce bir anda içim ısınıverdi şsldkfşlksdf Bayağı sevimli bir karakter Bo Tong, ezik görünüyor falan ama işler hep onun istediği gibi sonuçlanıyor, çünkü saf, temiz bir karakter olmasının yanı sıra çok da hırslı.. IU'yu zaten çoğu zaman severim, ya aslında hep severim de şu korelilere çok aşırı yaklaşmama kuralım bozuyo bu durumu sşdlkf (uf daha ne kadar yaklaşıcaksam nysnysnys) Ayrıca giydiklerinin hepsi çok şirindi, şey o iğrenç uzun çingene etekleri dışında. Ya anladık kız biraz çizgilerin dışında yaşıyor da o ETEKLER NEE?? Stilisti al evire çevire patakla.. Ama yine de dediğim gibi üst parçalar çok tatlıydı, hele bir hamburgerli kazak vardı ki aşık oldum yemin ediyorum lskjdf

Choi David'den önce biraz Lee Jang Woo'dan bahsetmek istiyorum öncelikle. I Do I Do dizisini hiç tutmasam da, o zamandan beri bir göz koymuştum Jang Woo'ya. Sesi güzel, tipi desen zaten güzel, gülümsemesi hele daha bir güzel. Ve okuduklarım kadarıyla Koreliler de seviyor beyimizi, yetmiyor bir dolu da fan kitlesi var. Ama hala tutup 'Heirs'le Kim Woo Bin, Pretty Man'le Lee Jang Woo patldı bence :'))' diyen insanlar var, ya hocam ben şimdi elimin tersiyle ağzına bir tane patlatıcam o olacak. Arkadaşım, sen yeni keşfettin diye Kim Woo Bin ve Lee Jang Woo yeni patlamış olmuyor, ne bu ben her şeyi bilirim uzmanım ben tavırları? Ulan Kim Woo Bin ya her dizisinde başrolden çok kendisini izleten adam, bir Heirs'e mi kaldı asıl çıkışını yapmak için, ünlenmiş zaten ünleneceği kadar! White Christmas'ta desen, AGD'de desen hadi neyse de Heirs ulan Heirs! Hele Lee Jang Woo??? Neyse neyse.. Oooh göndermemi de yaptım kafam rahat. Gelelim Choi David'e. Daha doğrusu adını David olarak değiştirip David'i heceleyemeyen 'Ço Dapid'e sdşglksdşlfk Çok sevimli ya sdşlksdlkf Dokgo Ma Te'ye göre kendisi Kim Bo Tong'un erkek versiyonu oluyor ki evet buna ben de katılıyorum sdşfl Kendisi, Bo Tong'u Ma Te için bir şeyler satmak için çabalarken görüyor ve bam! Bir anda aşık oluyor. Hatta gidip Bo Tong'un sattıkları arasından içine peruk yerleştirilmiş bir şapka alıyor ve bir süre o iğrenç şeyi takıp dolaşıyor falan xS Tamam abi anladık Bo Tong'un etekleri 1 senin aksesuarların 2..

Neyse, karakterlerimiz böyleydi. Bunun dışında bir de Ma Te'nin Yu Ra'nın emriyle (dşlgkd) tavladığı kadınlar var ki.. Ya yeminlen hepsi birbirinden garip kadınlardı çoğunun derdini anladım :S Hele bir Kwi Ji vardı ki - evet merak etmeyin ben de ilk gördüğümde kivi diye okumuştum - o nasıl çirkin bir yüz ve nasıl çirkin bir karakter? Yani hadi çirkinliği sorun değil de Miss Korea komplekslerini napıcaz canısı? Ulan tutup Ma Te'ye AYAKKABIMI ÖP demişti ya fantezini sikeyim böyle kız mı olur..

Bir de Bo Tong'un kardeşi çok yakışıklıydı.. U-Kiss'in vokalistiymiş ama hiç tanımıyorum üyeleri o yüzden bilemicem..

Öyle işte, dediğim gibi neredeyse hiç replik çıkarmadan izlediğim bir diziydi ve bu olay nasıl oldu bilmiyorum şlskdfsşldk

Dizinin tek eksisi, izlerken bir süre sonra ipin ucunu kaçırıyorsunuz. 'Noldu şimdi Hong Ran'ın oğlu kimmiş? E Yu Ra napıyomuş? Yu Ra biliyo muymuş? David'in asıl adı neymiş neymiş?? Oha David kimin oğlu çıktı anlamadım.. Aa Ma Te'nin anası babası kimmiş kimmiş?? Oha bu kız kim ya nerden çıktı? Savcı mı , o ne be?' Kısaca ipin ucu kaçtı mı iyi kaçıyo yani lşgksd Son bölümde biraz toparladılar sanki hikayeyi ama aman canım ya ne diye her tarafa bir şey salıyorsunuz insanın kafası allak bullak oluyor..

Ama JGS'yi de bu dizide sevdim, şey dışında, bir ara saçlarını kestirip de buruşuk mantar gibi bir şey oldu ya, onun dışında işte. Ama IU daha ayrı bir sevimliydi be..

şunun sevimliliğine bak ya dfşlgk
itiraf ediyorum 'B'yi bana versene' diye yorum atan benim 'ikisiyle de çık' diyen de bahar sdfkjsdlskdfşlskd

Gelelim OST albümüne... Ulan içinde JGS'nin bulunduğu dizinin albümü hiç kötü olabilir mi?


Ya şarkı çok eğlenceli de benim bok atmak istediğim başka bişi var. JYP cnm kafan mı güzel senin ne bu kararsızlık? Sen önce JJ Project'i çıkar, sonra WIN'de 5LIVE'i göster bunlar gelecek sanatçılarımız diye, hemen sonra Pretty Boy için OST yaptır 5LIVE'e, ama tüm bunlar yerine çıkış yapan grup 5LIVE+JJ Project'in üyelerinin birleşiminden oluşan GOT7 olsun. Ya napıyosun sen ya dfşgljdfg Ha Girls Girls Girls'ü çok sevdim ama JJ Project neden devam etmedi? 5LIVE gayet havalı görünmüyor muydu? (belki de bu ne lan 5URPRISE'ı arakladık resmen diye düşünerek vazgeçtiler bilemicim.) Zaten JYP'yi son zamanlarda hiç anlamıyorum ben. Resmen ölü bir şirket olmuşlar, ellerindeki hiçbir şeyi kullanamıyorlar. Bakarsınız GOT7 yarar gayet de? Bir de sanırım EXO'ya falan özendi şirket. Aman aman, ilk andan sevilen GOT7 lütfen çok çok çokça tutsun ve exoplanet kadar büyük bir fan kitlesi olsun, şu exoticleri bir sustursunlar!

Neyse ya Bel Ami diyoduk JYP'ye nerden geldik şsldkfşslkdf


Iyy bunu da çok sevdim. IU'nun son albümünün epiloguymuş ki bu ne anlama geliyo bilmiyorum ama sonradan eklenen falan heralde dfşglk Modern Times'in geneli gibi bir şarkı, aşırılığı yok, eksiği yok, sevimli mi sevimli bişi işte.


İşte aradığım mizah, işte JGS sesi! Tamam kabul çok da akılda kalıcı çarpıcı bir şarkı değil ama bizimkinin sesi yeter beeh..

Albüm tabiki sadece 3 şarkıdan oluşmuyor ama ne bileyim dahasını yazmaya üşendim..

İzleyin yani, talışko, ponçik bi diziydi..


Yorumlar

  1. İlk başlarda her hafta bekleyince zevk almadığımı fark ettim en iyisi bölümleri biriktirmek dedim. Birden hepsi izledim o zaman sevdim diziyi. Bo Tong'un şapsik halleri çok güzeldi :))
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bölümleri biriktirdim aslında ben de birer ikişer, ama ne bileyim ya başka dizilere mi odaklandım ne yaptıysam bi türlü konusunu kavrayamadım dizinin, dediğim gibi şeker gibi bir şeydi ama daha iyileri de var ^^

      yorumun için teşekkürler ^^

      Sil
    2. Konu zaten bizim türk dizilerinide geçti o yüzden sadece oyunculuklara odaklandım o da IU için izledim desem yeridir :)

      Sil
  2. walla çok katıldım sana, ben de yakında yorumlayacağım diziyi, düşünüyorum cidden ben de anlayamadım, ya biraz amacını anlayamadım senaryonun, noldu şimdi falan ? güzel bağlarız her konuyu birbirine, yakışıklı başrolümüz olur izlerseniz her bölümü, mutlu sonla da bitiririz diziyi hem anlamazsınız hem de güzel diye gezersiniz demişler bence :D ki güzeldi nedense dizi JGS den dolayı sanrm anlayamadım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya biraz vakit geçirmelikti işte ama o kadar sadece-sa-de-ce vakit geçirmelik :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................