Bitirdiğim-Takip Ettiğim Kore Dizileri

Dediğim gib, yabancı dizi izleyenler her zaman ikiye ayrılır. Yalnızca Amerikan-İngiliz yapımı diziler izleyenler ve bu yapımlara Kore yapımlarını da eklemeyi başaranlar. Ben anlayabileceğiniz gibi 2.gruptanım.

1-BOYS OVER FLOWERS

Tamam, Jan Di'yi de Jun Pyo'yu da deli gibi severim ama dizi boyunca yalnızca şu ikisinin sahnelerini dört gözle bekledim. Çocuk zaten tek bi sırıtışla seni eritiyor, kız desen sevimlinin de sevimlisi. Bence tüm Kore dizileri içinde en sevilesi çiftlerdendir kendileri.
2-Playful Kiss (Ah Baek Seung Jo ah..)
3-Personal Taste (adı bile her aklıma geldiğinde gülüyorum abi ahaha)
4-Secret Garden (Yalnızca Hyun Bin demem yeterli sanırım.)
5-Dream High-1 (Seveni çok, ama beni pek sarmadı ne diyeyim.)
6-Dream High-2 (İlki mi ikincisi mi daha iyiydi derseniz cidden seçemem.)
7-You Are Beautiful (DELİSİYİM)
8-Ma Boy (Çerez niyetine,şeker gibi bi dizicik)
9-My Princess (sıradan,olması gerektiği gibi bi dizi,finalinden nefret ettirmeyen nadir dizilerden)
10-Princess Hours (Nedenini bilmiyorum ama Yoon Eun Hye'yi sevemiyorum)
11-Three Dads One Mom (güldükçe daha gülesi geliyo insanın,bebek mi yoksa Jae Hee oppa mı daha sevimliydi karar veremedim.)
12-My Girlfriend is a Gumiho (Mi Ho şirinin de şiriniydi)
13-Coffee Prince (Eun Hye unniyi bilmem de Gong Yoo cidden sempatikliğin de ötesindeydi)
14-City Hunter (Ah o finaller o finaller..)
15-Heartstrings (Bizim Shin Woo'yla Mi Nye'ın aynı dizide olduğunu öğrendiğim an atladığım, ilk 13 bölüm hastası olduğum,ama son iki bölümde her saniyesine sövdüğüm dizi)
16-Shut Up Flower Boy Band (OSTları bile diziyi izlemek için yeterli bi neden-özellikle Jaywalking-,bonus olarak da bateristleri Do-İl var ne diyim..)
17-Manny (abi badının tatlılığından mı giriyim ufak oğlanınkinden mi..)
18-Powerful Opponents (Çok sevdim,Ggot Nim'in hastası oldum, ama malesef finalin son 10 dakkası hayal kırıklığı..)
19-Delightful Girl Choon Hyang (karikatür adam Jae Hee oppa oynuyo diye başladığım,hoşuma da giden bi dizi)
20-I Am Sam (sırf içinde Lee Min Ho var diye başladım, başlamaz olaydım, bitmek bilmedi)
21-My Girl (finali bölümüne Deligtful Girl'in çifti karikatür oppamla manken hanım katılmış diye başladığım,sonra finalin yalnızca son 20 saniyesine girdiklerini farkettiğim,ama izlediğimie hiç bi şekilde pişman olmadığım, sırf erkek başrol oyuncusuyla bile hastası olunabilecek bi dizi)
22-School 2013 (Hala devam ediyo, umarım bokunu çıkarıp 30 bölüm falan yapmazlar,şimdiye kadar gayet güzeldi)
23-Faith (Daha 4.bölümdeyim ama bitirdiğim an uzun uzadıya bi yazı yazıcakmışım gibi duruyo,çizimleriydi, yeşil cübbeli ajussisiydi derken cidden çok güzel)
24-Flower Boy Next Door (Park Shin Hye'i çok yılışık olmadığı zamanlar hariç gayet severim,e Flower Boy projesinin tüm diğer dizileri gibi bunun da harika bi 16 bölüm yayınlayacağına eminim, Enrique'nin de şimdiden hastası oldum.)
25-Kpop-Ultimate Audition (dizi çıklaı ne kadar oldu bilmiyorum, Kpop veya pop tarzı müziği sevdiğim de söylenemez ama başroldeki kız pek bi sevimli, daha ilk 2 bölümü izledim ve devam ediyorum bakalım neler çıkacak)

Eveet, şu ana kadar bitirebildiğim tüm Kore dizileri de bunlardı. Bunlar dışında izlediğim 2-3 animem de var. Onları da çok uzatmadan ekliyorum.

1-DEATH NOTE (ABİ TANIMLAMAYA KELİMELER YETMEZ RAİTO'DAN MI BAŞLIYIM L'DEN Mİ YANİ)
2-Hana Yori Dango (Boys Over Flowers bittiğinde düştüğüm o koca boşluğu doldurmak için önceki versiyonları izliyim dedim,bi BOF değildi ama fena sayılmazdı gene de.)
3-One Piece (Hala 160.bölümdeyim, yaz tatilim tamamen buna gidecek gibi görünüyor.)
4-Bleach (Bunu da bitiremedim. En son Reina'yı Soul Society'de idam etmek üzerelerdi,devamı gene yaza kaldı)

Tüm bunlara ek olarak Hana Yori Dango'nun Japon dizisi olan versiyonu ve Tayvan dizisi Meteor Garden'ı da izledim, ama yok, ı-ı hiçbiri bir Boys Over Flowers değildi.

Şimdilik bu kadar. Zamanım oldukça listelere yazdığım tüm dizileri tek tek yazacağım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................