OH MY LADY - Beni de leydin yapsan ya oppaa?


Önceden de bahsettiğim gibi, pop müzikle, özellikle kpopla hiç aram yoktur.Hani kpopa en yakın olarak dinlediğim şey de Shut Up Flower Boy Band'in ostlarıydı o derece de bi kpop cahiliyim. E haliyle Siwon'u da önceden hiç bilmezdim. Daha önceden okuduğum yazılarda kpop, özellikle Super Junior severlerin diziyi pek de beğenmediğini farkettim. ABİ NASIL BEĞENMEZLER BEN HASTASI OLDUM. NEREDEYSE Bİ YOU ARE BEAUTİFUL ETKİSİ YARATTI BENDE BU. BEN MİYİM NORMAL OLMAYAN?? Neyse işte kısacası ben diziyi aşırı beğendim. Hele o ufak Ye Eun vardı ya.. Ay unnisi kurban olsun ona ne muhteşem bişeydi o?? Abi Kore'li ufaklıklara karşı içimde bitmeyen bi sempati var hiçbirine karşı koyamıyorum. Mesela Powerful Opponents'deki Ggot Nim'i de aşırı sevmiştim ama Ye Eun o kadar ayrı bi dünyaydı ki benim için, yerim ben onu ya, tam ısırmalık severken kafası kopartılmalıkt-ay çok abarttım. Ama cidden o kadar tatlıydı ki böyle al eline yanaklarını sömür sev sev sev. Cidden çok şirindi ya.

Evet, gene çok uzattım. Burada kesip konumuza geçiyorum.


Esas oğlanımız, HARBİDEN ESAS ESAS ESAS OĞLANDI cidden. Choi Si Won.. Tülayıııım canıııım.. Acayip sempatikti cidden. Neyse. Esas oğlanımızın dizideki ismi Sung Min Woo'ydu. Min Woo tüm dizilerdeki ünlü/oyuncu/kpop starlarının sahip olduğu şapşallığıa sahipti. Gerizekalı şey yea. Bu oppamız ünlü bi oyuncu olsa da, o statüye sadece karizması, yakışıklılığı ve o muhteşem gülümsemsiyle geldiğinin gayet de farkındaydı. Yani kısaca demek istiyorum ki, duygularını pek de yansıtamamak doğal olarak da yeterince iyi bi oyuncu olamamak gibi bi problemi vardı. Ancak her zaman televizyon dizileri veya sinema filmleri gibi yapımlarda yer aldığından kameralar onun bu sorununu gayet de başarılı bi şekilde gizliyodu. Ta ki bizim leydiler işin içine girene kadar..


Yoon Gae Hwa, yani esas kızımız.Min Woo kıza ajumma diyip durdu,  ha tamam belki biraz yaşlı olduğunda ona böyle seslenmekte haklıdır ama ben ablamızın karakterini, suratını, duruşunu her bişeyini çok çok sevdiğimden onu yaşlı göremiyor ve ona unni demeyi uygun buluyorum. Unnimiz korkunç bir evlilik geçirmiş, zengin kocasından boşanmış, kızı Min Ji ile mutlu bi hayat sürme peşindeydi. Bunun için de sürekli iş bulma peşinde tabi. Ay eski kocası da bi gudubet ki anlatamam. Meymenetsiz dört göz ya.. Neyse unnimize dönelim.
Dediğim gibi kendine iş arayıp duruyo. Para buldukça parça parça kira ödüyo falan derken bunların ev sahibi bunu evden atıyo artık yeter diye. Yalnız ev sahipleri hep böyle yaşlı yaşlı ajummalar mı olmak zorunda? Hepsinin de suratından meymenetsizlik muşmulalık akıyo zaten.. Konu gitti gene iyi mi ...
Nerde kalmıştım, heh bunlar kapıda kalınca bu istemeye istemeye bi süre için kızını eski kocasına gönderiyo, eski kocası da genç bi kızla beraber yaşıyo zaten zamanında bizimkini aldatmış da o yüzden ayrılmışlar. Neyse. Sonra bu iş aramaya devam ediyo. Bi şekilde bizim oğlanın evine temizlikçi giriyo, orda bigün çalıştıktan sonra apar topar evden ayrılıyo ve sonuç: bizim oğlanın gömlek yanıyo ldfnhbçjfönvb. Ay neyse bu kadar ayrıntıya gerek yok. Sonra kızımız müzikal hazırlığındaki bi eğlence şirketinde iş buluyo ama kızımızı işe almak için şirketin bi şartı var: Ünlü oyuncu Sung Min Woo'yu müzikallerine başrol olarak getirmesi gerekiyo. Evet şart da şart yani. Kızımız da önce bi zorlanıyo falan sonuçta çocuğu evi nasıl apar topar terketmişti falan. Ama tam da bizim kız çocukla konuşmaya geldiğinde bi ajussi çocuğun evine ufacık bi kız çocuğunu getirmiş, bu çocuk Sung Min Woo'nun diye tutturuyo. Neyse kız çocuğu alıyo, Min Woo'ya götürüyo ve bir takım olaylar zinciri sonucu bunların üçü aynı evde yaşamaya başlıyolar.(bu arada evet, ufaklık bizim oğlanın öz kızı, dna testi bile yapıldı ve bu test yaklaşık 3 bölüm sürecek sorunlara yol açtı)

E ünlü yıldızımızın bi anda ortaya çıkan kızına alışması pek de kolay
olmuyo tabi..

Bi de bizim ufak kızımız Ye Eun annesinin onu terk etmesi üzerine psikolojik travmalar geçiriyo ve konuşamıyo. E geçirir tabi çocuk daha taş çatlasa 4 yaşında, konuşmayı yeni yeni öğrenmişken bi anda kaybediyo yavrum ya.. O anası olacak karı da nasıl bırakmış en sevmili dönemlerindeki şu çocuğu? Abi bırakılmaz cidden ya.. Yalnız bi ara acayip korktum acaba bu biyolojik anne bi anda çıkar da kızını geri ister diye ay Allah'tan öyle bişey olmadı...

Bizim ufaklığın konuşma sorunun çözülmesi için unnimizin yakın arkadaşı çocuk uzmanı abla bayağı bi yardımcı oldu Allah razı olsun..

Tabi ufaklık da bi ara baya kendini aştı ve her yeri karalamaya başladı. Hatta bi keresinden babasının çok iyi çıktığı yatağın başındaki kocaman fotoğrafı bile karaladı...


 Ya ama kızılmıyo ki şuna. Tipe bak. Eşşek. Ay ufacık elini ağzına tıkıştırıyo, bi de suçlu olduğunu anlamış gözünü kaçırıyo falan, unnin kurban olsun sana, salak şey.

Bizim çocuk dediğim gibi ufaklığa uzun süre alışamıyo ve kızının onun için gün boyu uğraşıp yaptığı kağıttan hayvanları mahvediyo. E kızı da nazlı mı nazlı zilli mi zilli bi tip ve babasına iyi bi küsüyo. E oğlan da kendini affettirebilmek için onunla kağıt hayvan yapıyo- YAPMAYA ÇALIŞIYO.

Beceriksiz şapşal ya, her tarafı mahvediyo iki haycan için asgdsjhgf.
Kızı da saf saf bakıyo napıyo ki bu diye.
Devamında bizimkinin kızla gün boyu ilgilendiğini görüyoruz ki ne ilgilenme..

Hangisinin daha sevimli olduğuna karar vermek cidden imkansız.. 

Bizim şapşal oğlan  bebek bakıcılığı becerilerinin de sıfır olduğunu daha da bi belli edince...

Abi baba-kız beraber hüpletirim ben bunları Allah'ın aptallarııı

Yalnız şu sahne.. Kız nasıl da sarılmış babasına 4 koldan, yavrum yaa korkuyo tabi
babasının ona gene kötü davranmaya başlayacağından.. Allah'tan korktuğu başına
gelmedi de ikimiz de rahatladık.


Bi de kız çocuğa hizmetçisi olarak elma soyarken bizim aptal nasıl da bakıyodu kıza ya.. Ama utanır insan bu kadar tatlı olunur mu?

Aslında şeye daha çok utanır insan, hadi sen kendin tatlısın da genlerinin 
de bu kadar tatlı olması dünya nüfusunun geri kalanı için
haksızlık değil mi? Baba-kız hüüp..

Vee Kore dizilerinin alamet-i farika mıdır nedir işte osu, çocuğa takık bi unni vardı. Resmini az sonra göreceksiniz. Allah'ı var güzel kızdı, ama uyuzun tekiydi. Takmış Min Woo da Min Woo. NAAHHH SANA MİN WOO.

Min Woo'nun bi kızı olduğunu öğrendikten sonra şu tabloyu görüp o mort
olmuş surat ifadesini yaptı ya, ay içimin yağları eridi ohh olsun
sana ohhhhh.

Unniyi sevmemem için 3984723984739 tane neden var. Ama bi defasında o kadar boktan bişeye sebep oldu ki yazmassam çatlarım.
Önce bi tutturdu ben Min Woo'nun yakın arkadaşıyım onun kızıyla yakın olmalıyım, bugün onu gezdiriyim diye. Neyse benim unni de ben de tamam dedik buna. Ye Eun'umuzu aldı alışveriş merkezine götürdü ciciler aldı buraya kadar her şey iyi güzel. Ama sonra kendine kıyafet bakıcak diye çocuğu kaybetmesin mi?!?!? NABIYON KIZIM SEN BEYNİNİ NERDE UNUTTUN?!?!?!! E bizimkiler de çocuğun kaybolduğunu öğrendiler, apar topar alışveriş merkezine geldiler. Anonslar falan derken bizim Min Woo duruma bir el attı ki, el değil kol atmış resmen olamaz böyle bişey. Şimdi bu ünlü falan ya,alışveriş merkezine girer girmez bi kalabalık falan. Bizimki kalabalığa aldırış etmeden müthiş havalı bi şekilde gitti danışma masasına, baya bi bağırdı çağırdı bulun o çocuğu o konuşamaz kimseye derdini anlatamaz hemen bulun onu diye. Ama bir kükremiş bilgisayar başında ben ürktüm. Sonra danışmadaki görevli sanki üzerine vazifeymiş gibi tamam onu arıyoruz ama bu kız sizin neyiniz diye. Ve çocuk cidden hiç beklemediğim bişey yaptı ve bilgisayar başında kocaman bi hasssssss çekmeme  sebep oldu.

Gördüğünüz gibi oradaki çocuğun sapığı gazeteci,saplantılı kız,bizim unninin kendisi
ve iş yerindeki patronu da acayip şaşırdılar. ama cidden şu ifadelerin hiçbiri
benim bilgisayar başında şaşkınlıktan küfrederek girdiğim
şekli özetleyemez bile..

Ama bundan sonra Min Woo kızını bir buldu pir buldu, ikisini de tek defada yerim.

Bizim Ye Eun, çocuk olmanın verdiği saflıkla ünlü yıldız babasının bi mağazada gördüğü
karton maketin yanına gitmiş,onu korusun diye elini tutmuş,bi de saftirikçe bakıyo
babam niye bana bakmıyo diye. Tabi babasının gerçek halinin gelip herkesin 
içinde buraya gel kızım diyerek sarılması ona yetmiştir gibime geliyo.

Yalnız,daha dizinin 2. bölümü mü 3.bölümü mü ne, çocukla kız içki içmişler,bizim aptal
gidiyo ajumma diye peşine dolandığı kızı öpüyo, bu öpücük çabuk kapandı 
gitti gerçi ama gene de harikaydı yani.

Çocuğun saunadaki ifadeleri kalp ben, o ne şapşal bi surat yaa
Yalnız çocuk en sonunda müzikale çıktı vee..
Şu sarılışın üzerine bizim kızın patronu tam bir poker faceydi. 
Garibim ya, sevmiştim aslında bu ajussiyi,onu da karısı aldatıyodu,bizim kızla
dertleşmeleri falan derken ondan hoşlanmaya başlamıştı,keşke
dizinin sonunda onun mutluluğunu da görebilseydik.

Ve bizim çocuğun evlenmek istemesi, ama kadının kabul etmemesi ve Min Woo'nun bunun sebeplerini araştırması ve sonuç olarak eski kocayla konuşmaya gitmesi, evliliğin sonlanmasının sebeplerini sorması...

Ya bi adam nasıl bu kadar yüzsüz, bu kadar şerefsiz olabilir?! Hem kadını
aldatmış hem de üste çıkıyo. Bu kadarla kalsa gene iyi ama hayır,
durun daha devamı var..
Sen nasıl bi o.çoc***sun acaba?? Bi de kızı suçluyo ya, ay çarpıcam ağzının ortasına,
gerizekalı çemçük.. Ama benim civanım Min Woo'm durur mu..

Tabi bu eski koca yavşaklıkta,şerefsizlikte dünya markası olduğundan gene
saçma sapan üste çıkma çabalarına girdi, Ama Min Woo..
Yapıştır opppaaaaaam!! 

Yalnız bizim unnini kızı da fena cingöz bişeydi, zilli ya..

Ki şu sahne beni benden aldı. Nasıl da güzelce hallettiler evlilik meselesini

Unniyi çok sevdim dedim dedim de son bölümde çocuğu süründürmesi beni 
deli etti. Allah'tan bu yakın arkadaşı gene imdadına koştu da aklını başına getirdi.

E tabi o küfür edip durduğu şerefsiz de sarhoşken bi iki şey söyledi 
unnini kararını çabuk verebilmesi için.

Yalnız bu eski kocası olucak ajussiyi de bi türlü anlayamadım. Bence Gae Hwa'yı hala bal gibi de seviyodu. E madem seviyon niye aldatıyon?

VEEE FİNAL KİSSS..
BİLDİĞİN BİLGİSAYAR KARŞISINDAN ALKIŞLADIM.

Dizilerin final bölümlerinin benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuz. Sanırım bu diziye bu kadar bağlanmamın sebebi de finalinin izlediğim çoğu Kore dizisine göre acayip mutlu ve düzgün olmasıydı. Bİ KERE OLAYLARI SARMADILAR OLM NE DİYONUZ.

Bir başka eleştiri yazısında görüşmek üzere...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................