KPop-Ultimate Audition


Diziyi daha bugün bitirdim. Beğendim mi? Değişir. Ha şimdi izlerken heyecan dorukta, bayılıyorum falan ama o nasıl final ya, her izlediğim dizinin finaline sövmek zorunda mıyım ben??!?!


Dizi için Dream High-You Are Beautiful karışımı diyolarmış ki ben bunu diziyi izledikten sonra öğrendim. Aslında haklılar. Ben You Are Beautfiul'u çoook severim, hastasıyımdır, bu dizi o etkiyi bıraktı mı derseniz hayır derim. Onun kadar iyi değildi bence ama gideri vardı ya. Dream High'ı ise baya bi geride bıraktı benim gözümde. (BENİM GÖZÜMDE).

**SPOİLER İÇEREBİLİR, DOĞALDIR.**



 Kpop, Pop falan bu tarz müzikleri çok fazla dinlemem. O yüzden yanlış biliyo olabilirim ama bu bizim Woo Hyun gerçek hayatta JYJ'den Mickey Yoochun'un kardeşi miymiş neymiş öyle bi mesele vardı okuduğum yazıların birinde. Bence çocuk pek bi çirkindi, ama çok da sevimliydi şapşal şey. O her güldüğünde ben güldüm yani. Baya şapşal bi karakterdi zaten. Anladığınız gibi baya sevdim ben bu çocuğu ya, Allah'ın şapşalı kjflkdjfklsdjf.


 Bu da bizim erkek fatma Seung Yeon. Normalde şöyle bi kızı uzun saçlı falan olsa sevmem ama bu baya şirin bişeydi ya, çok sempatikti. Ama dediğim gibi tam bir erkek fatmaydı. Manyak şey ya, önce bi diyo başkan yeteneklerimi görsün istiyorum sonra başkanın amcası olduğu ortaya çıkıyo gerçekten çok sevimli bi tipti ama. Hele ilk bölümde çocuğun üzerine kustu ya mal dlkfjgdfşlkjgfkldjglkjfdg.


Ji Woo sevsem mi sevmesem mi karar veremediğim bi karakterdi. Aslında gayet sevilesi gibiydi, ama kızdan hoşlanması biraz şey oldu.. Yalnız büyükannesini çok sevdim.


Şu şıllık hakkındaysa cidden söyleyecek hiçbir şeyim yok. Gereksizin gereksizi bi karakterdi. Ya hayır cidden sıkıldım şu kariyeri için sevgilisini terkedip sonra geri dönen kaltaklardan. Princess Hours,My Girl vs. Bi de kendine süper star diyip durmuyo muydu ya nasıl sinir oldum. Hayır normal söylese hadi neyse, bi de o çemçük ağzını peltekleştire peltekleştire şüppaştağ demiyo muydu vur ağzına iki tane. Beyin özürlünün de ötesinde bi karakterdi. Pabucumun süper starı.


Bi de çocuk hastanede şarkı söylediğinde kendi üzerine alınıp mal mal triplere girdi ya, ayağımın altına alıcaktım gerizekalıyı.


Bunlar hastanedeyken bizim kızla çocukların çekildiği tüm fotoğraflara girmeyi denedi ama çocuk gene sevdiği kıza zoom yaptı ya, oh dedim canım benim..


Gene hastadeyken körebe oynadılar ve çocuk şu maskeli halleriyle gönlümü fethetti hele ki bi sonraki sahne..


Şüpeştağ gene atladı ve ebe oldu, çocuğu yakalamaya çalıştı ama çocuk bizim kızı kendine çekip perdenin arkasına saklandı. Bi de sarılırken kullandığı şu piç gülüşü yok mu, kurban olurum ben sana... Tabi işin garip yanı çocuk burda bizim kızı hala erkek sanıyodu, hatta bi ara kendini gay falan sandı benim çıkıcak kız bulmam lazım falan dedi, diyorum ya şapşal işte..


Şu ajummanın olayı anlamadım yalnız. İyi miydi, kötü müydü? Aşık mıydı, saçma sapan bi intikam peşinde miydi? Başkanı mı seviyodu şirketi mi? Saçma sapan karman çorman bi karakterdi kısacası.


Şu aptalın da bi resmini koymak istedim işte, çok tatlı bi karakterdi bence.


Ehe ehe, sevimli şeyler sizi.


Yalnız kız burda onu hizmetçisi gibi kullanan çocuğa öyle güzel ders verdi ki anlatamam, Sen
misin çocuğu(o zamanlar hala erkek sanıyo) hizmetçin gibi kullanıp senaryolarını bile
canlandırmasını isteyen. Al sana. Böyle de patlatırlar işte adamın ödünü.


Şu yanlışlıkla yapılan öpücükte verdiğim tepkileri kameraya alsaydınız orataya yeni bi
Paranormal Activity filmi çıkardı.




Abi çocuk cidden şapşalın önde gideni ya, yarasını bandajlamak için yardıma gelmiş çocuğa
nasıl da bakıyo,mal, ağza bak ağza kljgdfkjgnjkns.



Ama sevdiği çocuğun erkek değil kız olduğunu,yani eşcinsel falan olmadığını
aladıktan sonra sevgilisine yaptıkları beni çok eğlendirdi.
Hele sıkış tıkış minibüste kıza kimse elleşmesin diye onu kolunun altına
(daha doğrusu kucağına) aldı ya, şapşal şey yaaaa


Bu sahneye diyecek bişeyim yok...


Yalnız şirketin başkanı, aynı zamanda bizim erkek fatmanın amcası olan bu ajussiye bayıldım
Böyle muhteşem bi karakter olamaz. Kararlarını verirken kimseyi takmayışı,etrafındakileri
her türlü koruyuşu ve özellikle şu son fotoğrafta yiğeni için dizlerinin üstüne çöküşüyle
beni mest etti mest.......


Ya ama bişey sorucam, şu idollerin falan geçip ayna karşısında aptal
aptal haraketlerle dans etmeleri falan bi tek bana mı komik geliyo? Ya tamam 
kpop cahili olabilirim ama şu sahnenin bi tek bana saçma gelmesi olanaksız dimi? Abi
Heartstrings,Dream High'da falan da vardı bunlar, bu sahnelerde paso gülerdim. 


Yalnız bi ara şu mal bu tarz saçma sapan intikam lafları etmeye başladı ya, ay ne güldüm
Affetmezsen affetme pabucumun şüpeştağı, nabalım yani?


Gene finalinden kaybeden bir dizi daha...

Ya tamam anladık, dizi 16 bölüm planlanmış ama büteydi reytingdi derken binbir türlü sıkıntı yüzüden 14 bölümde aceleyle bitirilmiş ama bu nasıl son ya? Abi hiçbi b*k anlamadım. Hayır nolurdu adam akıllı bi bitiş yazsalardı, karakterle nolmuş görseydik, ulan o da senaryo bu da senaryo bi bölümcük yazamıyo musun? Ay düşündükçe sinirlerim hopluyo. Hayır yani anlamadığım o kadar çok şey var ki. bi defa m2 noldu? Çaylaklar falan? Sonra bu bizim erkek fatmanın kız olduğunu öğrenen oppacı liseli fanlar nasıl tepki verdi? Sunny ent falan noldu? Kızın klasik müziğe takık otoriter ailesi 3 ay sonunda ne yaptı?? Hiç birini anlamadım.

Kısacası izlerken çok eğlendiğim, finalden de bi halt anlamadığım bi diziydi işte.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................