Bitirdiğim-Takip ettiğim tüm İngiliz ve Amerikan dizileri

Daha önceden de söylediğim gibi, bir çok yabancı diziyi aşırı severek takip ediyorum. Aslında tüm yabancı dizilerimi yazacaktım ama Kore dizileri Amerikan dizilerine takık tiplerin pek de ilgisini çekmiyor bu nedenle onları bir sonraki yazıma gönderiyorum. Sıralamaya pek de önem vermedim, yalnızca sayısını bilmek için koydum oraya.

1-DOCTOR WHO
Sıralama her ne kadar önemsiz olsa da en başa Doctor Who'yu yazmasam çatlardım. Bir dizi ancak bu kadar sevilesi olabilir.
2-Torchwood
3-The Sarah Jane Adventures
4-Pretty Little Liars (açılış müziği The Pierces-Secret kalp ben)
5-Once Upon a Time (İlk sezonunu gözümü kırpmadan izlemiştim.)
6-Sherlock (KELİMELER YETERLİ DEĞİL)
7-Dexter
8-Veronica Mars (hem gençlik hem dedektiflik, daha ne diyeyim)
9-Glee
10-Jane By Design
11-Family Guy
12-The Simpsons
13-Futurama
14-Fringe (PETER)
15-Shameless
16-How I Met Your Mother
17-The Big Bang Theory
18-Grey's Anatomy
19-Single Father
20-Secret Diary of a Call Girl
21-New Girl
22-2 Broke Girls
23-Emma
24-Cold Case
25-The New Normal
26-One Tree Hill
27-Avatar: The Last Airbender
28-Avatar:Legend of Korra
29-Good Luck Charlie
30-Glee Project
31-House of Anubis
32-I Hate My Teenage Daughter
33-Samantha Who?
34-Terra Nova
35-A Young Doctor's Notebook (HARRY NABIYON HARRY)
36-Criminal Minds (sadece ilk sezon)
37-Anger Management
38-My Babysitter is a Vampire
39-Childrens' Hospital
40-Dating Rules From My Futurself
41-Skins (ilk 2 jenerasyon)
42-The Carrie Diaries (ilk bölümden bayıldım)
43-The Lying Game
44-The Vampire Diaries (ilk sezonu izledim,sarmadı)
45-True Blood (ilk 2 sezon,bu da sarmadı)
46-Don't Trust The Bitch in Apartment 23 (daha ilk sezondayım,sürekli gülüyorum)

İşte şimdilik bu kadar. Elimden geldiğince tüm hepsini teker teker inceleyeceğim. Bir dahaki yazımda da izlediğim ve izlemeyi planladığım Kore dizilerii yazacağım, görüşmek üzere (KLİŞE.).


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................