I'm Clara Oswald, I'm the Impossible Girl. I was Born to Save The Doctor.

Evet arkadaşlar, 7.sezon 2. kısmın başlayacağını ne kadar heyecanla duyurduğumu hatırlıyorum da içim sıkılıyor. Ulan ne ara 2 ay geçti de Doctor Who sezon finali verdi. Deliricem ya. Hem de öyle bir sezon finaliydi ki...


Öncelikle finalin yayınlanması az biraz olaylıydı.

BBC 7.sezonun DVD'sini sipariş eden fanlarına siparişlerini erken gönderdi çünkü. DVD 7.sezondaki tüm bölümleri kapsıyor- sezon finalini de yani- E doğal olarak da DVD'nin sezon finali yayınlandıktan sonra, yani en erken 18 mayısta falan gönderilmesi gerekiyor. Ama gelin görün ki BBC görmüş görülebilecek en büyük faili yaptı ve 1 hafta erkenden gönderdi. Yani sipariş veren 210 Amerikan whovian sezon finalini dünyanın geri kalanından 1 hafta erken izleyebildi. E bunun da getirisi olarak tumblr twitter facebook her yer spoiler doldu. Tabi bendeniz de önce yuh ama oha yok artık küfürlerdi sinirlerdi bu kadar büyük bomba spoilerlar nedeniyle BBC'ye küfrettim, sonra gittim bulabildiğim tüm spoilerları okudum. Ne yani bi de tutup bunca spoilera yan gözle bile bakmadan mal gibi finali mi beklicektim? Çatlardım amk çatlardım.

Şimdi  bu gif buraya ne alaka bilmiyorum ama nys .s.s

E spoiler da spoilerdı hani. Ne olduğunu yazmayacağım nasılsa bölüm yayınlandı ama gene de bölümün hikayesini, kurgusunu çatır çatır öğrenmiş olsam da heyecandan kalbim duracak bir şekilde bekledim bölümün yayınlanmasını. Dün saat 9'da yayını başladı bölümün. Ve son saniyeye kadar kalbim gümgümdü. Yayın başlayınca durulmadı elbette. Çünkü ilk dakikada Clara klasik serinin başından beri görülmüş tüm Doctor'ların peşinden koşmakla meşguldü. Yok yok yanlış okumadınız. Gayet 1'den 11'e az buz tüm Doctor'ları gördük. Şimdi böyle bir durumda Zeynep'in nasıl sakin kalmasını beklersiniz? Zaten ilk Doctor'u görünce iyi bir çığlık attım. Sonra geri kalanlarda da aynı şeyi tekrarladım- Allah'tan evde tektim yoksa bu durumu anneme açıklamak pek kolay olmayacaktı.  Neyse bölümle ilgili başka bir şey yazmayacağım çünkü bölümle ilgili yazarken yazacak şey kalmayacak sonra. (paradokslar paradokslar)

Bakın belki abartıyorum ama cidden depresyonluk bu durum bu. Doctor Who ara vere vere bi hal oldu bu başka bişey, o aranın 6 ay olması zaten başka bişey, ama aradan önceki bölümün sonu.. ALLAH'IM O ZATEN BAMBAMBAMBAŞKA BİŞEY!!


INTRODUCING JOHN HURT AS THE DOCTOR?!?!?! DELİ Mİ ETMEYE ÇALIŞIYOSUNUZ BENİ?!!

Hayır John Hurt'un 50.yıl özel bölümünde oynayacağını zaten biliyorduk, Doctor olarak geleceğini de tahmin ediyoduk ama The Name Of The Doctor bölümünün sonuna konuk oyuncu olarak geleceği hiiiç aklıma gelmemişti. LAN NE İŞİ VAR BU ADAMIN ŞİMDİDEN BURADA??

Hurt hakkında bazıları Doctor'un 8.Doctor'la 9 arasındaki bi karakter olduğunu düşünüyor.

Bakın karakter diyorum, Doctor değil. Adı Doctor değil çünkü. Hatta bölümde de söylüyordu;

"Hurt; What I did, I did without choice.In the name of peace and sanity.
"Ne yaptıysam başka seçimim olmadan yaptım. Barış ve huzur adına- 

"Doctor :But not in the name of the Doctor.
"Ama Doctor adına değil- 


Yani John Hurt Doctor değil, Doctor'un bu ismi kullanmadığı zamandan biri. Bazıları Hurt'un 8. ve 9. arasında bir karakter olduğunu söylese de bazıları Doctor'un yolculuğa başlamadan önce, yani Doctor adını almadan önce bir karakter olduğunu düşünüyor. Dün canlı izlerken ben de böyle anladım açıkçası.

Bakın bu konuda, John Hurt arkasını dönüp yukarıdaki replikleri söylemeden önce Doctor'un dedikleri;

Clara;Who is that?
O kim

 Doctor: Nevermind. Let's go back.
 Boşver, hadi geri dönelim.

Clara: But who is he?
Ama o kim

Doctor: He's me. There's only me here. That's the point. Now lets get back.
O benim. Burada sadece ben varım zaten olay da bu hatırladın mı? Şimdi geri dönelim, hadi

Clara: But I never saw that one. I saw all of you. Eleven faces, all of them were you. You are the eleventh Doctor. 
Ama onu hiç görmedim. 11 yüz, hepsi sendin ve hepsini gördüm. Sen 11. Doctor'sun.

Doctor: I said he was me. I never said that he was the Doctor. 
Onun ben olduğunu söyledim, Doctor olduğunu değil.

Clara: But..
Ama..

Doctor: Look, my name, my real name, that is not the point. The name I choose is the Doctor. The name you choose is like, it's like a promise you make. He's the one who broke the promise. 
Bak, adım, olay benim adım değil. Doctor benim seçtiğim isim. Seçtiğin isim ayın verdiğin bir söz gibidir. O bu sözü bozan kişi


Kısacası o kişi Doctor değil, Doctor'un bu isim altında yatan kişiliği. Bakın aslında bu da tam olarak doğru olmadı ama yapılabilecek en düzgün açıklama bu. Biliyorum biliyorum çok karışık ama en sade hali de bu. Doctor Who'dan bahsediyoruz burada...


Her neyse, daha yazacak tonla şeyim var ama dedim ya daha bölümün kendi yazısını yazacağım. Bu sadece sezon finalinin verdiği açıklanamayacak kadar ilginç duyguları aktarmak içi- ne diyorum ben ya.. Bölümden sonra kafam ciden allak bullak olduysa demek ki...


Gerçi olmasaydı şaşardım. Introducing John Hurt as the Doctor dedikten sonra To Be Continued yazmak nedir ya? Bölümü burada bitirmek ne?!


Sensin To Be Continued!! Bi de yüzsüz yüzsüz altına November 23rd yazmışlar. Ya 6 ay lan 6!!

Ya ama cidden küfür gibi yani başka bir şey değil.. 6 ay bekleyeceğiz ya..


Evet arkadaşlar... Bu yazıdan bu kadar... Daha fazla yazarsam Rose'dan beter olucam, nasıl depresyona girmeyeyim ama :(


23.10.2013 ;TÜM WHOVİANLAR TEK YÜREK OLDUK SENİ BEKLİYORUZ



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................