Son Zamanlarda - 2



Bir hafta daha arkadaşlar, bir hafta daha dayanacağım ve sonra sınav haftam bitecek, ben de dizilerime tam gaz devam edeceğim. Peki bu ara ne yapıyorum? 

3 günde bir Son Zamanlarda yazısı yazıyorum şlksjdfşlsşld Çok sevdim ya ben buraları lsdkfj

Şaka bi yana, yavaş yavaş kpop u keşfediyorum arkadaşlar. Keşfederken bi yandan da farkediyorum ki bu idol grupların olaylar cidden dizilerde anlatıldığı gibiymiş. Şirketlerle çıkan anlaşmazlıklar, grup üyelerinin dengesizlikleri, kendini beğenmiş idoller, makyajdan suratı görünmeyen şarkıcılar ve daha nicesi.

Durun durun bu atraksiyonlu kısıma girmeden önce OPPALI KISMA GİRELİM *.* Ya aslen ben hiç oppacı bi insan değildim kpop un etkileri mi bunlar...

Şaka bi yana şu sıralar yeni keşfettiğim, ve soluksuz ard arda seyrettiğim bir video var ki, hastası olmamak işten değil! Demeyin 2011 videosu bu diye, dedim ya yeni keşfettim :8


En başta Hyun Bin, sen ne kadar muhteşem bişeysin ya? Her eve bi tane verseler ya senden? Oppalık değil  biaslık adamsın sen, her gören kadın seni paketleyip eve götürmeyi kafasından geçiriyordur kesin, aman yapmasınlar öyle bişey benim hayalim o!

Ve JYJ. Ya size diyecek bir şey bulamıyorum ben... 3 erkek yan yana geldiğinde bu kadar mı harika gözükür?? O takım elbiseler, o kolları çevire çevire dans etmeler, o vitrinlere bakmalar, o şapka fırlatmalar, o hediye paketleriyle poz vermeler... Hele Jaejoong'un yakalarını silkelemesi.... Yoochun'un o şapkayı tutarak ilk inişi, Junsu'nun yarım ağızla şarkı söyleyişi..

Big Bang'in uçan halıyla bulutların arasında süzülmesi, 2PM'in güvertede dans etmelesi.... Kendilerini adam gibi dinlemesem bile şuradan dahi hastaları olabilirim.... 

Song Seung Heon'sa.. Bu adamın şarkı söylediğini bilmiyodum kjsldkjkj Ama nasıl da yakışmış şarkı söylemek.. (o yanındaki abla kim bilmiyorum yalnız, açıkçası çok umrumda olduğunu da söyleyemeyeceğim :))

ve JANG GEUN SUK.

ve KİM HYUN JOONG.

ve İKİSİ BİR ARADA.

**fangirl feelings**

Yahu insan utanır bu kadar muhteşem olunur mu?! İkisi aynı karede... 

Sabah serviste kendimden geçmiş bi şekilde videoyu izlerken bi arkadaş arka koltuktan izlediğim videoyu görmüş, önce ben ayların gezegenlerin üzerinde hoplayıp zıplayan adamları cıddıye alamam yalnız dedi, dışarıdan bakınca haklı tabi, nereden bilsin o adamların birinin Asya'nın, diğerinin gönüllerin prensi olduğunu? :)) (gerçi sonradan fark etti ve oturup benimle izledi o ayrı alksjdfk)

neyse arkadaşlar videoyu daha fazla anlatmayayım bu yazının sonunu iyi görmüyorum :D

Dedim ya yavaş yavaş kpop u keşfediyorum diye. Aslında yeni bir keşif değil bu. Kendisiyle tanışıklığımız Boys Over Flowers'tan beri var- prensler SS501 sağolsun. Ha bir de KARA, T-Max, SHINee, A'ST1- Her neyse siz ne demek istediğimi anladınız. Sonra You Are Beautiful ve Heartstrings'le beraber CN Blue, ve F.T.Island girdi hayatıma. 

Tabi demiyorum ki bir Triple S, Shallow, gibi fanım. Ben severim sadece, kpop sever. (ehe, bu kpop sever arkadaşınız SS501'den Hyung Joon şu yandaki fotoğrafı paylaşıp "SS501 bir araya gelmeden yaklaşık elli gün önceki fotoğraf, çok yakında!" tarzında bi tweet atınca kalkıp camı açarak sevinç nidaları atmış, evde dans ederek dolanmış ve sonraki gün bu mutluluğunu çevresindeki herkese yaymış bir kişiliktir. Kpopsever halim bu fan olsam neler olacaktı bir düşünün)

Neyse ne diyordum? Hah tüm bu saydığım grupları az buz dinlememe rağmen hiç tutup araştırayım da yenilerini keşfedeyim tarzı bir şey yapmayı aklımdan bile geçirmemiştim. Ama nereden estiyse yaklaşık 1 ay önce kendimi SNSD dinler bi halde buldum, oradan bir SuJu, Juniel, Ailee (ki en çok da Ailee'nin hastasıyımdır) ve bir baktım kpop a bayağı bir kaptırmışım... 

Son zamanlardaysa manyak gibi arka arkaya dinlediğim 3 şarkı var, 2'si T-ara'nın ki T-ara'yı muhteşem şarkılarına rağmen pek de sevmem. Yok ya pek değil hiiç sevmem.

Jiyeon ve Eunjung'a olan uyuzum ikisinin de Dream High'in farklı sezonlarında kötü ama her istediğine sahip olan kızları canlandırmalarından geliyo olabilir- yok lan. Gayet de uyuzum işte onlara ama tek sebebi canlandırdıkları karakterler değil. Rollerine göre duygularımı ayarlasaydım heralde God Of Study'deki rolüyle Jiyeon en favori aktrisim falan olurdu. 

Jiyeon'a makyaj olmuyor arkadaş, o her defasında bir kalem eyeliner bitirerek boyadığı gözlerinin kenarları suratına o kadar sinsi, uyuz bir ifade veriyor ki insanın sevesi gelmiyor. 


Bkz soldaki makyajsız hali. Ne kadar şirin gözüküyor değil mi? Siz bir de dizide görecektiniz, uzun zamandır izlediğim en içten, en semptaik karakteri canlandırıyodu (tamam tama azıcık abartmış olabilirim)




Ama ne zaman ki o eyelineri çekti gene o eski uyuz Jiyeon'a dönüştü. Burada aklıma Dream High 2'deki çocuğun "o gözlerindeki siyah şeyleri çıkarmalısın bu şeyler her zaman gözünün çevresindeyken çok ağır olmuyor mu?" diyişi geliyor klasjdlkajslkjd


Grubun geri kalan üyeleriyse, Eunjung'dan başlayarak hiç o fanların söylediği gibi melek falan değiller. Tam dizilerdeki başarılı dışarıya tatlı içerden bencil bi tarafı kalkık kız grubu bence T-ara. Bence işte, bana öyle geliyor, tiplerinde var sanki :D Böyle düşünmemin en büyük sebebi de karıştıkları skandallar olabilir (hayır hayır Jiyeon'un webcam skandallarından bahsetmiyorum o konuye giremicem bile) . 

Skandallar? Şu ve şu linklerden bu konuda ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Bana bilip bilmeden konuşma diyecek T-ara fanları da çıkabilir aranızdan, kusura bakmayın kıslar benim kendi düşüncem bu, uyuz görünüyolar işte bana, aha bu skandallarda da her şey gün gibi ortada zavallı Hwayoung'a yapmadıkları kalmamış. Halbuki ne kadar güzel ve tatlı bir kız. Ayrıca School 2013'teki erkek fatmamızın (ki o da bir kpop grubu üyesiydi sanırım) ikizi Hwayoung. Kısacası ben Hwayoung'un tarafındayım, inş solo veya yepyeni bir grupla bomba gibi bir çıkış yapar da şenleniriz (gerçi kendisi T-ara da rapper görevindeydi solo çıkış yaparsa dinlemem ki ben -,-)

Neyse dedim ya T-ara'ya uyuzum ama şarkıları.. Lan şarkıları cidden muhteşem.. 

En çok hoşuma giden şarkılarıysa Davichi ile beraber olan şarkılarından We Were In Love;


Her ne kadar klip bana çok yapmacık gelse de- evet yapmacık, özellikle o Jiyeon'un dudaklarını kıpırdatmadan bağırarak şarkı söylemesi nedir? Tamam kayıtla ekleniyo da bari belli etme. Ağzını çok açtın diye kimse azarlamicak kızım bi kasma ya. 

İşte klip yapmacık gelse şarkı o kadar sarıyo ki insan günde 50 defa dinleyip bi haftada bokunu çıkarmadan bırakamıyo şarkıyı- ben henüz bokunu çıkarma aşamasındayım nys .s.s

(bu arada buraya tıklayarak Hoonsena'nın coverını da dinlemelisiniz, o kadar muhteşem söylemiş ki!! Bu coverla Kpop Fest e katılıp ilk 15'e girmesine şaşmamak gerek, hele o rap kısmının altından ne kadar muhteşem kalkmış!!)

Aklıma takılıp sınavlarda sorulara odaklanmama izin vermeyen ikinci şarkıysa (tabi canım, bunlar aklıma takılmasa çatır çatır çözerim çünkü ben soruları- tııırt) T-ara'nın gene Davichi ile olan şarkılarından Wonder Wonder;


Aslında ilk dinlediğimde nasıl desem çok da umrumda olmamıştı ama parça listeme yanlışlıkla ekleyip iki üç defa daha dinleyince (o nasıl yanlışlık demeyin oluyomuş valla) çok sevdim şarkıyı, tam neşeli anlarıma gidecek bir şarkı-ya da değil bilmiyorum benim ruh halimle dinlediğim şarkılar hiç bi zaman uyuşmaz ki neyse. 

Bir de 3. şarkı var ki.. Kendisi To the Beautiful You OST albümlerinden Onew'in seslendirdiği In Your Eyes şarkısı ;


Böyle işte, tüm bu müzik dinleme faslının dışında pek de bir halt yapmıyorum açıkçası. Güya sınavlarıma çalışayım diye dizilerden elimi eteğimi çektim ama sınav haftalarının başından beri elime bi kitap almadım. Neyse canım, ortalamadan geçiyorum ^^ (bir liselinin kendini teselli etme çabaları)

Tamam tamam son zamanlarda yazısı oldu bize müzik önerisi. Susuyorum artık. (Bu arada Labirent Savaşı'nı da okuyabildim çok şükür. Bu defa da aynı arkadaşın Son Olimposlu'yu getirmesini bekliyorum)




Yorumlar

  1. sanırım sen daha çok yumuşak başlı şarkılar dinliyosun -gerçi seni tanımıyorum - ama ben de sana bap yi öneriyorum bilmiyorum kliplerini izledin mi şarkılarını dinledin mi ama onlar da gerçekten mükemmel bi grup özellikle zeloya daehuna himchana youngguka bayılıyorum hepsi çok iyi ama ne bilim bunlar daha hoş geliyo neyse dinlersen seversin umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında öyle özellikle dinlediğim bir tarz yok, ne bileyim bir gün eser yumuşak, sonraki gün dans müziği dinlerim, arada B.A.P. a da bakıyorum tabiki, ve seviyorum da, tavsiyen için çok teşekkürler! ^^

      Sil
  2. yazdıkların benim bloğumda fikir veriyor bende senin gibi kore dizileri amerika japon animeleri k-pop filan üzerine yazıyorum ama yazdıkların cidden çok komik gülmekten kendimi alamıyorum bloğun çok hoş tebrikler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................