The Man Who Can't Get Married / yani cekilecek dert degilsin be ahjussi...


Cho Jae Hee 40'ına varmış, tek başına kendi dünyasında yaşayan, dış dünyaya, özellikle de kadınlara kendini kapamış bi ajussimizdir. Kendisinin kadınlara ilgi duymaması dışında kadınlar da bu inatçı huysuz geçimsiz adama pek de ilgiyle yaklaşamıyolar doğrusu. Doktor Jan Moon Jung da aynı Jae Hee gibi 40'ına merdiven dayamış ancak henüz elenmemiş bir ajumma. Her ne kadar kendisi bu durumu pek umursamasa da babası kızının en kısa zamanda evlenmesini istemektedir.


Bir de geçici bi süre için Jae Hee'nin yan dairesine taşınan Jung Yoo Jin ve Jae Hee'nin ofisinde çalışan Park Hyun Kyu var.



Bakın Kim So Eun'u çok severim ama bu dizide bölümler ilerledikçe uyuz oldum kıza. En başlarda adeta bir Pollyanna, bir Heidi, bir şeker kız Candy'di. Ama ilerledikçe ajussi aşığı şımarık, bencil bir kıza dönüştü. 

Ama cidden ilk bölümlerde çok tatlıydı şimdi hakkını yemiyim;

"Beni kovmadan önce kapı aralığından şöyle bir bakabildim." şapşal ya :')

Bence de :D








Bu arada ajummamız çok tatlı ve güzeldi bence. İstese bizim huysuzdan daha iyisini de bulabilirmiş, helal olsun valla 

Bi dakika ya hayır ajummanın bi sorunu vardı; bayağı bi pasaklıydı, baksanıza kadın üşengeçlikten ölürken  ajussimiz nasıl özenle evini toparlıyo temizliyo

Bir de kızın babasına çok güldüm. Tutturmuş kızımı evlendiricem de evlendiricem diye, ulan manyak mısın gelmişsin kaç yaşına hala kızı everme peşindesin kızını da al yanına, o sana baksın, mutlu mesut hayatını yaşa işte


Dedik ya damat peşinde diye, burada da almış bizim saftirik ajussiyi sıkıştırmış köşeye dişini tedavi etcem diye sorguluyo, garibim yahuysuzdu muysuzdu ama kız yüzünden o kadar işkence gördü kayın babasından, gerçi seviyodu ya, güya geçimsiz soğuk gözüküyo ama sırf kadını tekrar görebilmek için az hasta numarası yapmadı


Tamam komikti momikti ama dizideki favori karakterim ne evlenemeyen adam Jae Hee'ydi, ne de bunak kayınpederdi, işte favorim şu yukarıda gördüğünüz küçük şeydi  Kendisinin ismi Sanggu, Jung Yoo Jin'in köpeği. Sıfatını yediğim ya, ne şirin bir köpektir o, kulaklara bak.


Yalnız ajussimiz bu köpekle de az uğraşmadı, başlarda bu pistir kötüdür diye uzak dursa da git gide ısındı falan, ikisi de çok tatlıydı ya aslında :D


Yoo Ah In'ı bu dizi için harcamışlar bence :( Sungkyunkwan Scandal'da ne tatlı, ne yakışıklı, ne hoş bişeydi. Gerçi bu diziSKK'dan bi sene önce ama olsun, benim sıralamam ters napalım. Neyse ne diyodum hah, o alımlı yakışıklı çocuk gitmiş burada bi kunta kinta gelmiş. O gözlükler falan çelimsiz bi liseliydi resmen. Kim So Eun'u Kim Bum'dan başkasına zaten yakıştırmam (Bakın Kım So Eun'u ne kadar sevdiğimi anlayın, biricik biasımın yanına bile yakıştırabiliyorum onu) bi de tutmuş burda bi ergenle sevgili. Gerçi sevgili değiller. Hem aptal gibi 40 yaşındaki adama saracağına bu çocukla bile olmasına razıydım ben :(

Ne kadar ironik bi paragraf olmuş ya yukarısı. Resmen kendimle çelişmişim aman neyse siz konuyu anladınız :D



Aslına bakarsanız diziyi o kadar da beğenmedim. Ne bileyim herkes o kadar gülmüş eğlenmiş dedim acaba bende mi bi sorun var ama cıks yani ilk bi kaç bölüm ve Sanggu dışında çok da eğlenmedim. Ha tamam ara ara güldüğüm yerler oldu ama bölümlerin genelinde sıkıldım ve bayağı sararak izledim. Belki de beklentim yüksekti diziden bilemedim şimdi.

Neyse artık izleyecek olanlar varsa onların da aklına girmeyeyim kendileri izleyip görsünler. Şimdilil sağlıcakla kalın sevgili okurlar (var mı ki acaba öyle bir kitle? :D)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................