The Heirs / Mirasyediler - Kim Eun Sook 2013

Eveeeeet o kadar yazılmayı bekleyen dizi var ben tuttum daha yayınlanmamış dizi hakkında atıp tutuyorum Allah'ım nedir bendeki bu asilik.... Tamam tamam durun gitmeyin hiçbi yere toparlıyorum hemen :P


Tuttum da nereden çıkardım daha kadrosu bile tamamen açıklanmamış tazeliğe dahi yaklaşamamış bi diziyi yazıyorum? Ne bileyim ya. Galiba sebebi gördüğüm fan yapımı afişler. Ha- bir de Lee Min Ho ve Park Shin Hye. Hayır Park Shin Hye değil Park Shin Hye'ın gözü doymazlığı. Ulan koca Kore'de ne kadar oppa varsa hepsini götürdü kız ya..

Bakın abartmıyorum, ciddiyim. Jang Geun Suk, Jung Yong Hwa, Lee Hong Ki, Jung Il Woo, ucundan Se7en , Yoon Si Yoon, gene ucundan Kim Ji Hoon ve daha nicesi derken bu defa da Lee Min Ho'cuğumuzla beraber.. Canım beraber derken yanlış anlamayın işte iş arkadaşı-YANİ İNŞALLAH. Nys.

Bi aralar seviyodum ben bu kızı, ne olduysa soğuk nevale rolleri artmaya başlayınca oldu. You Are Beautiful'daki Go Mi Nam karakteri müthiş bir şeydi, tatlının da tatlısı hastası olunacak kadar saf ve tatlı bir kızdı Mi Nam- ya da Mi Nye. Sonra Shin Hye Heartstrings'i çekti; Lee Gyu Won karakterini canlandırıyordu. Bu kadar soğuk olunmaz arkadaş... Karakteri mi böyle yazmışlar, Shin Hye'da mı bi sorun var bilemicm artık diye düşünüyodum-sonra Flower Boy Next Door'da Go Dok Mi olarak karşımıza çıkınca dedim kızda bi şey var heralde. Rol gereği falan anlamam arkadaş bu ne kız sürekli sefilleri oynuyo- veya hayır daha kötüsü oynamıyo. Tamam oppacı değiliz dedik de benim de fangörllüğüm tutabiliyo, Min Ho oppamın yanına başka kız mı yok ya, daha iyi bi aktris bulamazlardı sanki hıh (iyi ki de oppacı değilmişim haa)

Dediğim gibi internette rastladığım fan yapımı afişler çok hoşuma gitti.Favorim şu;


Tamam tamam biliyorum çoğu afişten daha az profesyönel ve gerçek dışı gözüküyo ama hepsinden de daha sempatik geldi gözüme ^^ Neden?

The Heirs'in konusunun Gossip Girl ve Boys Over Flowers karışımı olacağı söyleniyor. Heirs de benim başlıkta yazdığım gibi mirasyediler falan demek değil zaten, asıl anlamı mirasçı-varis demek ama BOF mantığıyla yola çıkarsak mirasyediler daha doğru bence :D E gençlik dizi olacağı da malum, oyuncular desen bi defa Min Ho var, e tamam Shin Hye'ı sevmiyo olabilirim ama o da az ünlü değil hani, yani bi defa başroller şakır şakır. Böyle bi gençlik dizisine böyle neşeli bi afiş en tatlısı olur diye düşünüyorum o yüzden favorim bu pembeli sarılı cıvıl cıvıl afiştir işte.

Dedik ya GG-BOF karışımı bi gençlik dizisi diye, ilk duyduğumda dizi mirasyediler arasına düşmüş orta halli bir kızcağızımız hakkında olur diye düşünmüştüm. Jandi misali girdiği lisede önce zorlanır itilir kakılır dedikodu malzemesi olur sonra aşkı bulur ve olaylar olaylar. Ki zenginlerin arasına düşen orta halli kız çok tanıdık bi karakter aslında, neredeyse her Kore dizisinde böyle bi tane var. Bunlar genelde böyle sözde gururlu ağlak ağlak dolaşan insanı deli etmek için kezban gibi giyinen ama farklı hareketleriyle en az 2 zengin chabeolu (fakir chabeol nasıl olur bilmiyorum da nys) peşine takan sümüklü kızlardır, böyle zamanla gözünüzde daha da güzelleşirler falan. (Mesela Jandi'ye gözün alıştığından mıdır nedir son bölümlerde her ne kadar uyuz olsam da güzel görünüyodu :)) Ki Shin Hye'a tam oturmaz mıydı bu karakter?






Ha tamam Allah'ı var Shin Hye güzel kız, yani Jandi gibi gitgide güzelleşmesine gerek yok o dalgalı saçları serbest bıraksın doğallığından ödün vermeden Lee Gyu Won gibi çıtı pıtı elbiseler giyinsin yeter. Tamam tamam Gyu Won'un tersine biraz da pantolon giyse olur o da yakışır çünkü diyorum ya gayet güzel kız. Ama önceden oynadığı karakterlere bakınca az önce çizdiğim kız tam Shin Hye'lık değil mi?





Gerçi bu çizdiklerimi The Heirs için geçerli sayabilir miyiz bilmiyorum. Dizinin yazarı Kim Eun Sook sonuçta. Çok sade bir şekilde tüm öğrencilerin zengin olduğu bir senaryoyla girip ayni AGD'de yaptığı gibi bize muhteşem bi dizi çıkarabilir. Kim Eun Sook diğer Kore'li senaristler gibi değil çünkü. Ne zaman ne yapacağı, onun altından ne çıkaracağı hiiç belli olmaz.

Hadi artık biraz namja görelim *.*






Eheheheheehheheheh LMH gene öğrenci olucak heeheheheheheheeehehehehehhehe. Tamam BOF'ta da öyle öğrenci gibi giyindiği yoktu kabul ama gene de okulda geçiyodu sınıfta oturuyodu öğrenci olduğu her hareketinden belliydi. O zamandan beri öğrenci olarak göremedik oppamızı, gerçi şimdi öğrenci ol dediysek gidip Mackerel Run'daki Cha Gong Chan haline de dönmesin o kadar değil dflkgjdflk





Bir de henüz kesinleşmemiş bir kadro var ki.... (gerçi PSH ve LMH'nin başrol olduğu ne kadar kesin onu da bilmiyom da neyse)

Öncelikle ikinci erkek rolü için ilk düşünülen isin Yong Hwa'ydı.


Tabi biz fangörller topluluğu olarak önce bi dedik oha LMH ve JYH aynı dizide mi olcak hem de PSH için mi kapışcak oha yuh süper olcak falan sonra işkillenmeye başladık bu Yong Hwa cığımız Shin Hye yoksa imzalamıyo mu kontratı diye.

Ama zaten iki günlük hevesimiz kursağımızda kaldı ve Yong Hwa müziğe yoğunlaşacağını söyleyerek rolü kabul etmediğini açıkladı. Neyse sağlık olsun. Zaten LMH varken JYH'ya saramazdım ayıp olurdu içimde kalırdı iyi oldu. Bi de şöyle bişey var ki Yong Hwa'ya teklif edilen 2.erkek başrol rolü aynı zamanda asıl başrol erkeğin abisi rolüymüş. Yani henüz 24 yaşındaki çıtırcığımız Yong Hwa'ya demişler ki gel 26 yaşındaki hyungin Min Ho'ya abilik yap. Tamam yaşlara bakınca 2 çok bişey değil gibi ama tip olarak Min Ho'nun daha büyük olduğu gayet belli yani ben olsam bu rolü ben de kabul etmezdim hıh (yalaaaaan daha geçen gün ikizimle bunu konuşurken ikizim gel ninesini oyna deseler fırlarım diyince aynen yeaaağğ diye atlamıştım)


Bir de şöyle bir şey var ki ikizimle Yong Hwa'nın müziği değil de saçlarını tercih ettiğini de düşündük bi ara lksdjf Saçları derken o ishal sarısı olan halinden bahsediyorum. Şu an gene koyu kahveye döndü sanırım ama rolün teklif edilmesi gündemdeyken o saçları bokum gibi bi sarıydı - hayır daha da berbat bi sarıydı ve Yong Hwa'ya hiiiç ama hiç yakışmıyodu. Biz de müziğe odaklanıcam grubumla turnem var diye açıklama yapana kadar heralde buna git saçlarını düzgün bi hale sok da öyle gel dediler o da kabul etmeyince gudbay mama. Tabi bu işin şakası olayın bununla uzaktan yakından alakası olmadığını biliyoruz heralde :D






Ama cidden o sarı saçlar hiç olmuş muydu Hwa'cığım ya
ne iyi ettin de özüne döndü 

Sonuç olarak Yong Hwa out. Peki ya kim in? CHOİ JİN HYUK.


Gu Family Book'ta tanıdım kendisini ve orada hastası olmuştum.. Min Ho'nun abisini  canlandıracağını düşünürsek cidden çok iyi oturur bence role. Abi kardeş kadar benziyo gibiler de -bence. Kendisi gerçek hayatta Min Ho'dan 2 yaş büyük yani 28 yaşında. Tamam Min Ho'muzun abisi olur çok da güzel olur ama liseli ne kadar olur bilemiycem.. Belki bakarsınız senaristimiz onu liseli yapmaz ama dediğim gibi Kim Eun Sook bu hiiiiç belli olmaz. AGD'de 40 yaşındaki ajussilerimizin liseli hallerini de görmüştük biz ;)))

Ve gene kesinleşmemiş ikincil karakterler. Ben namja namja diye azgın teke gibi sadece erkek başrolleri verdim de ikinci kadın karakter için de 2 seçenek varmış önümüzde; f(X) üyesi Krystal Jung ve KARA üyesi Kang Ji Young. Bir de gene dizinin erkek oyuncu kadrosunda Infinite grubunun L'i, gerçek adıyla Kim Myung Soo olabilirmiş.

Yani;

Soldan sağa; Krystal Jung, L (Myung Soo), Kang Ji Young

Şimdi Shin Hye'ın yanındaki kadın karakterin iyi niyetli olması gibi bi şey görmemiştik daha önceki dizilerinde. Hep esas kızımız saf temiz, ikinci kadın cadı olurdu. Bakalım Kim Eun Sook bu tabuyu yıkacak mı? Açıkçası Kang Ji Young pek bi tatlı göründü gözüme ama bakarsınız asıl cadı o çıkar. Myung Soo'ysa Shut Up Flower Boy Band'de kötü karakteri canlandırabileceğini bize göstermiş oldu (hiiç orda iyi bi karakterdi demeyin bana tamam belki de kötülüğün bokunu çıkarmadı ama sırf Kwon Ji Hyuk'a olan uyuzundan Eye Candy'e ardarda ihanet edip durmuştu ve o bebek yüzüne rağmen beni sinir etmeyi başarmıştı o zamandan beridir bu çocuğun o tatlı suratının altında bi sinsilik görüyorum zaten). Peki ya Krystal Jung? Aslında kızda gayet de şımarık zengin kızını oynayabilecek tip var istese yapar bence ama biraz SNSD'den Im YoonA'ya benzettiğimden tipini kötü kızı oynamasını çok da istediğimi söyleyemem u.u




Bakın özellikle bu fotoğrafta Krystal (solda) bizim YoonA (sağda) ya ne kadar çok benzemiş. Ne ara bizim YoonA olduysa hadi hayırlısı :P
Şaka maka bi de gene SNSD'den Jessica'nın kardeşi bu Krystal. Yok arkadaş bu kız dizide kötü karakteri canlandırırsa çok üzülürüm :(





Ha bir de.. Dizi lisede geçecek dedik O'ndan bahsetmezsek olur mu? Buyurunuz karşınızda ailenizin öğrencisi Kim Woo Bin..


Woo Bin'imize teklif yeni götürülmüş, kabul etti mi etmedi mi belli değil. Bence etsin ona öğrencilik çok yakışıyo çünkü :D Zaten kdrama sektöründe uyuzluk orospuluk rolü Park Soo Jin'e aitse öğrencilik rolü de sonuna kadar Kim Woo Bin'e aittir. Bi insan üniformayla bu kadar mı tatlı olur ya? Ay senin gülüşüne kurban!

Eveeet The Heirs dizisi bakalım diğer Kim Eun Sook dizileri gibi yayınlandığı yıla (2013) damgasını vuracak mı? The Heirs'le ilgili bildiğim ne varsa aktarmaya çalıştım çingular, heralde bi dizi yazısı olsa bu kadar uzatmaz görsel hazırlamam :D (yalan ya eşşek gibi de hazırlarım o replikler kendiliğinden birleşmiyo)

Neyse şimdi bi de gene internette gördüğüm fan yapımı afişlere bakalım. Favorimi yukarıya da yerleştirmiştim  ama durun gene koyayım. (bu arada, bazı afişleri facebooktan almıştım ama hangi sayfalar hatırlayamadım şimdi o yüzden üzerinde sayfanızın linkini falan görürsenız hakkınızı helal edin n.n tabi bazıları da Koreantürk gibi forumlardan ama onların üzerine zaten linkleri yazıyo ^^)

Gençlik dizisi dediğinin afişi tam olarak böyle olmalı işte!!

Park Shin Hye'ın suratındaki "Hocam sıçtım galiba" ifadesi ve Lee Min Ho'nun alabildiğine soğuk bakışları. Yok çok da beğenmedim ben bu afişi.

Lee Min Ho çok süt çıkmamış mı dkfhjks

Bakın bu da güzelmiş aslında, gayet tatlı gözüküyolar ^^

Park Shin Hye'ın elindeki fotoğraf makinesi ne alaka anlamadım onu oraya koymasalar olmuyo muymuş dlkjgf Bi de Lee Min Ho burada Rooftop Prince'deki uyuz Tae Moo'ya benzemiş yok renkleri dışında bunu da çok sevmedim.


Bakalım Heirs böyle promosyonu yapıldığı kadar güzel çıkacak mı, gerçi benim Kim Eun Sook'a güvenim tam ^^

EKLENTİ 

Sanırım dizinin tam adı The Heirs olmayabilir. İnternette gezen dedikodulara göre şöyle bir şey de olabilirmiş ismi; The One Trying to Wear the Crown (Tacı Giymeye Çalışan gibi bir anlamı var) Bi dizi ismi için gerçekten uzun.

Peki sizce bu taç neyle alakalı? Başrollerdeki iki erkeğin birbirleriyle kardeş olacakları dedikodusunu da ciddiye alırsak iki seçeneğimiz var;

-Taç dediğimiz şey bu zengin bebelerin varisleri oldukları şirketin başına geçmeleri olabilir. Sonuçta abi-kardeş. Hangisi esas varis? Hangisi Şirketi devralacak?

-Veya direk liseli zengin bebeler olayına dönüyoruz. Eğer iki kardeş de lisede olacaksa belki de lisedeki popülerlikleridir taç diye geçen. Olabilir tabi. GG'de de her şey lisedeki popülerlikle başlamamış mıydı? Oradaki karakterler de kraliçeliği kapmak için uğraşmıyor muydu? Eğer bu tahminimiz çıkarsa Park Shin Hye fakir garibanı değil zengin kızı da oynuyo olabilir, hani lisedeki zengin şımarık kız, popülarite için yarışan. O zaman BOF'a nereden bağlayacaklar? Amaan amma da kafa yordum ha..

Bir de bir şeyi yeni farkettim; hani tatlıymış bu dediğim kırmızlı afiş var ya, yukarıda koymuştum, LMH ve PSH ellerini ağızlarına götürmüş falan, işte orada üzerine taç ve kalp olan küçük yazı The One Trying to Wear the Crown yazısı sanırım lçdfjlşgd Tabi tahmin bu sadece, Korece'yi hala çözemedim de :D

Öyle işte, teori gibi oldu bu tahminlerim, bakalım sonuç ne olacak, dizi gerçekten ne hakkında çıkacak.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................

Liar Game / Japonya