Son zamanlarda-1


Son zamanlarda iyice tembelleştim. Ha tamam hiçbi zaman yeterince çalışkan hırslı azimli bişey değildim ama en azından diziyi izlediğim gibi üşenmeyip yazısını yazardım şimdiyse ooohhoooooo.... Klasörüme bakıyorum da 17 tane dizi replik dosyası birikmiş. Artık yaza mı yazarım, hiç mi yazmam birikmez. (yaz derken mevsim olarak yaz, bak ya bilmeden kelime oyunu yapmışımddsfksdkl)

Neyse. Dizi yazısı yazmıyorum falan ama onun yerine ne yapıyorum?

Napıcam dizi izleyip duruyorum.

Özellikle Orphan Black ve Bir Aşk Hikayesi'ne takmış durumdayım.


Bir Aşk Hikayesi, hani şu ünlü Kore dizisi I'm Sorry I Love You'nun Türk versiyonu. Normalde hayatta bi versiyonu orjinalinden önce izlemezdim ama bi BOF bi de bu kuralımı bozmuş oldu. Ha tamam orjinalini de izlicem, ama BU NASIL MUHTEŞEM BİR DİZİDİR!!

Normalde Türk dizilerini kolay kolay beğenmem, izlemem, uyarlamalara zaten hiiiç güvenmem ama BİR AŞK HİKAYESİİİ *.*

Bir defa çocuk çok muhteşem!!


Korkut'umuz aynı Koreliler gibi aslında, ilk gördüğünde fotoğrafları falan çok da çekici gelmiyo ama hareketlerini gördükçe, sesini duydukça, o boncuk gözlere baktıkça insanı içine çekiyo.

Normalde diziyi izlemek gibi bir planm yoktu ama dün arkadaşlarıma yatıya giderken bi tanesi dedi ki "Hadi getir de izleyelim bak çok güzel diziii" ve sonuç olarak dün sabah 5'e kadar oturup Korkut'u izledik. Arkadaşlarımın da dediği gibi prens o, taç maç hepsini siktir et sadece bizim değil tüm ülkenin prensi o, olmak zorunda. Yerim ben onu.


Allah'ım nasıl da gülümsüyo.......

Bu çocuk Türk ya, nasıl olabiliyo böyle bişey? Biz bu çocukla aynı havayı soluyoruz falan (belieberlerin saçmalıkları gibi oldu bu neyse lskjfkldjf)

Diyorum ya planım bunu izlemek değildi ilk. Aslında I'm Sorry I Love You'yu izlicektim, sonra da Bir Aşk Hikayes'ni. Ama yok arkadaşlar. Hiç de şimdi gidip I'm Sorry I Love You'yu izleyesim yok. Durun durun yuhalamayın hemen. Biliyorum herkes o da muhteşem diyo kaçırma diyo ama arkadaşlar Korkut'un üzerine kimse çekici gelemez ki artık bana :( Nolursa olsun oyuncuları bi Türkler bi Koreliler diye karşılaştırıcam ve cidden Korkut varken yani So Ji Jub'u beğe... Neyse ya kimseyi gocundurmayalım durup dururken, büyük de konuşmıyım dicem ama KORKUUUUUUTTTT....

Dizinin sonunu bilsem de bu kadar hastası olmam normaş mi? Korkut etkisi diyelin hadi buna.

Durun durun onunla ilgili daha fazla yazmıyım susamam sonra.

Bir de Orphan Black var dediğim gibi.


Fringe'dan sonra Amerikan bilimkurguya bayağı bir uzak kalmıştım. Okulda önce Boys Over Flowers, Doctor Who ve sonra Fringe izlettiğim çok yakın bir arkadaşım var. Biz iki zeki Fringe bitince kaldık mı şap gibi ortada.. Başka bi whovian arkadaş "gidin direk Orphan Black'e başlayın, Fringe gibi o da bilimkurgu" deyince gittik başladık tabi. İYİ Kİ BAŞLAMIŞIZ. Bunun da aynı Bir Aşk Hikayesi gibi sadece 7 bölümü yayınlandı. Bazıları mini dizi olacak diyor. Bence bunu çok uzatmasınlar. Ha uzatsalar tabiki seve seve izlerim ama şöyle de bir şey var ki konu olarak sakız gibi uzatıp durmaya pek müsait bi dizi değil. Olayların en fazla 2 sezonda gelişip sonuca bağlanması lazım. Hadi biraz zorlamayla eklemeyle 3 olsun. Gerçi 4 olsa da izlerim. E 5 olsa da izlerim. Ya ben her türlü izlerim. Neyse ya.

Bu defa da başroldaki bayanımız muhteşem. Kadın hem taş gibi, hem yetenekli.

Dizinin konusu yetim Sarah'ın tamamen tesadüfi bi şekilde önce ikizi sandığı, sonra kardeş olmadıklarını farkettiği klonlarla karşılaşarak beraber bu olayın sorumlusunu araması olunca kızın omuzlarına canlandıracak en az 5 karakter yükleniyo tabi.

Cosima, Alison, Beth, Sarah, Katja, Helena

Bu saydıklarımın hepsini o canlandırıyo, ama o kadar muhteşem canlandırıyo ki insan izlerken kafasındaki başka bi oyuncu olarak görüyo hepsini.

İnşallah 1-2 klon daha eklerler. Ha tamam kızcağız için biraz zorlayıcı olur 1-2 karakter daha canlandırmak ama hikaye ne kadar ilginçleşir, daha da hastası eder kendini tahmin edebiliyo musunuz?

Şu bölümleri haftada 2 tane yayınlasalar olmaz mı ya?

Olmaz tabi illa delirtcekler insanı.


Ha bir de Take Care of the Young Lady  var şu anda izlediğim. 1.bölümünü bayağı bi önceden izlemiştim. Ama baktım sarmıyo onu bırakıp My Girl'e devam etmiştim o kadar eskide kalmıştı yani bu dizi benim için :D Ama dedim şu sıralar drama saramam en iyisi komedi izleyeyim. Komedi diye aradığım ve karşıma çıkan tüm dizileri de tükettiğimi farkedince dedim bari buna devam edelim.


Ya tamam SeGa'dan Oska'mız oynuyo onu çok ayrı severiz kızı alsın götürsün ama ikinci adam da Il Woo ya *.* Şu an 4. bölümdeyim sadece Il Woo'yu seyrediyorum kslkdjfkldj Gerçi galiba performansı ilerde düşücek ama olsun, ben de açar ilk bölümlerini tekrar izlerim dfldjflk

Öyle işte. Bir de her zamanki gibi kitap okuyorum tabi ki.




En son Percy Jackson ve Olimposlular serisinin 3. kitabı Titanın Laneti'nin okudum, şimdi arkadaşın 4ç kitap Labirent Savaşı'nı getirmesini bekliyorum.









Ha bir de Kralların Çarpışması var ama Game of Thrones'un kitaplarıyla ilgili o kadar çok spoiler aldım ki hiç okuyasım gelmiyo. Ya aslında spoiler bana etki etmez ne biliyim hiç takılmam ama bu defa aldığım spoiler favorilerimden Starklar'ın yok oluşuyla ilgili olunca tüm hevesim kaçtı. Arya'm, bitanem...





Öyle işte. Zaten 3 sınavlarım da başlıcak acaba ne bok yicem. Kalır mıyım la acaba? Yok yok kalmam ortalamam o kadar da düşük değil ama seneye girmem gereken sorumluluk sınavlarım olacağı kesin. Anlayacağınız pek de başarılı çalışkan bi öğrenci değilim :)))

Amaaan canım sağlık olsun skdklfj

Durun bakalım üşenmezsem bugün yarın bir de I Miss You'yu yazmak istiyorum. O zaman.. Hadi öptüm canlar :*


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................