Yeni Dizi / Monstar


Dedim ya sınavlarım bitene kadar dizi izlemeyi bırakıyorum falan, bu dizi sözü bozdurdu bana. Yok aslında ya hayır tam olarak bozmuş sayılmam. Sonuçta dizinin sadece bi bölümünün yayınlandığını görünce başladım izlemeye. İkinci bölüm de yayınlandı aslında ama ne İngilizce ne Türkçe altyazısı var.Yine de bu çok meraklı kardeşiniz tuttu torrentten 2. bölümü buldu indirdi ve bilip bilmediğinden bile emin olmadığı yarım yamalak Korece'siyle izlemeye çalıştı. De,o,biçosso,ani,andüe vs bilindik kelimeler söylediklerinde cümlenin anlamını çıkarıyo gerçi insan, ama çoğu konuşmayı kelimesi kelimesine anlamadım tabi slkjdlkjfv Olsun ya bi bölümcük nolucak? :D

Durun durun ne diyodum.

Bu dizi... Arkadaşlar bu dizi hakettiği ilgiyi görmezse cidden çok üzülürüm. Biraz Dream High'i andırıyor aslında izlerken, ama ben Dream High'dan daha çok beğendim kendisini. Neden?

Öncelikle Dream High'ı zaten çok da fazla beğenmemiştim, bu 1. Monstar çoğu Kore dizisinin aksine daha ilk bölümden kendine bağladı, bu 2. Ayrıca oyuncuların hepsi gencecik ve çok tatlı, bu da 3 :))

Konu olaraksa.. Ya aslında diyorum ya henüz 2 bölümü yayınlandı ve konuya pek de giremedik gibi. Ama şu ana kadar olanlara ve dramawiki deki açıklamalara bakarak bi konu yazmaya çalışırsak;


Yoon Sul Chan 2 yıl önce çıkışını yapmış lise öğrencisi bir idoldür. (Kendisi lise 2. sınıf bu arada) Man In Black isimli bi grubun lideri yanlış anlamadıysam. Küçüklüğünde annesi tarafından terkedilmesinden kalma psikolojik sorunları vardır ve bu sorunlardan mıdır bilinmez oldukça kaba bi karakter kendisi-azıcık da şımarık. Şu anda da bir annesi babası var - henüz babayı hiç görmesek de- ama bence evlatlık. Tahmin tabi bu.

Evet ya lider galiba. Baksanıza gurubun ortasında dikilen ve mikrofon tutan o, liderdir lider.


Kızımız Min Se Yi ise 5 yıldır Yeni Zelanda'da yaşıyormuş, babasının ölümü üzerine annesiyle oraya taşınmış zaten. Dizi başladığında Kore'ye daha yeni dönmüş. Bizim çocuğun okuluna geliyor tabiki. Sanırım babasının ölümünün üzerine annesini suçluyor ve bunun için kendince iyi bir nedeni var. (Belki de babası ölmeden önce annesi babasını aldatıyordu, kızın da bundan haberi vardı, olamaz mı canım? tamam tamam bizim yerli dizilere bağlamaya gerek yok) Neyse işte dediğim gibi annesine sinirli, sürekli tartışma halindeler. Üzerine bir de annesi kızımıza tokat atınca Se Yi kalkıyo Kore'ye teyzesinin yanına geliyo. Okuldaki daha ilk gününden tutuyo bizim çocukla alamet-i farika mıdır nedir işte cinsden bi olay yaşayarak tanışıyo. Olayın ne olduğunu da yazmayayım artık :)

Galiba dizideki en şirin şey bu kız. İnternetteki yorumlara bakıyorum da kıza çirkin diyeninden duygusuz, meymenetsiz, mimiksiz, put suratlı diyenine kadar türlü türlü insan var. Hiç birine katılmıyorum. Bence kız hem çok güzel hem çok tatlı. Sadece suratı biraz ufak o kadar.

Baksanıza ne kadar da tatlı gülüyor n.n

Aslında bir de yan karakterlerimiz var ama şu an hepsini tek tek açıklamaya azıcık üşeniyorum, dizi bitince yazacağım yazıda yer veririm artık onlara da.

Galiba Sul Chan, Se Yi ve bu yan karakterler bir araya gelip okulda bir grup kuracaklar. Çocuk zaten daha ilk bölümün sonunda gidip sınıfın ortasında partnerim ol diyo yani o dünden razı ama kız 2.bölümde şiro (istemiyorum) diyip durdu çocuğa. Tabi ben de yanlış anlamış olabilirim ama neyse dkfjdl İşte sanırım bu grup kurulacak, gruba sınıftaki kabadayı kız Na Na'yla Radyo lakaplı ezik çocuğumuzu da dahil ederler diye düşünüyorum, şu laklapları okudunuz işte kim olduklarını tek tek açıklamaya gerek var mı şimdi? :))

Diyorum ya grup kuracaklar diye tahmin ediyorum. Belki Monstar bu grubun ismidir.

Monster(canavar) + Star (yıldız) = Monstar.

Yeppudaa, drama wiki gibi işinin ehli sitelerdeki açıklamalara bakınca hepsinin şu cümleye yer verdiğini görüyoruz; "psikolojik problemleri olan bir grup genç" Bu psikolojik problemler bi canavar mı yaratacak? Gençler ünlenip birer yıldız mı olacak? Ben neden bu kadar irdeliyorum bunu? Belki  de sadece ben psikolojik problemlere bu kadar takılmışımdır, grubun isminin Monstar olacağını falan düşünüyorumdur, valla olabilir :D


Monstar özel bir kanalın dizisi. 12 bölüm olarak planlanmış. Yazının başlarında da söylediğim gibi hak ettiği ilgiyi almazsa çok üzülürüm. Düşünsenize yeterince reyting almadı diye 12'ye varmadan saçma sapan bi finalle diziyi yarım, bizi boynu bükük bırakıyolarmış O.O

Yok yok, Allah korusun. Hem başroldeki çocuk BEAST grubundan, yani gayet ünlü. Kimse izlemese onların fanları izler de dikkatleri üzerine çeker bu dizi inşallah :D

Kızın inatçı tavırları mı, yoksa çocuğun şapşal şapşal hayalleri mi daha tatlı dersiniz? 

Yalnız dizinin çevirisi cidden çok yavaş, cumadan beri 2.bölüm çevrilmedi. İngilizce altyazısını bulmak için yırtındım resmen-YIRTINDIM. Bulsam ben çevirecektim oradan artık o derece ama ı-ıh. Yok arakadaş. İngilizce altyazısını bile bulamıyorum hiç bi yerden. Neyse artık. Yarım yamalak anlasam da altyazılı altyazısız her türlü izlerim ben bu diziyi arkadaş.

Bu da karakter tanıtım kartı. Kıçı kırık Korece'mle anladığım kadarıyla Sul Chan ve Sun Woo arasına arkadaş tarzında bişey yazmışlar. Nesi arkadaş lan onların? Yani tamam geçmişte aralarında bişeyler olduğu belli ama şu an pek de arkadaş gibi gözükmüyolar. Neyse artık anlayan bu kartı da bol bol inceleyebilir :)


Güncelleme: dizi final verdikten sonraki inceleme de şurada: TIK


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................