Mary Stayed Out All Night / Naza cekip durma sen de be Mae Ri


Evet sıkıldıkça önceden bitirdiğim dizileri yazmaya devam ediyorum arkadaşlar, yarınki matematik sınavında da dün bloguna hangi diziyi yazdın ne yazdın diye soracaklar çünkü.

Jang Geun Suk olmasa yeminlen 16 bölümü bitiremezdim. Yav prodüksiyonu şarkıları mekanları harcamışlar resmen. Kız da güzel değildi gerçi, ama ne biliyim bölümler ilerledikçe ona da ısınıyo alışıyo insan. Seveni vardır belki bilemem ama şahsen ben her bölümün en az yarısından fazlasını atladım heralde sıkıntıdan. Ama gerçekten sıkıcıydı ya..

Konu;

Wi Mae Ri babası tarafından büyütülmüş, yıllarca babasının başına açtığı dertlerden dolayı kaçıp durmuş bi kızdır. E doğal olarak da durumları pek yerinde değil. Bir gün babasının eski bir arkadaşı, babasına diyor ki gel benim oğlanla senin kızı evlendirelim dünür olalım, ben de senin borçlarını ödeyeyim. Baba da dünden razı bu işe. Ama kızımız istemiyor, bu evlilik meselesinden kurtulmak için de gidiyor kazara tanıştığı bi mahalla rock starıyla (ki kendisi Jang Geun Suk'umuz oluyor) anlaşmalı evlilik yapıyor. Tabi anlaşmalı derken ortada resmi bir şey yok, kızımızın paçasını kurtarmak için yaptığı şeyler hep bunlar. Ama resmi belgesi olmasa da evlilk fotoğrafları var. Ki bence diziyle ilgili en şeker şeyler bu fotoğraflardı, bi gün evlenirsem ben de aynından çektirmek istiyorum! :D Favori fotoğrafımı hemen aşağıda görebilirsiniz :D



Nasılda güzel esniyo :D Sonra kızın babası diyo ki anladık tamam sen bu çocuğu seviyosun. Ama biraz benim de sözüme gel başını önüne al 100gün düşün. Bu 100 gün de hem sevdiği çocuk Kang Moo Kyul'la, hem de benim arkadaşımın oğlu Byun Jung In ile zaman geçir. 100 günün sonunda bi seçim yap.

Kızımız da napsın kabul ediyo tabi. Moo Kyul'la da bir şekilde anlaşıyo 2 günlük oyunları 100 güne çıkıyo. Bir de o 100 gün için de Moo Kyul'la Mae Ri yakınlaşmaya başlayınca...

(konu bi mangadan uyarlamaymış bu arada)




Dediğim gibi dizi pek de eğlenceli değildi. Biraz zorlasalarmış olurmuş belki bu diziden ama ı-ıh yok yani. Geun Suk'umu o güzel sesini şarkılarını harcamışlar resmen.

Geun Suk da Geun Suk diye tutturduğuma bakmayın, dizideki ikinci adam da çok fennaydı :))))))

-Evli olduğu adam? + Evlilik sözleşmesi yaptığı adam?

Mae Ri'ye kızıyorum naza çekip durma diye ama ona da yazık ya, şu iki şebek arasından nasıl seçim yapsın? Maşşallah Allah'ım ikisini de özene bezene yaratmış tiplerini sevdiklerim.

Senin Harry Potter diyen dillerini yerim ben

İşte naza çekme dediğim olay buydu. Kızım gerizekalı mısın sen Moo Kyul gibisi gelmiş senin gibi saçı vücudundan ağır sümüklüyü bulmuş öpiyim diyo sen arkanı dönmüş küs küs oturuyosunç

Halbuki çocuk ne kadar da sevimli... 

Bu adam da ayrı mesele ya, dizi boyunca kıl oldum kendisine. Neden mi?

Na bu yüzden. Moo Kyul'un annesı ne kadar da haklı. Resmen kzını satma peşindeydi ya tipini siktiğim

Yalnız bu çocuğun saçları da sevemedim. Ya Geun Suk'çuğum madem saçını uzatacaksın git Love Rain'deki gibi bi şekil ver bu ne ya dünya bayan nüfusunun yarısından daha alımlı bir hanım olarak gözükmek çok mu hoşuna gidiyo anlamıyorum ki. 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................