Bad Couple / Tribine Bandım


Yaz tatiline kadar dizi izlemeyi bıraktım arkadaşlar. Yani tabi ki tam olarak bırakmadım da işte sadece haftalık yayınlananları takip edeceğim. 2 hafta daha sabredeyim sonrası yaz tatili zaten. Galiba bu dizi yokluğundan günü günüe bloga dadanır yazar oldum. Allah Allah..

Evet aslında bilgisayara oturup facebooktan Criminal Case'i kontrol ettikten sonra amacım I Miss You yazmaktı. Sonra dedim Reply to 1997 yazayım. Ama sonra da dedim ki 1997 çok güzeldi şimdi yazarsam illa ki bi tarafı eksik laır içime oturur ama I Miss You yu da ayrıntılı yazmazsam bi tarafım şişer şimdi ona da uğraşamam bunun üzerine aynı olayları sayısız diziyle yaşadım ve en son Bad Couple'da karar kıldım. Dedim hazır çok fazla görsel de hazırlamamışım, - neyse ya

Kim Dang Ja başarılı bir moda tasarımcısıdır ve hayatında her şeyin mükemmel gittiğini düşünmektedir. Bu mükemmelliğe evlilik, eş, çocuk gibi kavramları yanaştırmayı düşünmemektedir ancak en yakın arkadaşlarından Na Dol Soon'un kızı Jo Yeon Doo'ya bir geceliğine bakıcılık yapınca tüm planları değişir. Artık hayatını amacı aynı Yeon Doo gibi sevimli küçük bir kız sahibi olmak istemektedir ancak evlilik hala planları içinde değildir. Baba olarak mükemmel genlere sahip ünlü botanik bilimler profesörü Choi Gi Chan'ı seçer ve katı kurallara ship bir aileden gelen Gi Chan bcinsel birlikteliklerinden sonra bile Dang Ja'ya ilgi duymata devam edince işler içinden çıkılamayacak kadar karışır.

**SPOİLER ALERT**

Öncelikle, Gi Chan'ı ilk gördüğümde acayip sevdim, galiba nedeni My Princess'teki profesör olmasıymış ki ben bunu daha yeni farkediyorum kdlfkjg Neyse. Dediği gibi ilk görüşte Gi Chan'ı accayip sevdim ama bi süre sonra boka sardı. Gözümde My Lovely Sam Soon'daki Sam Shik'ten hiç bir farkı yoktu. Hiç sevdiği kadını yanında değildi ya... Gerçi tamam adı üstünde Bad Couple-Kötü Çift ama gene de insan erkeğin bu kadar aptal olmamasını bekliyo.

Bence asıl kötü çift onlar değildi ama..


Kötü çift sdeğil kötü erkek!! Evet kızın en yakın arkadaşlarından Han Young ve mal kocası Kim Yoon Suk'tan bahsediyorum. Bu adama ne kadar küfretsem az! Can We Get Married'de de yan çiftlerden birinde kadını doktor kocası aldatıyodu. Aman canım bu Koreli doktorların olayı ne ya!! O kadar sinir oldum ki bu adama! Gerçi Han Young'a yazan Seo Joon Soo diye bi oppacık vardı ki tam istediklerimi yapıp bu sümüklü doktorun ağzının payını verdi. Yumruk mu atmadı, laflar mı sokmadı..


Bak bak bi Joon Seo'nun gül yüzüne kaşına gözüne kirpiğine burnuna bak bi de 3. satırdaki meymenetsize. Tipini siktiğimin..



Valla Han Young'la Joon Seo accayip tatlıydı. Hele şu titanic sahneleri beni benden aldı. -Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım! +olsun bu ilk olur!!




,Joon Seo da ne düşünceli çocuk canım, kadının en zor günlerinde hayatına girdi ve sonra hiç yalnız bırakmadı, yerim seni :* Yalnız cidden yerim seni......






Bi de gene Dang Ja'nın arkadaşlarından Na Dol Soon.. Allah'ım o kadar matrak, o kadar tatlı bi karakterdi ki :D Dol Soon olmasa nahhhhh beraber olabilirdi Gi Chan ve Dang Ja. Dol Soon'u Manny'deki Janice canlandırmış. Valla o lensleri bu dizide takmamış olsa da her an ağzını açip çemçük çemçük "Naa, Cenisse" (Naa, Janice-Ben Janice'yim) diyecek gibi hissettim ama bunun dışında dediğim gibi harika bi karakterdi.

Ama kızı daha da harikaydı, hani küçük kızlar için zilli derler ya, bu başlatmış o olayı işte, şapşal şey yaa n.n Zaten Dang Ja bu ufaklık sayesinde bi kız çocuğu istediğini farketti. 

İşte öyle arkadaşlar. Fena bir dizi değildi, izleyin görün.

Ya tamam fena değildi diyorum da accayip komik sahneleri de vardı yani. Mesela Gi Chan'ı ayartmaya çalışan Dang Ja aşırı komikti :D Ha bi de Gi Chan'la sarhoşken beraber olan Dang Ja, bu beraberlikten hamile olduğunu öğrenince acaba bebeğim sağlıklı olmayacak mı diye düşündü, işte ben o sahnelerde çok güldüm. Bebekleri alkolik görüyodu falan benim bebeğim de mi böyle olacak acaba diye lskjd

Allah'ım şu üsttekinin tipe bak ljfşlslfşkdf

Ama finalini çok beğendim bakın. Kansermiş ha öldü ha bebek öldü ha ölecek diye bilgisayar karşısında hop oturtup hop kaldırtan Dang Ja ameliyathaneye girdikten sonra bir kaç yıl sonrasına atlandı ve;


Ya ama çok tatlı değiller mi. Kadına bu çocuğu bile tutarsan ölürsün demişlerdi bu gitmiş bi tane daha doğurmuş. Hele o ufaklığı öyle emeklerken gördüm ya nasıl güldüm anlatamam, ya bi aile nasıl bu kadar tatlı olabilir? Bir de dizinin adı Bad Couple olucak, sensin Bad Couple...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................