Gece gece yapmayın be böyle seyler sdflksdfljsglkjdfg

Gecenin bir köründe attığınız kahkahayla annenizden azar yemek için mükemmel bir gün! Çünkü Heechul ve Eunhyuk Heirs parodisi yapmışlar!! Ay söylerken bile komik şlsdkflşkhgfhşlksşlgh

Sadece 15 saniye süren bir videonun beni neden bu kadar güldürdüğünü anlamanız için izlemeniz lazım, yoksa mümkün değil açıklanamaz;

              

Heechul ne garip insansın ya, askerden döndün döneli bi götün yerinde durmadı hayır gelmissin de otuzuna koskoca adam olmuşsun lkgşsdşlksgşlk Hadi Heechul bizim köyün delisi, yaptığı bir iş oturaklı, düzgün, mantıklı değil (iyi gömdüm yalnız güzel gömdüm öh yani), hadi ona tamam da, ya Eunhyuk, yavrum, sen geçici de olsa lidersin ya, uymasana şu çocuğa dfşhkdfşhkdşflkhşlk Şöyle saçmalıklar yapma da ben seni bu ikiye ayrılmış turuncu saçlar yerine geçip karşımda 'Çok severiic' diyişinle
hatırlıyım olmaz mı? Olmaz tabi keko lsdlfkjglfdjgldfjgldkjfgldfkjgdlkfjgldkjflkj

Önce sağdaki resmi paylaşıp "Rachel oldum Tan'la nişanlıyım" diyen bir insan (yalnız bu ne olmuş ha bayağı benziyo hatta Ji Won'dan daha bile güzel olmuş) sonra çıkıp Tan'ın annesi olarak Tan Tan noldu neyin var! diye ağlanıyor. Dizide herkesin tekrarlarını fark etmiştim de Heenim olmasa bu kadının sürekli aynı şekilde sahneye girdiğini hayatta fark etmezdim fdglkdfglkdfgkjlkj Ya gece gece niye böyle şeylerle karşılaşıyorum ki fdglkdfgldfgşlkdfgşlkdfşlgdfşlkgdşlgşflkgşldkfgşlkdfg Bir de, Eunhyuk bebeğim sşfgfşlgkdfşlgkdşlfk o daha efsane olmuş sşdfldşflksdşlfksşdlkf Sekreter Yoon'un her bölüm ama HER bölüm söylediği şeyleri bi de ondan duymak iyi oldu, Allam tipe bak resmen aynısı ldkfglkdfjlkjfgh

Üf sinirlerim bozuldu dlfgkdlkjfglkjdflk Aman neyse bari haftaya Heirs de bitiyo kurtuluyoruz şu illletten, ya böyle bir dizi nasıl var olabilir? Resmen lanet gibi, o kadar sinir bozucu, o kadar kıl bir dizi ki, izlerken insan etlerini kemiriyor ama aynı zamanda Kim Woo Bin o kadar harika ki, izlemem lazım yani olmaz bırakamam yavrumu. Aslında tek sebep o da değil, ilk 10 bölümden sonra 'bu kadar bölüm boşa mı izledim, tabiki bitiricem' demiş de olabilirim, öhöm, nerdeydik?

ya bi de üşenmemiş o kadar giyinmişler Allah belanızı sdlfkjsdlgjklkjdlgjhflhldlkjdlkfjh
prodüksiyon harcanmış yani saygı duymak lazım şsljgşsşlkşldfkh


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................