Ne yani her haltıma kafam kadar nick mi yazayım bu mudur istenilen?

Kaçıncı oldu bu arkadaşlar?

Yine benim çalışmam alınıp başka blogda kullanılmış, blogum için yaptığım şeyler de aynı şekilde.

Hayır çalışmamı alıp kendi bloguna koyan, veya çalışmamın yandan yemişini yapıp da benimle aynı şekilde kullanan, blog tasarımımı alan, sayfalarına benimkilerle aynı başlıkları atan, gadget başlıklarını bile benimkiyle aynı yapan, yana benimle aynı yazıyı koyan, kısacası beni her haliyle rahatsız eden blogun/blogların linkini falan vermicem, o kadar yüzsüz değilim.

Ama hayır yani, azıcık olsun özgün olmak çok mu zor? İlla çalmıştır demiyorum, demem de durup dururken, insan aklı aynı şekilde çalışabilir, ama bunu yapan blogun benimkini ziyaret ettiğini biliyorum. Ve oraya girip de kendi blogumun yandan yemişini görünce inanılmaz rahatsız oldum. Niye yani, neden?

Bir gün buraya 'ay beni çalıyolar kopyalıyolar' diye yazı yazacağım 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Kolay kolay böyle şeyler yazmam da. Ama direk yorum veya mesaj atıp kimseyi kötü durumuna düşürmek istemiyorum açıkçası. Ayrıca kimsenin bunu kötü niyetle yaptığını da düşünmüyorum. Hoşuna gitmiştir, bende de görünsün demiştir, ama yine de noktası virgülüne kadar almak doğru değil. En kötüsü de, Doctor Who'da 306983540698 tane bölüm, 4059349583009834 tane de replik var, neden benim kullandığım? Neyse tamam, çok ayrıntıya girdim olmadı bu.

Daha önce de bir kaç defa küçük bloglarla yaşadım bu durumu. Hoş değil, lütfen kesin artık.

Hırsızlığın hepsi korkunç da, emek hırsızlığı en kötüsü değil mi? Ortada somut bir şey yok sonuçta, ama ben kafa patlatıyorum, ben hazırlıyorum, ben yerleştiriyorum, sen onu kafana göre alıyorsun. Hoş mu yani bu yaptığın? Mesajı alması gereken almıştır bence..

Ben ılımlı davrandıkça, nazik oldukça tepeme çıkın zaten, ok?

Burası bir Tardis değil belki, bende Doctor değilim, ama potansiyel bir yoldaş olaraktan, MY SHIP, MY RULES!!

şuncacık gifin üzerine bile blog adresini yazmama
gerek var mıydı yani? bu kadar mı düştü millet?


Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bloguna yeni denk geldim. Gif güzelmiş, eline sağlık. :) Sıkma canını. Hoş bu yazıyı 11 gün önce yazmışsın. ^^ Bir de merhaba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11 gün önce yazdım ama sor bakalım sinirim geçti mi? Neyse artık, yorumun için teşekkürler ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................