Heirs parodisini hala izlemediniz mi??

Köpekler gibi pişmanım arkadaşlar, oturup SBS'in yayınladığı yılbaşı özel Heirs bölümünü izleyip Heirs konusunu 2 saat içinde kapamak yerine 20 bölüm izlicem diye saatlerimi harcadığıma pişmanım. Neyse, oldu bir kere. Reply 1994 de böyle tüm diziyi özetleyen falan bir bölüm yayınlayacakmış ama  NAHHHHHHH izlerim onu NAHHH pislik izlesin onu.

Neyse öhöm neredeydik, peki Master's Sun&Heirs'in parodisini izlediniz mi?

Alakalı alakasız önüne gelen çevirmiş ama yine de siz.

Tabiki.

Benim çevirimden.

İzleyeceksiniz.

Değil mi.

Pff böyle saçma sapan işlere harcadığım eforu, tuttuğum hırsı derslerim için kullansam takdirlik öğrenciyim ama neyse artık..

Yoo şaka maka, SHINee mi dediniz? sayfası için çevirdiğim Heirs&Master's Sun parodilerini izlemelisiniz! (Minah ve Naeun, drama debut yapar mısınız hemen? Lütfen ama çabuk yani palli palli - ki ben naeunu hiç sevmem, ama ne bileyim, naeunun gerçek kişiliğini görmek istemiyorum böyle oyunculuk falan yapsın bu kız bakın ne de tatlı, tamam tepkiler falan biraz keko ama amatör o canısı.)

1.Bölüm



2.Bölüm



3.Bölüm



Öhöm, ilk çevirim veya altyazı düzenlemem değil ama ilk defa altyazı ve videoyu birleştirdim, garip bir deneyimdi ama nasıl yapacağımı öğrendiğim içim şu an kendimi Einstein gibi falan hissediyorum lksdjsldkg hele ki görmemiş gibi bunu her yere yaymama daha da hastayım ldkfjgdlkjg

Valla ben parodiyi sevdim, hele o takımlar içindeki Wooyoung'u ayrı bir sevdim De Taemin'in surata bişi olmuş ya elmacıklar bir fırlamış falan o doğallık ölmüş sanki.. Yani tamam hala cutie falan ama... Hmm.. Anlamadım.. Bu arada Taemin ona arkadan sarılınca Minah'ın verdiği tepki tam bir Shin Hye dfglkjdfglkjdflkjgdfg Tamam belki bir Heechul-Eunhyuk parodisi gibi değil ama yine de çokzel yapmışlar valla dlfkgjdlfkjg


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................