ya su kızı gören bi bana getirsin

yine ve yeniden, inatla, oturdum music bank istanbul'u baştan izliyorum. Hayır canlı yaşamış olmam izledikçe mutlu olmama engel değil ldsfdslk neyse öhöm ne diyoduk, her izlediğimde gözüm bir kıza takılıyor, normalde hayatta fark etmezdim ama, ikizim kızı gösterdiğinde ilk bi YUUUUHHHH çekmiştim. Şimdi baktıkça böyle hipnoz olmuş gibi kala kalıyorum. Çünkü kız RESMEN BEN. Hatta Bahar'ın dediği şekilde; 'Senden daha çok sana benziyo' Ya ama bakın gerçekten öyle şskdfşlsdkfşlsdk Buyurunuz o kız:


Evet öndeki siyah saçlı olan, üşenmedim videodan çekip gifini yaptım. Ya ARKADAŞLAR YANİ İNSAN İNSANA BU KADAR BENZER Mİ???!!! Lütfen, şu kızı bulan bir bana haber versin, annem bile ilk gördüğünde 'doğru söyle gold alıcam diye bizi kandırıp daha önden mi bilet aldın?' dediğine göre var bir iş. Lan deliricem bu kız bana niye bu kadar benziyo???!!

Yorumlar

  1. Aljdakdjkahdakshkajzkahzakhz hala gülüyorum akdjakhdjahskahskssh yani nasıl bu kadar benzeyebilir kaybolmuş ikizine burdan selam olsun bende ruh ikizi ^^^^^

    YanıtlaSil
  2. Ya üf bahar bsg jajzjsxjjsjxjsjx hof baktikca sinirlerim bozuluyo ikizim mikizim degil o benim jsjxsjxjsjxjsx

    YanıtlaSil
  3. bu kız bizim okuldaki melikeye ne kadar benziyor sorucam gittin mi diye bende orda avare avare tek başıma dolaşıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm melike bu kıza benziyosa bana da benziyo demek oqqq

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................