Hırsızlık da bir sanat tabi.

Ben uyarmaktan yoruldum millet çalmaktan yorulmadı.

Şu An İzlediğim, Tüm Diziler, Kimim Ben, hikaye için tık tık!

Cnm, hadi bir tane de Harry Potter'lı kapak fotoğrafı ve sekme bekliyorum senden, aşırmadığın bir o kalmış çünkü.

Daha da açık söyleyemezdim heralde. Şu son yazdıklarımdan sonra hala ve hala inatla söylediklerimi üzerine alınmayacak mısın?

Bilmiyorum, belki de ben yanlış yapıyorum, en ufak bir şeyin mi aşırıldı, ifşa et gitsin. Ne diye uğraşıp duruyorsam..

Ama doğru, hırsızlık da bir sanat tabi. Kolay değil her çaldığını kendine uyarlama çabalarına girip de bu kadar uğraşmak.

Neyse, sustum ben. Supernatural Amerikan yapımı bu arada.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................