The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...


Öncelikle, fark etmişsinizdir ne başlık atsam karar veremedim bir türlü. Dizi o kadar keko, o kadar mal, o kadar gereksiz ve sinir bozucuydu ki, hakkında düşünmek bile karnıma ağrılar girmesine sebep oluyor.

Aslında Heirs'i ne kadar büyük bir heyecanla beklediğimi biliyorsunuz. Başlamadan önce hakkında destanlar döktüm (1, 2, 3, 4) Hatta dizi başladıktan sonra bile, her ne kadar beklentimi karşılamasa da yılmadım, yine hakkında yazdım da yazdım (1, 2, 3, 4) Ama olmadı arkadaşlar, uğraşsam da, ıkınsam da, tıkansam da, olmadı bir türlü, Heirs'le anlaşamadık.

Yılın en çok beklenilen dizilerinden biriydi Heirs. Kadroyu neresinden tutsan başka bir ünlüyle karşılaşıyordun, OST haberleri geldi, cameolarla ilgili bir şeyler bir şeyler derken Heirs abartıldı, şişirildi, ve elimize patladı. Kim Eun Sook adeta bir fangirl gibi yakışıklıyı doldurmuş, her karaktere ayrı bir hikaye başlatmış, ama sonra üşenmiş, veya unutmuş, başka başka şeylere odaklanmış. Kendisi memnun mu acaba bu durumdan?

Fanfiction larda sürüsüyle yakışıklı olur, bir çok karakter vardır, her karakter hakkında bilgi verilir ama sonuçta hiçbirinin hikayesi anlatılamaz, çünkü başka şeylere odaklanılır. Mesela burada, Ye Sol'un oyuncu olmasıyla ilgili sadece bir iki sahne geçti, hayır sadece bir tane, o da senaryoyu unutması ve Bo Na'ın senaryoyu Ye Sol'a götürmesi için Eun Sang'a vermesiyle alakalıydı. Bilmiyorum, fazla saçma, gereksiz bir diziydi Heirs. Kim Eun Sook'un da bir anlık hevesi falandı heralde.

(spoiler uyarısı)


ya nasıl tüm dizi boyunca böyle gezmiş olabilir?? hani kimse
mi dememiş shin ye git bi yüzünü yıka kendine gel öyle
devam edelim çekime diye.
Neyse. Kısacası kimseye önermiyorum diziyi, vaktinize yazık. Ha diyorsanız minozum ben oppamın her dizisini izlemem lazım, o zaman zaten hiç hiç hiç hiç izlemeyin, çünkü LMH'den soğuduğunuzla kalırsınız. Sen yılların LMH'si, bu nasıl ham bir oyunculuk! PSH zaten belli, bu kızdan olmuyor arkadaşlar, anladık güzel anladık ağlayabiliyor yeter ama, bunda da oyunculuk 0, SI-FIR. Nefret ettim yemin ediyorum, dedim hay sizin yapacağınız dizinin... Mesela Kim Ji Won, normalde de pek bir şey olduğu yok ama, TTBtY ve What's Up'taki o kız gitmiş, yerine bir put gelmiş. Zengin insanların hepsi baston yutmuş gibi yürümek, konuşurken tek bir mimik göstermemek gibi özelliklere mi sahip yoksa bu durum sadece Rachel'a mı özgü?

Bir ara demiştim ya, diziyi hala takip etme sebeplerimden biri Chan Young&Bo Na diye, yok yok yok onlar da bir süre sonra yapmacık gelmeye başladılar. Özellikle son bir kaç bölümde o kadar yapmacık, o kadar mıy mıy bir çift oldular ki anlatamam. Hele o Chan Young'un 'Bo Na, eğer benden izinsiz bir yere gidersen bacaklarını kırarım kıız!!' tavrı neydi öyle! Aman evlerden ırak. Yalnız Chan Young'un babası çok sevimliydi bak sdklgjsşkg

aegyosunu sevdiğim şlfkgşslkşkdgşkdg
Kim Woo Bin'se dizinin tek düzgün ilerleyen karakteriydi, gel gör ki yavrum ağla ağla bir hal oldu ama yine de başaramadık tam bir mutluluk tutturamadık onun için.

put musun nesin ya yanarım yanarım şu güzel adamın gülüşünden dizi boyunca
 mahrum kaldığımıza yanarım. jin hyuk, bebeğim, arayı çok açma hemen süperli
bi diziyle geri dönüş yap şu hallerini unutuverelim ok?
Im Joo Eun ve Choi Jin Hyuk'sa tüm hepsi içinde en en en en büyük hayal kırıklıklarından biri olabilir. Ya hocam siz nabıyonuz ya!!!!! Hyun Joo ve Won = Eun Sang ve Tan. Eun Sang ne kadar ağladıysa Hyun Joo da o kadar ağladı. Da anlamadım yani ne diye mutsuz son yazmış bu gariplerime? Ne yani Won o 'sevgilim var ama babam dedi evlencez haberin olsun' diye bir anda olaya dahil olan sevimsizle evlendi mi? Hani Hyun Joo? Hyo Shin-Hyun Joo ilişkisi ne ayak peki?

Hyo Shin'e gelelim bir de. Daha doğrusu Hyo Shin'in annesine. Ya o kadın beni resmen rahatsız etti. Kadın değil, sesi desek de olur. Böyle duydukça bir gıcık oldum, içim nefretle doldu, çok garip bir his ama açıklayamıyorum. Evet rahatsız oldum diyelim ve geçelim bunu.


Tan ve Won'un babasını zaten hiiiiiiiç anlamadım. Dayı git yat dinlen sen ya ne işin var aşkla meşkle şirketle dalyan gibi iki oğlun var az bırak da nefes alsın çocuklar, gül gibi de yönetirler o şirketi. Keko ya tutturmuştu da çocuklarımı düzgün yetiştiremedim. Ulan gerizekalı sorun onları yetiştirmebilmende veya yetiştirememende değil, onlara nefes aldırmaman. YETER BE SANA DA YETER. KANSER OLDUM DİZİYİ İZLERKEN YEMİNLEN. BU NE HERKES AYRI SORUNLU AYRI UYUZ PFFFF.

Tamam tamam. Bu kadar kıl olduğum bir diziyi neden inatla izlediğime dair de hiçbir fikrim yok gerçi. Ne bileyim, başladık madem bitsin dedim, bol bol sardım falan izlerken, nihayet final verdi de kafam rahatladı oh be özgürlük mü bu hissettiğim? U_U

Böyle nasıl desem, diziden sefillik akıyordu resmen, içi bu kadar chaebol dolu diziden bunu yapmayı nasıl başarmışlar anlamadım ama adamlar yapmış olmuş. Misal o yönetmeni getirin bana bir güzel ağzına sıçmak istiyorum. Hadi saç savurmalar, sevdiğini görünce yerden yükselmeler gibi ağır liseli hareketler tamam da (yalan! liseli deyip durmayın şunlara sinirlerim bozuluyor, bizde bile yok böyle şeyler!) yahu o saçma sapan efektleri bana bir açıklar mısınız rica etsem?

hayır yani bu nedir? napıyosun teyze sen? james bond musun, sherlock
musun, yoksa tuncel altınköprünün ufaklığı mısın, bu yaşta bu ne zeka? 
Hayır yani, şu üstteki sahneyi çekerlerken biri de çıkıp dememiş mi ya bu sahne biraz fazla saçma oldu sanki, bir daha çekelim bunu diye? Bu ne arkadaşım BU-NE?!

Ay bir de o vıcık vıcık aşk şeysileri vardı ay öf ÖLDÜRÜN BENİ.
ay bi de alnında öpüyo üf aqlicam ;(

Hele bazı sahnelerde (bkz yandaki iğrenç sahne) ONLARIN YERİNE ben utandım. Ay iğrenç ya ;( Böyle nasıl desem, partide kızın önlüğünü çıkarması, ben onu seviyom diye itiraf edip alnından öpmesi falan öyk bu nasıl romantizm ya.. Liseliler diye mi bu kadar sallamışlar... E bizde bile yok alından öpme? Eun Sook yapacağın teenfiction a sıçayım. Sevmedim işte sev-me-dim.

Daha çok fazla kıl kaptığım sahne vardı, mesela en çok da shin hye'ın o sarhoş halleri iğrendirdi beni. Ya shin hye, kızım, yavrum, sen gü-zel-sin. Ama herangi bir koreli kız güzelliği değil, baya bildiğin güzel, öyle sevimlilikler aegyolar sende OL-MU-YOR. Böyle pıt pıt yürümeler salak bakışlar atmalar sarhoş olunca aptal saptal mimiklerle sevimlilikler yapmalar falan, üf bu ne iticilik ya..

Hyo Shin-Rachel olayını da anlamadım, madem bir şeyi başlattın nihayete erdir de rahatlayalım kadın ne diye bırakıyorsun bir anda..

Hani ne bileyim, zevkler renkler farklıdır, belki seveni normaldir diyeceğim ama, konusunu monusunu aşın, başrollerin oyunculukları berbattı, ki LMH'yi çok seven, dizisi, şarkısı, videosu, hiçbir şeyini kaçırmayan biri olarak söylüyorum bunu. Çıkıp da 'ayy Lee Min Ho oppa bu dizisinde harikaydıııı <3 p="">
diyen fanları da anlamıyorum. İlk defa mı izliyorsunuz LMH'yi? City Hunter'ı da mı izlemediniz? Mackerel Run'da bile bin kat daha iyiydi be! Hele bu liseli rolü, ne PSH, ne LMH, ikisinde de olmamış. Ama niyeyse Kim Woo Bin 45934098 yıl daha liseli kalsa umursamam gibi, e kendisini hiç başka rolde izlemedim ki neredeyse, bir zahmet garipsemeyeyim lsdfşslkdf

Tamam güldüğüm sahneler oldu ama bunun dışında gıcık bir diziydi. Aman anladık zengin çocukların işi zor, onlar normal hayat yaşayamaz, hıı iyi tmm.

Ufak tefek göndermeler vardı, işte ne bileyim Young Do'nun annesinin çalıştığı yerin adının Secret Garden olması gibi falan, amaaaan purç.

Neyse. Uzuuun uzuuun küfre devam edebilirim ama şu an kafam resmen boşaldı. Zaten LMH de askere gidiyor, beyimiz iki sene boyunca televizyonlarda görünmeyecek ama çıkardığı son diziye bakar mısın? YA BSGBSGABV.  (hayır random gülmedim)




Sonunda ha başladı ha başlayacak diye diye Heirs'in de 
sonuna geldik, oh valla, kafam rahatladı resmen..




Kim Eun Sook'un bir yüzyıl daha gençlerle ilgili dizi yazmaması dileğiyle....


ya üf benim adamım asıl bu işte dlgsksdşlksdşlkg
oluuuuuuuur ^^
Ay aaaal ^^
ef-sa-ne
bööö n.n 
işte bu da bir başka adamım lsglkdfşlksşdk



Yorumlar

  1. kesinlikle haklısın bende başta bloğumda ay ne güzel dizi ilk bölüm süper filan sonra öyle bir battı ki yani bloğuda sırf sövmek için izledim diyebilirim....öhöm bir sorum olucak hani şu yukarda ana sayfa kimim ben gibi yer var ya ben onu yaptım ama yazı yazdığımda oraya nasıl göndericem yani nasıl orda yayınlacak yazdığım şey onu bilmiyorum anlatırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogun yukarısındaki tasarıma tıkla, kumanda panelinde sol tarafta yeni yayın, önizleme, kayıtlar ve hemen altında sayfalar var. sayfalara gir, yeni sayfa>boş sayfaya bas ve istediğin şeyi oraya yaz. (eğer zaten blogda önceden yazdığın bir şeyi oraya eklemek istiyorsan yeni sayfa>web adresine basıp oraya ekle) yazını tamamladıktan sonra kaydet, başta görünmeyecek, görünür yapmak için de sayfalar yazısının hemen yanındaki sayfaları farklı göstere gir ve gösterme-üst sekmeler-kenar bağlantılarından işine geleni seç ve düzenlemeyi kaydet. umarım yardımcı olabilmişimdir ^^

      Sil
    2. Teşekkür ederim çok yardımcı oldun ^^

      Sil
  2. off ne saydırmışsın diziye ya =P 4. bölümde bırakmıştım lmh psh ilk baştan sıkmıştı benide arada açıp bona chanyoung kısımlarını izleyip kapattım =P yani bir agd bir secret garden yazmış kadından bu kadroyla böyle dizi yazması beklenir miydi yok yani hiç beklenmedik bişey oldu bu -merve-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal şartlarda ben de bırakırdım ama dedim madem başladım bitireyim, eh biraz da sonlara doğru toparlar diye beklediğimi itiraf etmeliyim. ama tabiki naaahhh bana nah.

      Sil
  3. Bence gayet guzeldi ilk basta yaptiklari komiklikler harikaydi sonraa oyuncuklari fena deildi bnc sen izlemeyi hak etmemissin

    YanıtlaSil
  4. Bencede gzldi sovecek kadr kotu dildi

    YanıtlaSil
  5. Ben begendm hm devami cikicaakmis oleyyy

    YanıtlaSil
  6. Dizi guzeldi beence sen sevmemis olabilirsin ama bircok insan begndi asklarida civik deil gerckti cicim

    YanıtlaSil
  7. Oh tam içimdekileri okumuşsun. Lee Min Ho City Hunter gibi bir diziden sonra..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bof, city hunter, personal taste, faith, hatta ve hatta mackerel run gibi bir diziden sonra..

      Sil
    2. son yorumum yetim kalmış :( http://biriyabancidizimidedi.blogspot.com.tr/2013/06/the-king-2-hearts-hani-baz-diziler.html?showComment=1404510086979#c5798655311853787787

      Sil
  8. ciddi manada hayal kırıklığı oldu. sırf şişirildiği için 20 bölüm bitirdim ama aç izle deseler, 1 bölümünü tamamlayamam herhalde. meraktan baktık gitti bitti. bari askerden önce son filmi olan gangnam blues iyi bir şey çıksa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan olmasın, bir bona, bir chanyoung, bir de youngdo olmasa hayatta yirmi bölümü sabredip de bitiremezdim. LMH de hayal kırıkığına uğrattı zaten, ki Gangnam Blues için sadece kocca bir "AAAAAYNEEEEN" diyebiliyorum. Umarım paşa kendine gelmiştir, dana öğrenci modelinden çok daha güzel şeylerle çıkar karşımıza.

      Sil
  9. Ayyyy Yeminleee Yaziyii Okurkenn Kendimii Gordum yaa. Butun Soylemek Isteyipte Usunipte Soyliyemedigim Her Seyii Soylemissin. Tebrik Ediyorumm :)

    Bu Dizinin Cekiliceginiz Ve Woobininde Kabul Ettigini Okuyunca Bogrumee Bir Öküz Oturmustuu. Hele Hele Dizide PSH'nin Oldugunu Ogrenince Baslamadan Diziden Sogudum. Ve Hadi Woobin Oynuyor. Hadi Onun Oyunculugu Icin Diye Diye Sadece Ilk Iki Bolumunu Izledim.
    PSH'nin Nedense Oyunculugunu Ve Mimiklerini Hic Begenmiyorum Yapmacik Geliyor Bana Ve Diziden Sogutuyor. Ve Simdiden Lee Jong Sukla Bir Dizi Cekeceklermis Umarim Ya Oyunculugunu Gelistirir. Yada Projeden Ayrilirda Jong Suku izleye bilirim. :))

    Bu Arada Bu Uzun Samimi Ve Icten Yaziniz Icindee Cokk Tesekkur Ederimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Belki bir değişiklik olur, belki bakarsın PSH bu defa güzel oynar" diye düşünmüştüm, sonra dedim ki yok anam bu kız olsa olsa anca ağlar. Caağnım Woobin'e de, yan karakterlere de yazık oldu başrol hanımın suratsızlığından. Ama LMH'ye pek yazık diyemeceğim, zira LMH'nin oyunculuğu da PSH'ninkinden pek yukarıda değildi. Ay bak PSH dedim yine dellendim. Jongsuk beyimizle dizi çekecek şimdi, hem de öyle böyle bir dizi değil; melodram çekiyor hanım kızımız! Ağlamalarına doyacağız yine inşallah xs

      Ben kısa yazsam kendimi ifade edemem ki :P Okuduğun için ben teşekkür ederim ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................