Bir başka mim

Aslında, yazacağım ikinci mim yine D.S.K'dan olacaktı ama, şey o mim biraz depresif. Ve ben şu an depresyonda değilim, ama 2 haftaya kalmaz yine depresyona girerim, işte o aralarda yazacağım inşallah o mimi de, unutmadım yani :D

Yumi Yumi'yse, (ki benim için hiç yumi yum değil okyanus meleği o...) şu yazısında beni mimlemiş, neyse ıvır zıvırı bırakıp sorulara geçiyorum..

1-Blog İsmin Neden Bu ? Özel Bir Anlamı Var Mı Ki?

Şey, sanırım blogu açtığımdan beri en çok pişmanlık duyduğum olay bloggerda kullandığım isim ve blog ismimle url'm. İsmim kötü olduğundan değil. 2 yıldır dizikolik olarak yazıyorum, bir ara dizikolik-mania'ya çevirdim, özel bir sebebi olduğundan değil ama şu an geri düzeltmeye bile üşeniyorum. Neyse, aslında bakarsanız özelliklerim dizikolik olabilir ama asıl benimsediğim başka bir kullanıcı adı var; "madeinsiy" Blogger ve wattpad dışında her yerde bu ismi kullanıyorum, hem de taa 7.sınıftan beri, 7.sınıf hangi yıldaydı bilmiyorum ama bir 4-5 yıl olmuştur heralde, eski bir nick yani, hikayesini anlatmicam merak etmeyin şsldkg

Ama, url mi de pek sevmiyorum. Salak mıymışım neymişim, paşa paşa madeinsiy.blogspot.com u alabilrmişim, veya blogun adını yine madeinsiy'le ilgili bir şeyler yapabilirmişim. Ama tutmuşum dünyanın en zor url siyle en salak ismini seçmişim. Her telden bir ben mi çalıyorum ki de bunu koymuşum zamanında? Neyse ya, hayatım olmuş pişmanlık zaten, böyle gelmiş böyle gider diyerekten bırakamıyorum da, ne url mi, ne blogumun adını, ne de kullanıcı adımı.. Hayırlısı ne diyelim..

2-Hayatının En Acı Olayı Ne Ki? Ölüm Dışında Sana Ders Veren Bir Şey Yaşadın Mı Hiç?

Ölüm kadar göz önündeki bir olguya henüz hiç yakından şahitlik etmedim. Elimden gelen sadece Filistin'de, Mısır'da, veya dünyanın herhangi bir yerinde katledilen masumlar için dua etmek. Ama bunun dışında..

Tüm bu söylediklerimden sonra, hayatımın en acı, ve bana ciddi anlamda ders veren olayını söylersem beni şımarık olarak falan görebilirsiniz. Zaten düşününce ben de kötü hissediyorum ama, ne yapayım. Bu işte.. Arkadaşımdan kazık yemiş olmam. Herhangi bir arkadaşımdan değil, 11 yıldır sırtımı dayadığım, yine 11 yıllık öğrencilik hayatımda sürekli aynı sıraları paylaştığım, aynı bir aptal gibi gözümde büyüttüğüm, her geçen saniyede daha da değer verdiğim arkadaşım, bir anda benimle konuşmayı kesti, aylarca konuşmadık, sonrası.. Aptal gibi gittim ben konuştum, hem de yaklaşık 7 ayın üzerine. Peki sonra ne oldu biliyor musunuz? Yine aynı şeyi yaptı. O ara anladım işte, hak etmişim ben bunu. Çok yakın bir arkadaşımın da dediği gibi, bu hayatta herkes hak ettiğini buluyor, ben boş yere onu gözümde yücelttiysem, ondan böyle bir kazık yemeyi hak etmişim. Evet, M'den bahsediyorum. Bu saatten sonra aramızda neler geçer bilmiyorum ama, onun sayeside hayatımda ilk defa beni bu denli değiştiren ve ders veren bir şey yaşamış oldum..

3-Yurt Dışında Görmek İstediğin Yer Var Mı?
Hmmm... O kadar uzun zamandır böyle hayaller hakkında düşünmedim ki, sonuçta yurt dışına çıkmak, bir yerleri görmek istemek de hayal sayılır değil mi? Evet, çok çok uzun zamandır hiç hayatımla ilgili uzun vadeli bir şey düşünmedim. O yüzden bilmiyorum, bir gün yurt dışına çıkmak ister miyim, istersem nereye gitmek isterim? Güzel soru tabi ama sanırım en azından henüz bir cevabım yok. 

4-Hayatının Kitabı Ne?

Sen de çok oluyorsun diyeceksiniz ama buna da verecek bir cevabım yok sşdlkg İlk aşkım olan Harry Potter serisinden hiçbir kitabı örnek olarak veremiyorum, ayıramam, ayrıca seriyi de hayatımın serisi diye veremem. Çünkü.. Çünküsü yok. Beni büyüten bir seri ama, hayatımın serisi mi bilmiyorum. Kim bilir karşıma daha ne seriler çıkacak. Hiçbiri HP'nin yerini alamayacak ama kendilerine yeni yerler edinecekler sonuçta. Hayatımın kitabıysa.. Ne bileyim, birini söylesem diğeri eksik kalır. Geçiyoruz.

5-Koleksiyonun Var Mı?

Dergi ve poster koleksiyonum var, yine yedinci sınıftan beri biriktirdiğim. Evet bayağı kabarıklar fşkhdfşlk Henüz bir tanesine bile kıyıp atamadım ama bakalım ne zamana kadar biriktirmeye ve saklamaya devam edeceğim.. Gerçi farkında olmadan koleksiyonunu yaptığı şeyler de var sanırım, ders aralarında yazılmış notların bir tanesine bile kıyıp atamam, genelde hiç kullanmadığım bileklikler alıp kutularda saklarım, bir de odamda bir sürü kumbara var, biblo tarzı kumbaralar. Dolu değiller, hatta çoğunun altındaki deliği kapaması gereken kapağı bile kayıp. Süs diye mi duruyorlar yoksa ben mi kıyıp atamıyorum bilemedim. Bu arada garip gelecek ama, kitaplarımı da koleksiyondan saymak istiyorum ben. 

6-Hangi Enstrüman Olmak İsterdin?

Şahsen ben keman veya akordiyon olmak isterdim ama benden olsa olsa dümbelek olur. 


Öhöm, şimdi geldik mimi kimlere paslayacağıma.. Aman ya tabi ki ilk olarak ikizim bahara paslıyorum sdşglksdşglk Evet hanımefendi, sen inatla bloguna yazmıyorsun ama düzgün bir geri dönüş yapana kadar elime geçen her şekilde mimleyip zorlayacağım seni, bye. Ayrıca bir de, Bulanık Beyin'e paslıyorum bunu. (henüz yazmadıysa D.S.K hanımın cevaplarını da okumak isterim tabi :D) Ha eğer bu mimi yazmak isteyen başkaları olursa da, buyurun yazın, size de pasladım gitti ^^


Yorumlar

  1. Ben yaptım ya mim hortumu oldum çıktım yeminle :/ Yalnız sana pasladığım ikinci mim öyle depresif bir tarafını görmedim ben hatta bu mim daha depresif sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mimi depresif yapan benim cevaplarım sanırım şlskdşlkg

      Sil
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, ayrıca bana da gönderdiğin için teşekkür ederim :) ilk fırsatta yazıcam :)
    bu arada ben ismini seviyorum ya, url ni de seviyorum, bu kadar pişman olma bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iki üç okurum olmasa en azından adı madeinsiy yapardım ama, neyse ya olsun, böyle gelmiş böyle gitsin! :D yazını da dört gözle bekliyorum ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................