The Thousandth Man / Woohyun'un kafayı koparıp kendime alabiliyo muyum?


Diziye göre, gumihoların ancak 1000 yıllık bir yaşamı vardır. Bu 1000 yıl içinde 1000 tane adamın ciğerini yerlerse insana dönüşebilirler, ha eğer bunu başaramazlarsa da, prensini öldüremeyen denizkızı gibi köpüklere dönüşerek yok olurlar. Baş karakterlerimiz gumiho bir anne ve yine gumiho olan iki kızı. Anne Gu Mi Seun ve kızlardan daha genç olan Gu Mi Mo çoktan 1000 ciğer olayını tamamlamışlar ve insan olmuşlar. Büyük kız Gu Mi Jin'se 999 ciğeri yemiş, 1000.yi arıyor. Arayışının bu kadar uzamasının sebebiyse basit; Gu Mi Ja diğer gumiholar gibi herhangi erkeklere benim erkeğim diyip ciğerini yemiyor. Her yediği ciğerin sahibini aşkla arıyor hanımımız..

Sitcom türünde, aslında yarımşar saatten 16, ama internette ikişer bölümün birleştirilerek oluşturulduğu 8 bölümlük bir dizi The Thousandth Man. İlk bölümünü artık 100 yıl önce falan mı izlemiştim hatırlamıyorum ama dün dedim bari bunu izleyeyim artık, ve bir güne sabahlayarak bitirdim diziyi. Güzeldi, insanı kesinlikle izlediğine pişman etmiyor yani. 

Başrollerde Kang Ye Won ve ve Lee Chun Hee oynuyor. Valla ne yalan söyleyeyim tamam karakterleri sevdim falan da onları pek sallamadım. Zaten onlar da 8 bölümün altıncısında sevdiklerini itiraf ettiler. 

Tabi itiraftan önce başrol çocuğumuz sürekli kızdan arama 
bekledi falan filan klasik ama güzel şeyler bunlar..

Benim gözüm genel olarak Woohyun ve Mimo'nun üstündeydi. Bir de sekreter Park'ın, yok öyle bir adam ya.. 

Woohyun tek başına yaşayan zengin çocuğu, bizim gumiho ailenin komşusu. Mimo'ya fena abayı yakmış durumda. Ama ben böyle bir şey görmedim arkadaşlar.. Tamam çocuğa önceden Paradise ve Delicious kliplerinde hafiften bir göz koymuştum ama şu anda KAFASINI İSTİYORUM. Hayır korkutucu bir şekilde değil, kendime kolye yapıcam. Böyle çirkin, böyle tatlı bir şey olamaz ya..

ıy şu tavırlar da nasıl yakışıyordhgsdhf

Şu da kız ciğerini istemek için bir yokladığında verdiği tepki;

Ya sen ne salak bir şeysin şlskgsşdlkg

Dizide cameo boldu, bilindik sitcom mantığı işte. Bir salamander guru değildi belki bölüm başına 305820598 idol getirsin ama cidden konuğu çok fazlaydı. Beni heirsdeki belalı veli savcının karısı da dahil çok kişi geldi geçti. İdoller de fazlaydı. Jaehyo, Jinyoung, Sunggyu. Ya Sunggyu şsldfksşdlfşslkgşlskdgşlskdgşlksdşglk

ya bu çocuğun sincap olmadığına emin miyiz

Yalnız, Sunggyu'nun sahnelerinde istemsiz olarak kahkaha attım. Ben böyle bir oyunculuk görmedim arkadaşlar. Sürekli yukarıya baktı, senaryo falan mı koymuşlar anlamadım ki. Bir de zaten fakir ama gururlu çocuk olarak gelmiş sürekli yukarıya bakarak felsefe yapıyo sşlsşdlkhg Bkz. örnekler; 1. 2. Ya çok nasıl desem şapşirik..

Ha bu arada, varsa bir dal Jinyoung'unuzu da alırım...

Ulan ya, tamam be, Hello Baby B1A4'e 
baştan başlıyorum ya senin için.

Neyse, konuk oyuncuları kapayıp.. Woohyun'a dönelim. Ya ben bu çocuğu ciddiye almadığımdan mı bilmiyorum ama her türlü romantik, ciddi sahnesinde hunharca kahkaha attım.

Mesela şurada öyle bir güldüm ki sşlkgsşdlkgsşdlkgsşdkgsşkdgşlks Ya çok nasıl desem sfdgşlksgş ORANIN ADAMI DEĞİL ŞLSDKGŞSDKGŞSLDKG

Hele beş veya altıncı bölümde Sunggyu'nun verdiği akılla adam olmaya karar verip de, tıraş, siyah deri ceketler, motor vs olaylarına girince gülerken sıçtım resmens dgşlsdkgsşldkşlk bak aklıma geldi yine gülüyorum sdgşisdlgsidglisgl

YA BU DEĞİL YANİ BU KESİNLİKLE 
DEĞİL SDŞLKGSDŞLKŞLSKDGŞLK




Şey burda koltukaltı kıllarına mı güliyim 
ifadelerine mi şdlsksdşlkgsdşlkvsşlkdg

Hyomin yemin ediyorum mükemmeldi bu dizide. Hani Mimo karakterinin ağzına okkalı bir tane geçirmeyi çok istedim ama nasıl desem, kafamdaki Hyomin hep buydu ya. Canlı, deli dolu, bazen sinir bozucu, genel olarak saçma.

Lee Chun Hee'nin dünyaya aşçı/şef rolü yapmak için geldiğine dair tezim de kanıtlandı zaten. basta (sooyoungun dilinden master) kadar çok üstünde önlük ocak başında göremedik ama sinirleri bozukken eline geçen ne var ne yok doğramasına koptum lsdkşlskd

Ya yalnız, sonu bir tek bende soru işareti bıraktı galiba. Spoiler başladı. Açıkçası kız havaya karışırken hüngür hüngür ağlarım diye düşünmüştüm ama hiç de öyle olmadı, bence sorun bende değil sahnede. Ağlatmadı ama sonrası bayağı düşündürdü. Adamın başka biriyle evlenip kızı olduğuna inanmak istemedim. Gumiho annenin doğum gününü kutlarlarken Mi Jin'in bir kenardan iyi ki doğdun diye şarkı söyleyerek çıkmasını istedim. Bilmiyorum, o kadar bir anda oldu bitti ki sanırım kabullenemedim. Klasik değil ama akla yatkın bir son gibiydi. Spoiler bitti.

Yalnız, izleyecek olanları şimdiden birkaç konuda da uyarmak lazım. Mesela, mantığını düşünmeden izleyin. "Madem her ciğerini alanı sevmek aşık olmak ve aşk yaşamak istiyor nasıl rahat rahat aşık olduğu bu adamların ciğerlerini söküp yiyebiliyor?" veya "Bunlar 1000 ciğeri yiyince insan mı oluyor ölümsüz mü? İnsansa bu Mimo nasıl insan olduğu son 10 yılda hiç yaşlanmamış, anneleri yıllardır insan olarak aynı şekilde yaşıyor? Normal insanlar gibi yaşlanmayacaklar mı?" tarzı sorular belirirse kafanızda, amaan koyverin gitsin. Sitcom işte bi mantığı yok. Güldürür ama düşündürmez, düşününce saçmanın da saç saç saçması gelir.


Şey, öyle işte. Yapılacaklar listeme Gapdong ve Wild Romance'i yaz diye madde koydum ama oturdum bunu yazdım. Sanırım bu yapılacaklar listesinin "bunları bitirene kadar yeni madde koyma" kuralını biraz bozuyor ama... Şey.. Ne bileyim... İçimden geldi uzun zamandır ilk defa..


Yorumlar

  1. ya yazilarina ne kadar guluyorum bilemezsin))diziyi izlesem bu kadar keyif almam eminim)))super)ellerine sagliq))

    YanıtlaSil
  2. Mimo ile Yan yana geldiğinde he boy diye bir müzik giriyor onu kim söylüyor biliyormusun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................