HENRY İNSAN MI?

Cevap: Değil.

Kanıt: Fantastic.


İnsan olmadığına dair daha net bir kanıt?



Öyle işte. Trap'te piyanoyla Bahar'a hizmet ediyordu, burada kemanını eline almış bana yürüyor. Ya ama olmaz ki bu kadarı da, nasıl bir idol gitar dışında 3-5 enstrümanı daha mükemmel çalabilir?

ps: Bu kadar yetenekli bir çocuğun program program çıkıp da kemanıyla aynı şarkıyı üç milyon defa baştan baştan çalarak harcandığını düşünüyorum. SM buldu bokunu çıkaracak bir şey daha. Henry'i biraz daha kullanırsa bana bile bıktıracak. Yo aslında bana bıktıramaz ama şu an bizimkini yerlere göklere sığdıramayan k-netizenlere bir defa bıktırdı mı yandık. 

Fantastic full albüm yayınlandığında içinden 5-10 tane daha kemanın eşlik ettiği şarkı çıkarsa.. Hiçbir şey yapmam napıcam oturur dinlerken cips yer ağlarım bu niye benim değil diye. 

Ya ben Henry'i istiyorum bye.

Yorumlar

  1. Bu yazıda her dediğine katılıyorum :) Umarım SM uzatmaz.. Çünkü gerçekten Henry nereye gitse eline keman veriyorlar... ^_^
    Allbümde her şarkının içinde keman olmazsa ona bile şükretmeliyiz bence :P
    Gerçi her dediğine katılıyorum dedim ama, seni sadece kemanla etkilemiş.. Beni Trap'te esir aldı kendine :D Piyano da keman da kabulümdür yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trapin klibini günaşırı izlemek gibi garip bir alışkanlık edinmiştim ilk çıktığında, yeminle izlemeden rahat uyuyamıyordum.. Ama bunda kliptense şarkı ve canlı performanslar sardı. Ya bu çocuk çok Allah'ın cezası ya ben aynı havayı soluduğumuza inanmıyorum ne yediriyorlar içiriyorlar da böyle oluyor T.T

      Sil
  2. Başlığı okuyunca ''Dizi karakterinden bahsediyo bu sezonşüpheli Henry'nin bir sırrı ifşa oldu herhal'' diye düşündüydüm :DD Gerçi dizi karakteri gibin çocukmuş hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya henryden başlı başına bi film serisi çekilir yemin ediyorum insan değil..

      Sil
  3. Netizenlere bulaştılar mı boku yediler net kanıt yani :dd Kris gruptan çıktı diye etmediklerini bırakmadılar ha bir de Baekhyun olayında da :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netizenler kristen de, baekhyundan da önce varlardı, işleri güçleri bir ünlünün skandalı çıksında yorum yapıyım olan bir grup göt göbek büyütücüden çok fazla bir şey beklememek gerek. ama kris ve baekhyun konusunda ağzımı açacak olursam... açmıyım ya en iyisi.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. http://okyanusmelekleri.blogspot.com.tr/2014/07/iki-yllk-blog-hayatmda-ilk-mimim-d.html

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................