Nedir, Ne Değildir Mimi

Big Bang üyeleri insan mı?

Önceki mimimde bu mimi biraz daha depresyonda hissettiğimde yazacağımı söylemiştim, ve galiba bugüne kısmetmiş, tam bir gün sonraya yani! D.S.K'ya beni mimlediği için teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum xd

*Blog açma hikayeniz nedir?*

Yazmayı her zaman sevdim, tabi hiçbir zaman oturup düşüncelerimi yazayım da birileri okusun diye düşünmemiştim.. Aslında.. Bir hikayem yok. Düşündüm, düşündüm ama aklıma hiç gelmiyor nereden estiği. Okuduğum bloglardan etkilenmiştim onu biliyorum ama. Bunun dışında.. Yok arkadaş bende ekşın 0, esmiştir açmışımdır, hala nasıl kapamadım hayret sdşlfksd

*Blogunuzun ismi nereden geliyor?*


Nasıl açtığımı hatırlamadığım bu blogu, her türlü ülkeden diziler hakkında yazarım düşüncesiyle açtığıma bayağı eminim. Aama, sanırsam kendimi Kore'ye fazla kaptırmış bulundum xs Neyse, sonuçta her telden çalarım düşüncesiyle açmıştım ama ne var ki öyle bir şey olmadı :P

*Hangi mevsimi seversiniz?*

Kış. Şimdi sebepleri sayınca tumblr kızı olduğumu falan düşüneceksiniz ama hayır, tumblr kızı değilim ve kışı sevmemin en büyük sebepleri kapalı havayla yorganlar. Aslında üşümeyi seviyorum genel olarak. Eh, biraz da tembelim ve yazın sıcağında ferahlamak için yelpaze kullanmaya bile üşenirim. Durum buyken kış mevsimi benim için ideal. Sonbaharı fazla boğucu, ilkbaharı da fazla canlı buluyorum, yazdan zaten nefret ediyorum, evet evet kış çocuğuyum sonunda kadar :D

*Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?*

Masumiyet? Umut? Vakit?

*Kırmızı ruj mu eyeliner mı?*


Eyeliner. Ha seçtin de kullanır mısın derseniz, hayır makyaj yapmak için fazla üşengecim şsldkfsdşk

*Blog yazmak size ne kazandırdı?*

Hmm.. Aslında somut bir şeyler kazanmamış olsam da, beni anlayan insanlarla karşılaştım. Gerektiğinde özgürce içimi dökebilmek ve bu döktüklerimi anlayıp yorumlayabilenlerle konuşabilmek en büyük artısı sanırım blog yazmanın.


*Okumak mı yazmak mı?* 

Değişir.. Mesela, kitap okumak benim için inanılmaz bir ihtiyaç, ama ne zaman bi kitabı bitirsem, kendimi bir şeyler yazmak zorundaymış gibi hissederim. Evet ilginç biliyorum şdslgksd

*Şiir mi, roman mı, hikaye mi?*

Roman. Uzun olsun, içine çeksin, okuturken etrafı görmemeni sağlasın, gerçeği unuttursun, Allah'ım çok depresif gidiyoruz ama bakalım...

*En çok etkilendiğin film?*

Hmmm....... Biraz daha hmmmm....... Galiba 3 İdiots. Komedisini boşverin, efsane mesajlar veren bir film. Zaten şu ana kadar en çok etkilendiğim filmler hep Bollywood'dan. Ha etkilenmeyi unutamamak olarak alırsak da......... Ghajini'yi yurtta çığlıklarla izlemiştim ve arkadaşlarımla ekrana bağırıp durmuştuk "salak karı nereye gidiyosun gitmesene!" falan diye, bir bunu unutamam bir de Akıl Oyunları'nı sanırım.

*Hangi tür kitap/film?*

Hmmmmmmmm............... Değişir. Zaman zaman komedi, zaman zaman suç/polisiye, bazen, ama çok nadiren de dram.

*Öğrenci olma mı iş hayatı mı?*

Öğrenci olma, kesinlikle ama kesinlikle öğrenci olma.

*Kitap okumak mı film izlemek mi?*

Kitap okumak.

*Klasik giyim mi spor giyim mi?*

Her daim spor giyim. Tabi şöyle de bir durum var spor giyimden kastım eşofman falan değil, eşofmanlarımı pijama olarak kullanan bir insanım ben. Ama tişörtümden ayakkabıma, hatta giydiğim pantolonun kumaşına kadar az buçuk spor olmalılar. Neredeyse hep dar kot giyerim ama kalın olanları asla!

*Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?*

Kitap. Bir de dergiler, galiba. Bilemedim.

*En sevdiğiniz yemek?*

Ben yemek sevmem desem? Yani şöyle, çoğu zaman açım diye yemem. Tadı hoşuma giden şey varsa yerim. Annem akşam yemeğine taze fasulye mi yapmış? Nope, ben tokum. Açıkçası karnımın guruldamasını, ve açlık hissini seviyorum. Özel bir sebebi yok. Ama açlığın bana hiç zararı dokunmadı şu ana kadar. Pek hissetmez de oldum zaten. Aşırı tokluk hissini de sevmiyorum. Ama burgerı seviyorum, neyse.

*En sevdiğiniz dizi?*

Öhöhöhhohğğhğhöhöhöhğ *uzun süreli bir öksürük krizi* öhöhöhçöhğhö Doctor Who.

*Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?*

Valla büyü yapabilsem güzel olurdu, veya IQ'mü yükseltebilsem, veya sadece istediğim zamanlarda insanların aklını okuyabilsem, veya ... Bu işin sonu yok.

*Hasta olmanın en kötü yanı nedir?*

Belki halsizlik. Ki ben her daim halsiz olduğumdan, genel olarak hasta olmayı burnumun akmasını falan seviyorum. Ay bir de baş ağrısı hariç. Baş ağrısı berbat bir şey, ki başım da sık sık ağrır. (Tabi bu soruyu tamamen masum bir hastalık olarak algıladım, büyük bir hastalıktan bahsediliyorsa, Rabbim göstermesin)

*Alınacak listen var mı?*

Ohoooooo hem de bayağı kabarık bir liste. Uzun ve sıralı kitaplarla başlayarak albümlere, elektronik eşyalara kadar gidiyor.

*İlk aldığın makyaj malzemesi?*

Göz kalemi. Siyahtı, zaten siyahtan başkasını da kullanmam. Gerçi, ilkokulda aldığımız ojeler de sayılıyor mu ya?

****

Öhöm, şimdi geldik yine mimlemeye. Yumi'ye yolluyorum bu defa sadece, çok sevgili ikizim de geldiği zaman yazabilir ama FARK ETTİĞİNİZ GİBİ HALA ORTALARDA YOK. Gerçi şu an yazlıkta olduğu ve çatıya çıkmadığı sürece wifiya bağlanamadığı için üzülüyorum onun adına ama AY ARTIK GELMESİ LAZIM ŞU BLOGGERA.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................