önüm arkam sagım solum olmuş tvN

Yeminle her tarafım tvN oldu ya.. Adamlar farklı dizi yapıyor çünkü. Konuları, karakterleri, hatta belki de kullandıkları klişeleri bile farklı.

Mesela, Reply 1994 de tvN'in. Kendisinden şu an ölümüne nefret ediyor, ve izlerken saatlerimi ve hayallerimi yedi bitirdi diye iğreniyor olabilirim. Ama ilk 10 bölümünde beni bu kadar sürükleyen, hastası yapan bir diziye de daha fazla gömmek istemiyorum. Bu dizi hakkındaki yorumum hala geçerli, çok izlemek istiyorsanız ilk 11'i izleyin bırakın. Kocası Chilbong çıkmayacak. Bu kadar ağır bir spoileri şak diye verdiğim için de üzgünüm ama en azından bilin ne bok olduğunu.

Allah'ım artık ne kadar dolduysam diziye karşı her konusu açıldığında aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorum. Ama napıyım ya böyle olmaz ki Chilbong dururken pislik oppa ne ya pislik oppa ne lakabında meymenet yok. Allahtan yandaki tipler çok salak da her gördüğümde sırıtıyorum yoksaa...

ya şu bebek yeminle
kdrama tarihinin en
salak yaratığı, 20
bölümde sırf bunu
gösterseler yine de
izlerdim
Bu yıl takıntı haline getirdiğim ne kadar dizi varsa hep burada! Emergency Couple.. Yıllar önce bir toylukla evlenmiş, evlilikleri bir yıl bile sürmemiş bir çiftimiz var (Song Ji Hyo & Choi Jin Hyuk). İkili boşandıktan yıllar sonra stajyer olarak işe girdikleri bir hastanede aynı acil servis ekibine düşüyorlar ve.. Ve olaylar olaylar işte canım daha ne anlatayım. Allahım kendime bir tane Choi Jin Hyuk istiyorum çok mu ya. Çok tabi amına koyim biliyorum ama bir onu bir de Lee Jonghyun'u bu kadar çok istiyorum düşünün adamın bıraktığı etkiyi. Dizinin ardında bıraktıklarına hiç girmeyeyim zaten, resmen boşluğa düştüm bitince.

Twenty Years Old diye bir de mini dizisi var kanalın. Başroldeeee.... LEE GİKWANG Şey hem de kendisi rolünde sdşlgksdşglkşlk B2ST'in Gikwang'ı, dizide ilk aşkıyla karşılaşıyor, önce onun, sonra fanların gönlünü elde etmeye çalışıyor. Yeminle ben hayatımda bu kadar kaliteli fanfiction bir dizi izlemedim. Heirs salak bir fanficti mesela, bu kalitelisinden.. Zaten tüm dizi toplamda 2 saat falan sürüyor. Aşık olacaksınız, baştan söylüyorum..

Let's Eat yine bir başka B2ST ziyafeti sunuyor; YUN DUJUN Allah'ım bu kadar ergenleşeceğimi hiç düşünmezdim ama çoğunlukla Showtime'ın marifetleri bunlar. (bu arada, dujunun adını dujun yazıp doojoon görüyorum niye böyle hiç anlamadım) Neyse, konumuza dönelim. Aynı apartmanın, aynı koridorunda yaşayan 3 bekar, veya biri dul, ne haltsa, bol bol, tadını çıkara çıkara yemek yiyor, biz de izliyoruz işte. Yemek düşkünü olmadığımdan izlerken ağzım azıcık olsun sulanmadı. Ama Dujun'a iki üç salya akıtmış olabilirim bilmiyorum.

Gapdong'sa.. Konu bilindik kdrama polisiyelerinden ve bu polisiyeleri sıkıcılığından çok farklı. Gerçi şu an Gapdong tarafından sarılmış sayılmam, zira kendisi çoktan bitti. Ha ama şu da var, diziye baştan başlamamak için kendimi zor tutuyorum. BOF'tan beri bu neredeyse ilk defa oluyor. Hakkında çok konuşmayacağım. Yoksa dayanamaz gider baştan izlerim.Geçiyoruz.

Bir de Flower Grandpa Investigation Team var, veya daha kolay ismiyle Grandpas Over Flowers. Elimizde acayip yakışıklı dört tane dedektif var. Bir soruşturmanın ortasında ne idüğü belirsiz bir sıvının içine düşüyorlar ve nefes almak için kafayı bir kaldırıyorlar ki o dalyanlardan 3'ü gitmiş, yerine 3 tane yaşlı başlı dede gelmiş. Gençliği hala capacanlı yerinde duransa bir tek bizim Heechul. Dedelerin genç versiyonlarının Choi Jin Hyuk, ramen dükkanının Çılgın Horoz'u (Park Min Woo), ve Emergency Couple'ın çat kapı çıkagelen işsiz damadının (Park Doo Shik) canlandırdığını da ekleyeyim. Ki dedelerden biri de PinkPanda! şslkdşaslkg Nasıl desem, ben bu diziye başlamak için nasıl bir sevap işledim acaba sdşlgsdgşlk Yemin ediyorum haftamın neşe kaynağı ya. Yalnız, spoiler heechul ölürse falan gözyaşımda boğulurum aq senaristi lütfen saçmalama, gerçi o ölürse bizim sempatik köpüş burunlu da pişmanlıktan gözyaşında boğulur, hmm fena olmaz spoiler son bayağı eğlenceli bir dizi yani, tek başına Heechul bile diziye başlamak için yeterli bir sebep. Etrafımdaki oppacı gençlikten diziyi izleyip de 'bu dedeleri görmek istemiyorum yeaağğ oppam nerde benim' diye hayıflanan tek bir kişi bile görmedim, öyle düşünün! :D

Ya Heechul sen çok Allah'ın cezası bir adamsın sdgişlksdgşlksdşglksşldkg
(chul'u tanımayan ve kdrama bilmeyen birisi bu posta denk gelirse vereceği
 tepki büyük ihtimalle 'hangi adam, bu dede mi? nesini seviyo' falan olabilir)

Henüz çok taze bir dizi olan Marriage Not Dating de tvN'in. Çok tatlış bir dizi. Konu yine çok alışılmış, veya çok değişik değil. Kızımız bir çocuğa evlenme teklif etmeye karar veriyor, otel odasında her şeyi ayarlamış, çocuk gelince panikliyor arkadaşının yardımıyla kaçıyor odadan. Saftirik kızımız durumu uzun süre çakmasa da, bu kaçmaya yardımcı olan arkadaşla yolları kesişip duruyor. En son öyle bir şey oluyor ki, bu arkadaş kızımızı ailesine nişanlısı olarak tanıtıyor. Eğlenceli dizi, kadro çok da tanıdık değil. Jinwoon'u ne kadar flowerdan sayarız bilmiyorum ama onun dışında hiç 'flower boy' diyebileceğim kimse yok. Neyse, benim sevdiğim konulardan ama bu. Eninde sonunda aşık olacaklar, çocuk kızın içine düşecek, saftirik kızımızı gönüllü olarak kanatları altına alacak bu defa. Belli de olsa seviyorum işte.

Kısaca, benim için 2014'ün en iyisi tvN'di. SBS de çok güzel diziler verdi ama, hiçbirinde tvN'in verdiği his yok. Görüntüsü güzel SBS'nin, çiçek çocukları da bol, ama işte.. İşte fazla klişe. Sevmediğimden değil ha. KBS için de aynı şey geçerli, o da biraz bizim TRT gibi yurdumdan olsun içimden olsun tarihi bile olsa olur diye çabalasa da seviyoruz dizilerini. Bir tek MBC'yi pek çözemedim. Özel bir sebebi yok yani.. Bu konu hakkında neden bir paragraf yazı yazdım ben de anlamadım. 

Ne diyeyim, tüm bu bahsettiğim dizilerin tam postlarıyla buraya dönmek dileğiyle..


Yorumlar

  1. Reply 1994 benim için yıkımdı yıkım .s.s

    YanıtlaSil
  2. tvN'nin dizileri iyi hoş güzel de görüntü kalitesi kötü değil mi ya? Yani sanki dizi değil de kısa film gibi bir şey izliyormuşum gibi etki bırakıyor bende özellikle Seo In Guk'un oynadığı High School King'te bu daha bir belli oluyor o yüzden pek izleyesim gelmiyor o kanaldaki dizileri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şey gibi, sanki dizilerin üstüne ölü bir psd atmışlar gibi bence :D hani görüntü kalitesi kötü değil ama bi.. karanlık.. gibi.. bu beni bir tek monstarda rahatsız etmişti çünkü nasıl desem, KALİTESİZ duruyodu. ama şu sıralar izlediklerim daha çok.. sıkıcı kaliteli :D zaten tvN'in hiçbir dizisi hikayesi olmasa tutmaz bence. mesela dün yazıya eklemeyi unuttuğum Witch's Romance'i noona love sevmesem de bayağı heyecanla izliyorum, adamlarda mizah var sşdlkg

      Sil
  3. ya ben sen dedin diye başladım gigwanklı diziye ama bi şey anladıysam nolayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım anlaşılacak ne var, liseli aşklar işte :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................