Son Zamanlarda - 14

Eveet, herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun. Mükemmel bir bayram geçirdim cidden, İstanbul'da bir Allah'ın kulu kalmamış. Misafirsiz ve akrabasız, sessiz sakin, tamamen eve tıkılı kaldığım hayallerimin bayramıydı bu ramazan bayramı. Ooooh ölmeden şöyle bir bayram da geçirdim ya gözüm açık gitmem inşallah. Yalnız, hissedilen sıcaklık 40 dereceyken ben 140 derece hissediyorum. Çünkü öyle. Allah'ım eriyeceğim...

Bu sıcaklarda evin içine tıkılıp ne mi yapıyorum? 

Her zamanki şeyler işte. Pazar günü dersanem başlamayacakmış gibi yaşıyorum. Dizi izliyorum, müzik dinliyorum, tumblra sardım sayılır gibi falan. (takip edecek olursanız haber verin de geri takip edeyimsdgsdşlgk) Başka mı.. Başka... Öhöm öyle işte.

Neler izliyorum?

Kdramalarda güncel takılıyorum genel olarak. 

Jin Hyuk'cum bir tanem gül yüzlüm
sen busun bu kalır mısın?
Fated to Love You gibi. Sene başında konusu ilgimi çektiğinden orjinal versiyonunu izlemeye başlamıştım ama kız çirkin çocuk çok çok çok daha bir çirkindi, mekanları sevmedım falan, sonuçta 2.bölümün bitişiyle bırakmıştım. Doğal olarak ilk Kore'ye uyarlandığını duyunca hiç heyecan yapmadım. Sadece dedim izleriz napak, ama ikinci erkeğin Choi Jin Hyuk olduğunu duyunca YI-KIL-DIM. YA ÇOCUK BENİ DELİ Mİ ETMEYE ÇALIŞIYOSUN NİYE İKİNCİ ERKEK NİYE HEM DE NEDEN BU KADAR CHEESY Bİ DİZİDE NİYE YAAA?!!?!*?!*1 Öhöm, diziye kıl oldum diyemem ama, Jang Hyuk'un karakterinin çok kıro olduğunu düşünüyorum #sorrynotsorry. Jang Nara'yı biraz.. Hmm normal buluyorum. Çok normal, seviyorum veya sevmiyorum değil, olması gerekn bir normal. Kim Mi Young karakterine de yorum yapmayacağım o yüzden. Yalnız, konuyla ilgili sevmediğim bir şey var. Tamam zorunlu evlilik olayını falan seviyorum ama Se Ra'yı baştan kötü kadın olarak göremiyorum. Özür dilerim, aşkın fedakarlık gerektirdiğini kabul ediyorum ama, Se Ra zaten aşık, ama bir kadının kariyeri için hayatında yalnızca bir defa karşısına çıkacak bir şansı tepmesini de mantıklı bulmuyorum. Burada Se Ra'nın ve bizim kıronun birbirlerine dönmesine istemsiz olarak engel olan Mi Young'u da kötü kadın olarak görmüyorum. Sadece, bilmiyorum, Se Ra ilerleyen bölümlerde kim bilir ne rich bitchlikler yapar ve biz izleyenleri ekran başında kıl eder, ne küfürler ederiz tahmin edebiliyorum ama baştan kötü bulmuyorum onu. Ne yapsın yani, soylarını devam ettirmek için kadın olsun rahmi olsun yastıktan olsun mantığıyla ilerleyen bir aileye gelin gidip kariyerinden mi vazgeçsin? Ayrıca gelin gitmeyecek de değildi, sadece erteledi. Evet belki ikinci defa erteliyor, evet belki hatalı, evet kıroyu üzdü. Ama o da üzüldü, o da seviyor. Ne diyeyim.. 

It's Okay That's Love

SBS'den bu kadar güzel bir dizi çıkmasını beklemezdim.. Güzellikten kastım.. Nasıl desem.. Gerçek hayattaki sorunlara, hastalıklara yer vermesi. Öyle kanser olmuş aşık olmuş kavuşamayacakmış tarzı hastalıklar değil, gerçek ve olası psikoliojik vakalar kullanılıyor. Gerçi karakterler, hastalar ve tedavi yolları tamamen kurgu ama umrumda mı? sdlgkş Daha 3.bölüm iniyor, ama ilk 2 bölüme bakarak söyleyebilirim ki eğer gerçekten klasik kdrama çizgisinin dışına çıkmak isteyen bir diziyse, o yazarın psikolojik sorunları var ve D.O. nun karakteri hayali. Şey, yarı hayali. Bilmiyorum, sanki küçüklüğüymüş, veya içinde yaşattığı küçüklüğüymüş gibi hissediyorum. Adam belli, abisinden eziyet görerek büyümüş. Hep yazmış, hayallerine ulaşmaya çabalamış. D.O nun hayali olduğunu düşünme sebebim de bu 1.Sadece bizim yazarın bulunduğu sahnelerde ortaya çıkıyor ve sadece onunla konuşuyor 2.Sürekli kendini yazara kanıtlamaya çalışıyor, bir nevi yazarın hayranı, onu rol modeli almış, ve sürekli yazılarını ona okutmaya çalışıyor. Bilmiyorum, eğer bu doğru çıkarsa da bunu okuyan sizlere spoiler vermiş olursam şimdiden ssawwry... Ama diyorum ki bu doğru çıkacak, çıksın ki doktor yazarı güzel bir tedavi etsin, yoksa olaylar saçma şekillerde karışır ki biliyorsunuz kötü karakterlerin araya girdiği karışıklıkları sevmiyorum..

klişe demişken, yazarımızdan"Kdrama mantığı" sdşlgksdşlgksdşlgksşdlkgşlskdg

Trot Lovers

Zaaa yüzyılın en ezik dizisi. Sevmediğimden değil, yani önceden severdim ama bir süre sonra sevmeyeceğimin bilincinde olarak. Çünkü KBS dizisi ve KBS dizilerinin kuralı mükemmel startlar verip bir anda drama bağlayarak saçmalamaktır. Buna BOF'u, Love Rain'i, ve Romance Town'u örnek verebiliriz. Trot Lovers'dan farklarıysa şu ki bunları baştan aşırı benimsemiştim ki sonları nefretle bitmedi. Final verene kadar Trot Lovers benim için altyazısını beklemeye bile tenezzül etmeyeceğim bir dizi. Yani tabiki bitireceğim ama her kelimesini anlamama gerek yok, öyle yayınlanınca raw izler olayı görür bırakırım. Yine de, diziyle ilgili her daim çok seveceğim ve her hatırladığımda kahkahayı basacağım bir şey var;

AŞSLFKAŞGLKSDŞLGKSDŞGLKSŞDLGKSŞLKDG

Ay ne yalan söyleyeyim, daha gidip çevirmem gereken o kadar çok şarkı, yapmam gereken o kadar çok video var ki, kendimi burada oturmuş çene çalarken ihanet ediyormuş gibi hissediyorum iyice delirdim evet. Neyse, dinlediklerim de başka yazıya artık, uzun bir konu o, 2 diziden bahsettim, ve şunu söyleyeyim aslında üçünü de öneriyorum. Birini izleyip basit şeylerle mutlu olmayı deneyin, diğerini izleyip ciddi anlamda zevk alın, bir başkasınıysa izlerken eğlenip kabız bölümlerde koyverin gitsin. Herkese iyi seyirler! :D 

İmza koymak yerine bunu ikinci kez koyuyorum çünkü BU LDŞKGSŞDLKGŞLDKGŞSLKDGŞLKDG


Yorumlar

  1. Tumblr'dan takip ettim (mypixelscreen.tumblr).. hatta birkaç postu da reblogladım özellikle Krystal'in gifleri dksjdskjdkwjdwkjdwdw hala gülüyorum ya :D Yalnız teman bana biraz karışık gibi geldi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tumblrı sadece rb lemek ve ps paylaşmak için kullanıyorum, temayla uğraşmaya başlamadım henüz şlsdkgsşlk hazır temalarında en sadesi simsiyah olan olunca.. Nesi karışık ya xs Ve krystal dşfkfşkhdşlkfhşlk hayatımın şu dönemi onstyelda je.kry izleyip stale sapıklık yapmakla geçiyor ne yalan söyleyeyim :P

      Sil
  2. daha önce yazdın mı emin değilim ama, mimlendinn!! :) :)
    http://bulanikfikirler.blogspot.com/2014/08/mim-4-hisler.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................