Lie To Me/Ordan Burdan Toplanmıs Senaryoyla Orjinal Öpücükler


Evet, başlıkta da söylediğim gibi pek orjinal bir dizi değil. Senarist nerede romantik sahne var hepsini toplamış. Ama bir öpücük sahneleri vardı Allah razı olsun daha önce hiç görmediğim türdenlerdi. Şimdi diceksiniz bu ordan burdan toplama nasıl oluyor. Şöyle ki; karakterler zaten her yerde gördüklerimizden. Ha tamam, kdramalarda hep aynı tarz karakterler var zaten falan diyebilirsiniz ama Lie To Me'de bir karakter bile orjinal değildi. Replikler, hareketler, hatta kıyafetler bile, hepsi, ama hepsi, daha önce gördüklerimizdendi.

Şimdi bu kadar şey saydırdım diye diziyi beğenmedim saymayın. Gerçi son 7-8 bölüm dayanılmazdı-ki diziniz 16 bölüm olduğunu hatırlarsak bu da dizinin yarısı sıkıcı demektir- ama gene de izlenilesi bi diziydi, ne biliyim beğendim sayılır.

Sanırım böyle dememin sebebi normalde suratını görünce gıcık kaptığım Yoon Eun Hye'i bu dizide sevmiş olmam. Ne bileyim, eskiden o saçları dişleri suratı burnu konuşması her bişeyi uyuzuma gidiyodu, Goong ve Coffee Prince'da izlerken kızın suratına bile bakamıyodum gıcığımdan ama bu dizide bi nur mu inmiş bu kıza bişe olmuş böyle bi tatlı bi sevimli geldi. Saç rengi, kesimi, giydikleri accayip oturmuş kıza.

Neyse bu kadar eleştiriden sonra dizimizin konusuna gelelim. Kızımız Gong Ah Jung bir devlet memuru ve eskiden hoşlandığı bi sunbaesi gitmiş kızın en yakın arkadaşıyla evlenmiş falan bizim kız da yaklaşık 3 senedir bu arkadaşıyla konuşmuyo hani ihanet falan. Ama 3 sene sonra o kankisiyle karşılaşınca o an götünden bi yalan uyduruyo işte ben de evliyim diye. Kiminle evli olduğunu hiç bi zaman söylememesine rağmen bir kaç yanlış anlaşılma sonucu bu arkadaşı kızımızı ünlü Hyun Ki Joon'la evlendi sanıyor ve bu dedikoducu manyak herkese haberi yayıyo. Sonuç; bu Arap saçından çıkmaya kurtulmaya çalışan karakterlerimiz iyice boka batıyorlar ve ortalama bir dizi ortaya çıkıyor..

**VALLA BU DEFA SPOİLERLIK BİŞEY VAR MIYDI BİLMİYORUM AMA SİZ BİLİRSİNİZ**

Dediğim gibi, dizi pek çok klişeyi içinde barındırsa da güzel yanları yok değildi. Mesela benim White Christmas'tan sonra ölümüne bir sempati beslediğim sevgili Sung Joon'umuz burada 3.tekerleği canlandırıyordu. Ay valla üçüncü müçüncü ama kötü olan teker o değildi. Allah'ım böyle bir ikinci kadın yok. Daha doğrusu var. Yazar nerede ne kadar kötü kadın özelliği var buna toplamış. Eskiden beri seven-anlaşmalı evlilikte seven taraf olan-bırakıp başka ülkeye giden-birden fazla adamı oynatarak kardeşlerin arasını bozan-üzerine bi de kendini bi bok sanan-uppaaa upppaa diye oppayı bile doğru düzgün söylemeyen gerizaklı sinir bozucu bi ses-takıntı- ve daha saymaya üşendiğim nicesi. Bakınız buna çok ufak bi örnek;


Şizofren ya yemin ediyorum şizofren.. Meymenetsiz gerizekalı. Ki Joon buna açık açık söyledi evlililk falan yok artık git başımdan diye, bu gitti çocuğun haberi olmadan Ah Jung'a götünden yalanlar attı. Takıntılı manyak. Dengesiz şizofren. Mal çemçük. Çakma karakter. Mal. Aptal. Gerizekalı. Aptal aptal aptal aptal..


Hala bocalıyosun diyo ya.. Boşuna şizofren demiyorum abi BOŞUNA DEĞİL. Saplantılı şizofren.


Buna rağmen iki erkek karakter de çok şirindi. Böyle kardeşlere can kurban. Hala da her ne kadar kırma bi kötü karakter gibi bişe olsa da ben ona da çok güldüm kljflkjsdfk.

 "Memurluk sınavını nasıl geçtin sen ya?"

Aaa bi de şeyleri yazıyım da bitiriyim, hani kızın arkadaşı gidip kızın sevdiği adamla evlenmiş ya, o çift. Abi aslında iyi ama kötü veya kötü ama iyi gibi ilginç karakterlerdi. Aynı kpoptaki ajumma gibi. Ne yapmaya çalıştıklarını bi türlü anlamadım kldfjlgkjfg


O kankisi hakkında emin olduğum tek şey kızın sahip olduğu her şeyi kıskandığı lkfjglfkjg Zaten yukarda da çatlıyo, "Jungiem dedi yaaa" dşlfkflgklgkflşkf


Ama diyorum ya, her şeye rağmen çok tatlılardı :D "-Baba mı olacağım?!?! +Yok anne olacaksın!" dfgkjdflgkjdflgkjd

SONUÇ OLARAK

O sondaki atraksiyonları tahammül edilemeyecek kadar aptal bulmama rağmen çok da kötü bi dizi değildi. Ama cidden abi o son bölümler acayip saçma değil miydi? Hayır yani kız ne diye durup duruken çocuğu terkediyo mal ya..

Bi de hani şu romatik sahneler vardı ya, mesela Ki Joon'un sokağın ortasında basbas "BEN AH JUNG'U SEVİYORUUUM!!" diye bağırdığı sahne.. Abi Ah Jung'un yerinde ben olsaydım orda terkederdim çocuğu. Abi o ne öyle ya sokağın ortasında. Rezillik bence. Öyle sululukları HİÇ-AMA HİÇ  sevmem. Ha tabiki o sahneleri eriyerek izleyenler de vardır buna eminim, yani bakınca çok masum, çok tatlı gözüküyo ama orda ben olsaydım utancımdan yerin dibine girmiştim.

-Aman canım, Ki Joon'u buldum da terketmesi kaldı ya Allah Allaaah...-

Neyse. Bu defa yazıya sığdıramadığım için sona koyacağım fotoğraflar yok, o yüzden burada bitiriyorum..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................